A6 3.0 bmk na wolnych obrotach po rozgrzaniu się cisnienie paliwa oscyluje ok 480 bar.
Jak jest zimny to pokazuje 245 bar czyli w zakresie jaki podpowiada vcds dla wolnych obrotów (225-285bar)
Na kanale 22 jak patrzę wartości to wszystko się zgadza to co zadane (specified) i (aktual) jest niemal identyczne.
Problem jest w tym ze jak pochodzi to zmienia się zadane na te 480 bar i tym samym aktualne .
Auto wtedy delikatnie faluje na obrotach i już wiem ze cisnienie się zwiększyło.
Pytanie - dlaczego komputer mu zadaje tak wysokie cisnienie paliwa na biegu jałowym po rozgrzaniu.
Wymieniony już regulator cisnienia na listwie ale to nic nie dało.czekam jeszcze na czujnik cisnienia ale nie wiem czy to coś da.
Błędów żadnych nie wywala związanych z układem paliwowym, jedynie czasem z klapami ale wcześniej jaki nie było błędów wogole tez się tak działo z obrotami ze falowaly.
W sumie odkąd go mam czasem falował na wolnych ale dopiero od kiedy mam vcds zacząłem patrzeć wartości i przypadkiem odkryłem ze cisnienie za wysokie na wolnych.
Dodam ze po zakupie po około Pol roku wtryski były zmieniane bo tamte puszczały paliwo i zacinał się przy odpalaniu, ale czy na tamtych czy na tych wtryskach jest to samo tzn faluje czasem.
Ktoś może coś podpowie???
