Witam szanowne forum.
Od pewnego czasu walczę z swoja niunia.
Mianowicie w pierwszej kolejności wywalało mi błąd pt
001025 P0401 -000 Układ recyrkulacji spalin. Natężenie przepływu za małe Lampka mil zapalona.
Egr podmieniłem z A5 o tym samych nr oraz kodzie silnika- nie jest on przyczyna. Zauważyłem też ze często zaczyna wypalać mi się DPF. Dałem do sprawdzenia wtryski, diagnoza dwie sztuki lekko słabe. Wiec w miejsce tych słabych zamontowałem dwa po regeneracji. Błąd pojawia się ale bardzo sporadycznie nie zapala mi jaz checka .
Dzisiaj podczas powrotu z urlopu po postoju w korku (30min) ruszam i totalny brak mocy.
Mruga kontrolka świecy. Diagnoza VCDS wywala trzy błędy. Ten od EGR wyżej oraz
005710 P164E-000 Zawór regulacji ciśnienia oleju usterka elektryczna - sporadyczny
000665 P0299-000 Regulacja ciśnienia doładowania Przekroczona granica regulacji - sporadyczny .
Co do błędu regulacji ciśnienia zakładam ze mogło mi się przyciąć turbo. Ale co do reszty nie mam pomysłu. Pomoże ktoś??
CDYA problem z mocą EGR i regulacja ciśnienia oleju
Re: CDYA problem z mocą EGR i regulacja ciśnienia oleju
Witaj.kile81 pisze:Witam szanowne forum.
Od pewnego czasu walczę z swoja niunia.
Mianowicie w pierwszej kolejności wywalało mi błąd pt
001025 P0401 -000 Układ recyrkulacji spalin. Natężenie przepływu za małe Lampka mil zapalona.
Egr podmieniłem z A5 o tym samych nr oraz kodzie silnika- nie jest on przyczyna. Zauważyłem też ze często zaczyna wypalać mi się DPF. Dałem do sprawdzenia wtryski, diagnoza dwie sztuki lekko słabe. Wiec w miejsce tych słabych zamontowałem dwa po regeneracji. Błąd pojawia się ale bardzo sporadycznie nie zapala mi jaz checka .
Dzisiaj podczas powrotu z urlopu po postoju w korku (30min) ruszam i totalny brak mocy.
Mruga kontrolka świecy. Diagnoza VCDS wywala trzy błędy. Ten od EGR wyżej oraz
005710 P164E-000 Zawór regulacji ciśnienia oleju usterka elektryczna - sporadyczny
000665 P0299-000 Regulacja ciśnienia doładowania Przekroczona granica regulacji -
sporadyczny .
Co do błędu regulacji ciśnienia zakładam ze mogło mi się przyciąć turbo. Ale co do reszty nie mam pomysłu. Pomoże ktoś??
Ostatnio miałem podobne objawy. Winowajcą był zapchany dpf. Przy okazji poleciała mechanika nastawnika turbiny.
Pozdrawiam
Ali
C6@305/611
C7@380/750
C7@380/750
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 01 sty 2017, 23:04
- Lokalizacja: Jelenia Góra/ okolice lubina
Dzieki za zainteresowanie. Dodam ze błąd egr i ciśnienia pojawia sie w momencie odpalenia auta, tak jakby powstawał jakiś spadek napięcia. Pomiary nic nie wskazały. Przed wymiana tych dwóch wtrysków widać było wypalania- kopcił na biało jak parowóz. Po wymianie tj około 4 zbiorniki paliwa nie widzę nic. Sprawdzę poziom wypełnienia DPF nie chciał bym go wywalać.
Wydaje mi sie ze powinien być jakiś błąd o nie sprawności tego ustrojstwa.
Wydaje mi sie ze powinien być jakiś błąd o nie sprawności tego ustrojstwa.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 01 sty 2017, 23:04
- Lokalizacja: Jelenia Góra/ okolice lubina
Chyba zlokalizowałem problem turbiny. auto miało wirusa w Niemczech, zrobiłem logi
http://vaglog.pl/log-011_44E7j.html
http://vaglog.pl/log-011_44E7j.html