Co daje usunięcie EGR
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 07 paź 2016, 22:44
- Lokalizacja: Koszalin
Co daje usunięcie EGR
Witam dodaje usunięcie EGR ponieważ występuje błąd za mały przepływ Poproszę o wady i zalety i czy po usunięciu fizycznym i programowym można bezpiecznie jeździć czy lepiej wymienić to na nowy.Jeżeli był taki temat to nic nie znalazłem więc proszę o link
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 07 paź 2016, 22:44
- Lokalizacja: Koszalin
Co do usunięcia EGRa podzielę się z moim doświadczeniem , jeżeli chodzi o motor 2.7TDI i 3.0 TDI , wszystko fajnie nie ma błędów jak się wykasuje z kompa ogólnie latem nie ma problemu ale ...
Zima przy -10 i więcej to pozdrawiam wszystkich..
Temperatura silnika na odcinku 50KM max 55stopnie !! :shock:
Tak ze moje doświadczenie jest takie ze ta chłodniczka spalin jednak dogrzewa silnik i zimą to dopiero widać kupiłem nowy zawór Egr i po przejechaniu 5KM - 90stopni .
Tak ze raz na zawsze wybiłem sobie pomysł usuwania Egr lepiej co jakiś czas go poprostu wyczyścić
Pozdrawiam
Przemek
Zima przy -10 i więcej to pozdrawiam wszystkich..
Temperatura silnika na odcinku 50KM max 55stopnie !! :shock:
Tak ze moje doświadczenie jest takie ze ta chłodniczka spalin jednak dogrzewa silnik i zimą to dopiero widać kupiłem nowy zawór Egr i po przejechaniu 5KM - 90stopni .
Tak ze raz na zawsze wybiłem sobie pomysł usuwania Egr lepiej co jakiś czas go poprostu wyczyścić
Pozdrawiam
Przemek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 07 paź 2016, 22:44
- Lokalizacja: Koszalin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 226
- Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz
Dzięki za szybką odpowiedz. Zastanawiam się nad tym EGR-em czy nie jest gdzieś delikatnie otwarty (może przez nagar albo inny syf w dolocie).Chodzi o to że do tej pory jeździłem 1.9 TDI PD 115PS w A4 i tam reakcja na gaz w dolnym zakresie obrotów od 1400-2000 była natychmiastowa że aż wgniatało w fotel.
A tu niby 3.0 TDI V6 224PS i wydaje mi się że jest straszna turbo dziura, fakt od 2000obr/min wciska już w fotel aż do 4300 obr. jest naprawdę dobrze. Ale dół jest kiepski. Czy te silniki tak mają że ten dół jest słaby?
Dlatego właśnie zastanawiam się czy nie spróbować zaślepić egr blaszką bo może się nie domyka i ciśnienie z turbo ucieka.Takie są moje przemyślenia.
Co Wy na to?
A tu niby 3.0 TDI V6 224PS i wydaje mi się że jest straszna turbo dziura, fakt od 2000obr/min wciska już w fotel aż do 4300 obr. jest naprawdę dobrze. Ale dół jest kiepski. Czy te silniki tak mają że ten dół jest słaby?
Dlatego właśnie zastanawiam się czy nie spróbować zaślepić egr blaszką bo może się nie domyka i ciśnienie z turbo ucieka.Takie są moje przemyślenia.
Co Wy na to?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga