
[ ASB 3.0 232 KM] Cieknące zaślepki (blaszki aluminiowe) wtr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 117
- Rejestracja: 17 wrz 2016, 22:47
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
[ ASB 3.0 232 KM] Cieknące zaślepki (blaszki aluminiowe) wtr
Zakładam temat bo nic nigdzie nie znalazłem na forum. Otóż po kupnie auta zauważyłem że poci się olej spod tych aluminiowych blaszek pod wtryskami. Strona pasażera dosłownie robi się mgiełka na pokrywie zaworów a strona kierowcy dość sporo się poci. Kupiłem w serwisie nowe oryginalne BLASZKI, oringi i podkładki pod wtryski. Rozebralem stronę od kierowcy, umylem wszystko, sprawdziłem czy nie ma uszkodzeń mechanicznych na pokrywie, założyłem nowe części poukładalem i..... DALEJ CIEKNIE! Kolega z forum podpowiedzial mi że trzeba dokrecic imbusy które trzymają blaszki siła 5Nm - Rozebralem środkowy wtrysk (bo cieknie najbardziej) wymieniłem znowu na nową i dojrecilem 5Nm i zero efektu. Na tym póki co koniec moich pomysłów. Ktoś może z tym walczył? Macie tam sucho u siebie? Ktoś ma jakieś doświadczenia z tym problemem? Mile widziane zdjęcia jak ktoś ma sucho
i wszelkie podpowiedzi.
![Obrazek]()

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Do porządnego uszczelnienia wtrysków należy zastosować:
29) WHT 000 884 - oring 16.2X1.5, koszt ok. 2,50 zł;
30) 059 130 519 - pierścień uszczelniający 7.7X1.5, koszt ok. 17 zł;
31) 059 130 216 C - płytka dociskowa, koszt ok. 70 zł;
32) 059 103 113 G - zaślepka, koszt ok. 43 zł;
37) WHT 007 480 - oring 2.8X1.5, koszt ok. 28 zł.
Numeracja po lewej stronie odpowiada tej na schemacie poniżej. Podane zestawienie dotyczy tylko jednego wtrysku, więc koszt trzeba pomnożyć x6. Numery części oraz ceny pochodzą z aktualnej ETKI.
Imbusy (numer 34) trzymające górną zaślepkę przykręca się momentem 5 Nm, a nakrętki (numer 33) mocujące płytkę dociskową 10 Nm.
![Obrazek]()
29) WHT 000 884 - oring 16.2X1.5, koszt ok. 2,50 zł;
30) 059 130 519 - pierścień uszczelniający 7.7X1.5, koszt ok. 17 zł;
31) 059 130 216 C - płytka dociskowa, koszt ok. 70 zł;
32) 059 103 113 G - zaślepka, koszt ok. 43 zł;
37) WHT 007 480 - oring 2.8X1.5, koszt ok. 28 zł.
Numeracja po lewej stronie odpowiada tej na schemacie poniżej. Podane zestawienie dotyczy tylko jednego wtrysku, więc koszt trzeba pomnożyć x6. Numery części oraz ceny pochodzą z aktualnej ETKI.
Imbusy (numer 34) trzymające górną zaślepkę przykręca się momentem 5 Nm, a nakrętki (numer 33) mocujące płytkę dociskową 10 Nm.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 maja 2023, 00:46
- Imię: Karol
- Rocznik: 2006
- Moje auto: Allroad C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re:
Podpowiesz jaki sposób? Spalić auto?konradkry77 pisze: ↑24 maja 2020, 13:54Pytanie czy jest DPF ?
Jak nie, wtryski na stół probierczy,
A.pocenie się zaślepek wtrysków wynika z wieku i przebiegu
Mam na to sposób