Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ A6 C6 2.7 Tdi] Brak mocy, kontrolka świec żarowych, stuki,

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Marek.max
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 29 sie 2009, 09:43
Imię: Marcin
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[ A6 C6 2.7 Tdi] Brak mocy, kontrolka świec żarowych, stuki,

Post autor: Marek.max » 23 mar 2011, 17:03

Witam wszystkich forumowiczów.
Mam taki problem jak kolega tutaj Problem tyle, że u mnie przed tym co mi się porobiło z silnikiem były takie objawy.
Zatankowałem sobie autko na stacji ( na stacji na której często tankuję) po jakichś 30 do 50 minut jeżdżenia, zaczęły wydobywać się jakieś dziwne dźwięki z pod maski (słyszalne podczas jazdy w kabinie przy zamkniętych szybach). Podnoszę maskę i co i klekot, wziąłem kawałek szczotki i zacząłem nasłuchiwać metodą na patyka skąd ten klekot. Wywnioskowałem, że stąd:

Co to za urządzenie??
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jedziemy dalej,
Ten dzwięk się nasilał i przechodził z klekotu w dźwięk zacierającej się rolki, łożyska, po dodaniu gazu i puszczeniu go było słychać jak już wcześniej napisałem dźwięk jak by się jakieś łożysko zatarło i stanęło (na początku myślałem, że wiatrak od chłodnicy, ale jak mówię metoda na patyk inna diagnoza.

Dzwięki te ustały, nic nie klekocze, nie stuka, nie szumi, ale za to po dodaniu gazu (kjiedy auto wchodzi na obroty) zapala się kontrolka świec żarowych, kończy się turbina (nie ma mocy) auto normalnie jeździ tyle tylko, że bez mocy

Jutro będę miał VAG-a takiego podręcznego i jeżeli będzie jakiś błąd to go tu dopiszę.
Proszę was o p[omoc, co by to mogło być. Bo już dużo się naczytałem i do końca nie jestem pewien co to może być.

Mam filtr cząstek stałych. 70% jazdy jest po za miastem więc wątpliwe aby to był filtr. Filtr paliwa wymieniony przed zimą.

Ot to tyle, chyba wystarczająco opisałem problem.



A i jeszcze jedno, można z tym jeździć? Czy nie bardzo?

[ Dodano: 2011-03-24, 15:50 ]
Witam ponownie, widzę, że nikt nie jest mi w jakikolwiek sposób pomóc, trudno, bywa.
Podłączyłem dzisiaj V-scan VAG5053 i nic nie wykazało, zero błędów, może i nie jest, a raczej na pewno nie jest to profesjonalny sprzęt, ale myślałem, że coś pokaże, a tu lipa :(

Pablo200
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 223
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:48
Lokalizacja: Śląski

Post autor: Pablo200 » 24 mar 2011, 17:43

Kolego to pompa wysokiego ciśnienia CR
6-7 tyś PLN w ASO
Ostatnio zmieniony 25 mar 2011, 19:12 przez Pablo200, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Marek.max
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 29 sie 2009, 09:43
Imię: Marcin
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Marek.max » 24 mar 2011, 17:51

To mnie pocieszyłeś, ale nadal wierzę w to, że mogę się mylić i słyszałem dźwięk psującego się wiatraka chłodnicy, a mocy po prostu nie ma .................bo......... yyyy złe paliwo było.

Pablo200
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 223
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:48
Lokalizacja: Śląski

Post autor: Pablo200 » 24 mar 2011, 18:15

Wiatrak nie ma wpływu na moc silnika

Awatar użytkownika
maniek1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 13 maja 2008, 19:55
Imię: Jan
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: maniek1981 » 25 mar 2011, 18:48

uzywana pompa 600-1000 zł
a jak chcesz nową to zadzwon do aso, ale lepiej kupić 3 używane sprawne niż 1 nową raczej?

tmr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 770
Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2007
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Konin/wlkp
Kontakt:

Post autor: tmr » 26 mar 2011, 23:01

No to co pokazałeś to pompa CR. Weź normalnego VAGa/VCDSa i zeskanuj silnik. Błędy przy kontrolce świec muszą być. Dodatkowo zerknij na ciśnienie na szynie CR. I na bloki dawek wtrysków.
Używana pompa jest tak dobra (prawie :) ) jak nowa z ASO. I miejmy nadzieję że to tylko ona.
A... i wjedź na stację "podziękować" za paliwo. I powiedz im że opiszesz ich ze szczegółami na każdym Forum internetowym. :[
Wykonane mody :) :
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS

C7:
- ori kamerka, ori hak

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 26 mar 2011, 23:32

Pompy w tych silnikach lubialy siadac, a dokaldniej sie luszczyc! W srodku w pomie jest zaworek ktory wspolpracuje z zaworkiem na szynie wysokiego cisnienia! Sprawa moze byc naglaca(wymiana) gdyz caly syf idzie we wtryski i musisz uwazac by procz pompy nie wymieniac wtryskow.

Awatar użytkownika
Marek.max
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 29 sie 2009, 09:43
Imię: Marcin
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Marek.max » 27 mar 2011, 12:32

fenomenalny pisze:Pompy w tych silnikach lubialy siadac, a dokaldniej sie luszczyc! W srodku w pomie jest zaworek ktory wspolpracuje z zaworkiem na szynie wysokiego cisnienia! Sprawa moze byc naglaca(wymiana) gdyz caly syf idzie we wtryski i musisz uwazac by procz pompy nie wymieniac wtryskow.
Czyli lepiej nie jeździć, chodzi mi o to, że mam dość daleko do odpowiedniego warsztatu, aso i muszę dojechać tak z 25km :(
Bo nie wiem czy jechać, czy brać gablote na lawetę.

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 27 mar 2011, 15:23

nie umiem odpowiedziec na to pytanie! Nikt nie wie w jakim stanie sa juz wtryski, nikt nie wie co takiego sie do konca stalo.

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 29 mar 2011, 07:33

Ja bym się nie szczypał tylko siadał i jechał. Lawete zawsze możesz zamówić później.

Ps Więc tak wygląda goły silnik ;)

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 29 mar 2011, 09:01

ja z przeskoczonym rozrządem pojechałem 60 km do ASO <lol>
ale jak się dowiedziałem co jest przyczyną CHECK-a auto od razu na lawete i do warsztatu <stres>

Awatar użytkownika
Marek.max
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 29 sie 2009, 09:43
Imię: Marcin
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Marek.max » 29 mar 2011, 11:38

Jutro najprawdopodobniej pojadę do warsztatu, do chłopaka polecanego na forum. Po naprawie autka, napiszę co i jak i jakie koszty. Tak dla innych, aby wiedzieli co ich czeka.

Awatar użytkownika
Marek.max
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 29 sie 2009, 09:43
Imię: Marcin
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Marek.max » 30 mar 2011, 12:52

Dirty pisze:
kamilos_69 pisze: Ps Więc tak wygląda goły silnik ;)
Osłonę ściąga się w 5sekund jakbyś nie wiedział <lol>
Ogólnie jak na takie auto to silnik jest malutki (jego gabaryty)

[ Dodano: 2011-04-03, 13:19 ]
Problem rozwiązany. Autko wstawiłem do Jarka Szczęsnego z Bulwarowej 6.
Co się okazało to pasek był popsuty. Powyłamywały się ząbki w pasku i przy mocnym dodaniu gazu pompa się ślizgała.
Auta jeszcze nie mam, nie widziałem jeszcze tego paska, więc do końca nie wiem jak on wygląda. Auto śmiga. Jak będę po auto i je odbiorę to napisze coś więcej.

[ Dodano: 2011-04-10, 13:11 ]
Tak jak pisałem wcześniej, przyczyną błędów i braku mocy, było uszkodzenia paska który napędzą pompę CR. Przy okazji zmieniłem amorki <lol>

[ Dodano: 2011-04-10, 13:11 ]
aaa i jeszcze jedno bardzo zadowolony jestem z servisu, polecam

kalbar2007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 29 cze 2012, 12:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kalbar2007 » 16 sie 2012, 20:50

witam wszystkich szczęsciarzy posiadających audi a6 3.0 tdi.jestem od nie dawna na forum i nie moge sie połapać co dolega mojej andzi mianowicie
3.0 tdi 2005 r od miesiąca jestem posiadaczem auta a od trzech dni sa kwiatki - jest moc i wszystko chula jak nalezy ,po przejechaniu paru czy nawet kilkunastu kilometrów i do zgaszenia silnika jest ok . a po odpaleniu nawet od razu czy po jakimś czasie zaczyna sie dziać- zapala sie check engine i po dodaniu gazu nie ma mocy i po chwili zapala sie kontrolka świec żarowych i lipa z jazdy, zgasze i zapale go pare razy i mam wrażenie jakby coś załapało i idzie jak wściekła ale check nadał sie świeci sam nie wiem co dalej działac moze ktoś z forumowiczów miał podobny problem i by mi pomógł wielkie dzieki

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 16 sie 2012, 21:07

kalbar2007, nie powiem nic odkrywczego... w pierwszej kolejności sprawdź błędy VCDSem... to podstawa <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl