Witam szukałem podobnego tematu ale nie ma nic na forum ale do rzeczy.
A6 3.0 bmk na wolnych obrotach po rozgrzaniu się cisnienie paliwa oscyluje ok 480 bar.
Jak jest zimny to pokazuje 245 bar czyli w zakresie jaki podpowiada vcds dla wolnych obrotów (225-285bar)
Na kanale 22 jak patrzę wartości to wszystko się zgadza to co zadane (specified) i (aktual) jest niemal identyczne.
Problem jest w tym ze jak pochodzi to zmienia się zadane na te 480 bar i tym samym aktualne .
Auto wtedy delikatnie faluje na obrotach i już wiem ze cisnienie się zwiększyło.
Pytanie - dlaczego komputer mu zadaje tak wysokie cisnienie paliwa na biegu jałowym po rozgrzaniu.
Wymieniony już regulator cisnienia na listwie ale to nic nie dało.czekam jeszcze na czujnik cisnienia ale nie wiem czy to coś da.
Błędów żadnych nie wywala związanych z układem paliwowym, jedynie czasem z klapami ale wcześniej jaki nie było błędów wogole tez się tak działo z obrotami ze falowaly.
W sumie odkąd go mam czasem falował na wolnych ale dopiero od kiedy mam vcds zacząłem patrzeć wartości i przypadkiem odkryłem ze cisnienie za wysokie na wolnych.
Dodam ze po zakupie po około Pol roku wtryski były zmieniane bo tamte puszczały paliwo i zacinał się przy odpalaniu, ale czy na tamtych czy na tych wtryskach jest to samo tzn faluje czasem.
Ktoś może coś podpowie???
Cisnienie CR za wysokie na biegu jałowym 3.0 bmk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 226
- Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Cisnienie CR za wysokie na biegu jałowym 3.0 bmk
Ciśnienie się zwiększa bo tak masz zapisane w programie w sterowniku. To nie jest przyczyną twojego problemu.ADAMKk pisze: ↑07 sty 2022, 22:44Jak jest zimny to pokazuje 245 bar czyli w zakresie jaki podpowiada vcds dla wolnych obrotów (225-285bar)
Na kanale 22 jak patrzę wartości to wszystko się zgadza to co zadane (specified) i (aktual) jest niemal identyczne.
Problem jest w tym ze jak pochodzi to zmienia się zadane na te 480 bar i tym samym aktualne .
Auto wtedy delikatnie faluje na obrotach i już wiem ze cisnienie się zwiększyło.
Pytanie - dlaczego komputer mu zadaje tak wysokie cisnienie paliwa na biegu jałowym po rozgrzaniu.
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 mar 2019, 21:05
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białogard
Re: Cisnienie CR za wysokie na biegu jałowym 3.0 bmk
To znaczy ze jest coś w sterowniku do poprawy bo jak ma zadane cisnienie na te 240bar to chodzi równo a jak mu komputer zada na 480 to już tak równo nie chodzi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 226
- Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Cisnienie CR za wysokie na biegu jałowym 3.0 bmk
Z jakiegoś powodu producent auta wprowadził takie wyższe wartości ciśnienia paliwa (480bar) po rozgrzaniu. Sprawdziłeś VCDS-em żę twój problem zaczyna się włąśnie wtedy gdy zadane ciśnienie zmienia się z ok.250 na 480bar? Też jestem ciekaw po co jest zrobiona ta zmiana ciśnienia?
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 mar 2019, 21:05
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białogard
Re: Cisnienie CR za wysokie na biegu jałowym 3.0 bmk
Z obserwacji wynika ze jak płyn chłodniczy przekracza ok 65-75*c zmienia się cisnienie na wyższe. Czy inni użytkownicy spotkali się z czymś takim? Vcds podpowiada przecież ze ma być 220-290 bar Idle czyli na wolnych.download/file.php?mode=view&id=24614
1BA62564-DE2C-40B5-9176-48EDE765ADCB.png
1BA62564-DE2C-40B5-9176-48EDE765ADCB.png
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 cze 2023, 13:07
- Imię: Marcel
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: Cisnienie CR za wysokie na biegu jałowym 3.0 bmk
Hej. Czy ktos rozwiazal ten problem? U mnie jest identycznie , silnik asb. W innym temacie ktos pisal o problemie z koszem w baku ale nie rozwinal odpowiedzi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 cze 2023, 13:07
- Imię: Marcel
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: Cisnienie CR za wysokie na biegu jałowym 3.0 bmk
Witam. Przyczyna w/w byl jeden z wtryskiwaczy. Przyjrzec sie wtryskiwaczom dokladnie. W nowszych objawy takie same.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 226
- Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Cisnienie CR za wysokie na biegu jałowym 3.0 bmk
To teraz jakie masz ciśnienie paliwa na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku po wymianie wtryskiwacza?
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga