Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ BPP 2.7 179 KM] [A6 C6 2.7TDI] Brak mocy i miga kontrolka

Silniki wysokoprężne
marcinklb07
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 02 lip 2017, 22:00
Lokalizacja: KLB

[ BPP 2.7 179 KM] [A6 C6 2.7TDI] Brak mocy i miga kontrolka

Post autor: marcinklb07 » 03 lip 2017, 19:26

Witam wszystkich forumowiczów. Na forum jestem od niedawna, bo niedawno kupiłem Audi A6 C6.
Problem mam taki że zaświeciła mi się kontrolka świec żarowych i miga cały czas i świeci się kontrolka silnika. Auto straciło moc. Czyli pewnie weszło w tryb awaryjny. Wiecie koledzy co to może być ? Czy do wymiany są świece żarowe czy może to być coś innego ? Może ktoś z was to już przerabiał ?

Dawid_Szczecin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 10 sie 2016, 10:13
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Dawid_Szczecin » 03 lip 2017, 21:36

Migającą kontrolka świeć żarowych to tak jak powiedziałeś "tryb awaryjny" lub jak kto woli "check engine". Co padło nikt ci nie powie. Trzeba podłączyć się pod sterownik silnika.

puchaty106
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 27 wrz 2012, 10:39
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: puchaty106 » 05 lip 2017, 20:29

Stawiam na DPF

Awatar użytkownika
tomnik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
Imię: Tomasz
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: tomnik » 05 lip 2017, 22:04

puchaty106 pisze:Stawiam na DPF
Wyliczanka może być długa.
Wypełnienie DPF sygnalizowane jest odpowiednią ikoną.

Arksi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 23 wrz 2013, 09:29
Lokalizacja: Szczecin

Re: [A6 C6 2.7TDI] Brak mocy i miga kontrolka

Post autor: Arksi » 05 lip 2017, 22:34

marcinklb07 pisze:Witam wszystkich forumowiczów. Na forum jestem od niedawna, bo niedawno kupiłem Audi A6 C6.
Problem mam taki że zaświeciła mi się kontrolka świec żarowych i miga cały czas i świeci się kontrolka silnika. Auto straciło moc. Czyli pewnie weszło w tryb awaryjny. Wiecie koledzy co to może być ? Czy do wymiany są świece żarowe czy może to być coś innego ? Może ktoś z was to już przerabiał ?
Czy kontrolka świeci się cały czas czy np. Gaśnie po przekroczeniu jakiejś wartości obrotów? Czy zapala się może gdy jest mokro np. deszcz?

michal1603
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 13 lip 2015, 23:16
Lokalizacja: Płock

Post autor: michal1603 » 06 lip 2017, 00:05

miałem podobny problem w tym samym silniku. Jak dałem trochę bardziej po obrotach to zaczynała migać kontrolka od świec i auto przechodziło w tryb awaryjny.
rozwiązaniem okazał się filtr paliwa. po wymianie problem znikł. (stary filtr miał trochę ponad rok).
polecam wymienić najpierw filtr tym bardziej ze niedawno kupiłeś auto i nie wiadomo kiedy ktos to robił :)

romek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 sty 2016, 18:44
Lokalizacja: Bielawa

Post autor: romek102 » 06 lip 2017, 10:21

Bez podłączenia i zczytaniu błędów się nie obejdzie bo powodów może być wiele. Mi mrugała jak siadł sterownik turbosprężarki.
Pzdr.

marcinklb07
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 02 lip 2017, 22:00
Lokalizacja: KLB

Post autor: marcinklb07 » 06 lip 2017, 22:47

Panowie więc podłączyłem się do komputera w aucie i okazało się że to DPF.
Problem rozwiązałem wycinając go. Wyciąłem go bo trochę mam zamiar tym autem pojeździć a że trochę też jeżdżę po mieście więc wyciąłem.

remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 07 lip 2017, 23:21

Kiedyś zrozumiesz może, że zbyt pochopnie go wyciąłeś :)
Wystarczyło wypalić stacjonarnie i wyzerować czujniki vcds'em...
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH

marcinklb07
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 02 lip 2017, 22:00
Lokalizacja: KLB

Post autor: marcinklb07 » 08 lip 2017, 19:26

remont5 pisze:Kiedyś zrozumiesz może, że zbyt pochopnie go wyciąłeś :)
Wystarczyło wypalić stacjonarnie i wyzerować czujniki vcds'em...
Kolego i co dalej ?
Na ile by mi to starczyło ?
Wiem że auta szybko nie zmienię bo jak kupuję auto a długo nim jeżdżę. Wyciąłem i mam spokój, każdy robi jak uważa, chciałem się tego pozbyć i problemu nie ma. Jeśli chodzi o DPF-a to opinii tyle ile kierowców.
Pozdro.

Piotr Wi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 12 sty 2017, 22:48
Lokalizacja: Ulim

Post autor: Piotr Wi » 10 lip 2017, 12:59

U mnie takiego zachowania powodem był nastawnik turbiny. Nowy kupiony i brak checka i spirali od świec

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl