Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BRE 2.0 140 KM] Brak mocy 2.0 140KM A6 C6 2006

Silniki wysokoprężne
matix711
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 08 mar 2014, 17:03
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

[ BRE 2.0 140 KM] Brak mocy 2.0 140KM A6 C6 2006

Post autor: matix711 » 05 maja 2014, 17:57

Czytałem wiele postów o braku mocy w Audi a6 c6 2.0 140KM otóż u mnie objawia się to w zupełnie inny sposób,audi posiadam jakieś 2miesiące w automatycznej skrzyni biegów dodam tylko,że jest to mój pierwszy automat,poprzednio jeździłem passatem b6 1.9 105KM spalanie na poziomie 5,5-6,5 litra i naprawdę zadowalające osiągi nie musiałem się zastanawiać czy wyprzedzać..przy jeździe pod górkę audi zwalnia brakuje mu mocy żeby wciągnąć z dobrą prędkością o wyprzedzaniu mogę pomażyć spalanie na poziomie 13-14 w miescie 10-12 w trasie ostatnio 750km autostradami 140km/h non stop bez zjazdu na tempce auto spalilo 10l ewidentnie brakuje mu mocy dodam tylko że powoli ale rozbuja się do tych 180 moze 190 z gorki...po ostatniej trasie postanowilem pojechac na hamownie i sprawdzic go otóż wyszło że a6 ma 114koników i moment 260 czyli tragicznie dodam jeszcze ze turbo jest w dobrym stanie tak powiedzial gosc na hamownii tylko cos go blokuje temp intercoolera 70stopni gdy powinno byc 40-50max filtr dpf wypalilem sam ale gosc sprawdzal jeszcze raz wywolal "blad" komenda dpf i wypalil raz jeszcze w hamownii lepsze warunki niby potem zrobilismy pomiar nic sie nie zmienilo i dpf mozna wykluczyc.Czy może ktoś mi pomóc,podpowiedziec co zrobic?zaprowadzilem auto do znajomego mechanika powiedział ze zacznie od intercoolera potem przepływomierz a potem już tylko pompowtryski zgadza się ktoś z tym?czy jak już się z tym upora i bedzie to ok.140koni to warto zrobic chipa na 168koni?dodam jeszcze ze przy zakupie wymienilem wszystkie filtry olej i wyczyszczony został zawór egr...czasem zakopci na biało,ale tylko czasem i wpadnie w tryb awaryjny ale wystarczy zgasic silnik i wlaczyc raz jeszcze :(

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 06 maja 2014, 10:47

jak nie bedzie logów, to mozna zgadywac jak twój mechanik. Widocznie Ciebie na to stac, aby Ci wymienili pół auta.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

matix711
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 08 mar 2014, 17:03
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: matix711 » 06 maja 2014, 11:37

Cin pisze:jak nie bedzie logów, to mozna zgadywac jak twój mechanik. Widocznie Ciebie na to stac, aby Ci wymienili pół auta.
logi byly robione i wyszly bardzo dobrze nie odbiegaly od normy.

Jak wspomniałem auto mam 2 miesiące i to nie jest kwestia czy stać mnie na naprawe czy nie.Nie jestem handlarzem,który kupuje auto na sztuke i opycha dalej tylko normalnym użytkownikiem,który kupił sobie auto na 4-5lat i chcę nim pojeździć więc wolę zrobić wydać nawet 2-3tysiące niż wywalić znowu ok.40tys i kupić kolejną skarbonkę.

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 06 maja 2014, 12:59

daj logi dynamiczne, bedziemy dalej rozmawiac
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

matix711
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 08 mar 2014, 17:03
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: matix711 » 06 maja 2014, 14:24

Mam tylko wykres z hamownii załącze go co do logów dzwoniłem do gościa mówi że juz skasował i nie wyśle cały czas powtarzał,że logi wyszły ok.

Dzis o 17 prowadzę do mechanika i zacznie mi "grzebać" zacznie od intercoolera,dlaczego się tak grzeje na bieżąco będę informował co się dzieje.

Może ktoś sie wypowie na moje drugie pytanie czy warto będzie go chipować czy z takim przebiegiem 222tys już dać spokój silnikowi

Nie mam programu do zmniejszania rozmiaru zdjęc nie wrzucę wykresu,ale parametry podałem

Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 TFSI 560KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bart_d » 07 maja 2014, 13:51

Ja bym powtórzył logi - stwierdzenie że logi wyszły "dobrze" jest bardzo względne.
Nie sądzą aby logi ze sprawnego silnika wyszły identycznie jak z kulejącego. Przy porównaniu z całą pewnością było by widać różnice...

matix711
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 08 mar 2014, 17:03
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: matix711 » 16 maja 2014, 15:06

Teraz juz auto jest u mechanika.Co do logów nie ukrywam-nie znam się pierwszy raz byłem na hamownii problemów nigdy nie miałem,a ten gość tak mówił to uwierzyłem...
pierwsze wieści od mechanika:"skasowany został błąd pdf-a tylko komputerowo (poprzedni własciciel to zrobił pewnie jak sprzedawał żeby było taniej) jakiś reset czy coś tam będziemy usuwać pdf i powinno rozwiązać problem"nie widzi też przeciwswskazan żeby podwyższyć mu moc do 168koni.Jutro bede wiecej wiedział

[ Dodano: 2014-05-16, 15:06 ]
Filtr DPF został całkowicie usunięty mechanicznie i z komputera jakimś programem dałem za to 1100zł intercooler wyczyszczony temperatura spadła niby wszystko ok ale mocy nie ma jak nie miał,dodam,że pompowtryski sprawdzone i są ok silnik został również sprawdzony i nie ma z nim problemów...została tylko skrzynia multitronic,ale czy to mozliwe skoro działa plynnie nie słychac zmiany biegów?mechanik stwierdził,ze juz nic innego nie może być..miał ktoś taki problem?

klapek99@poczta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 04 sty 2016, 20:01
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: klapek99@poczta » 04 sty 2016, 20:10

witam
czytając te wpisy to jakbym czytał o swoim aucie mam dokładnie te same objawy a właściwie to brak jakichkolwiek przyczyn braku mocy w moiej a6 na hamownii zamiast 140 KM pokazało 115km i nie bardzo wiem jaka jest przyczyna chciałem chipowac ja do 170 KM ale panowie mówili że najpierw trzeba usunąc usterke tylko cholera jaką usterke. podobno wyjechały sie wałki albo trzeba sprawdzic wtryski podali możliwość że to głowica...
bardzo jestem ciekawy jak zakończyła sie twoja przygoda z ta niby usterką????/

matix711
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 08 mar 2014, 17:03
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: matix711 » 05 sty 2016, 11:38

Auta już nie mam prawie rok, zaprowadziłem do mechanika z prawdziwego zdarzenia od razu stwierdził wtryski, wymienił i auto dostało mocy, ale oczywiście wzrósł moment i moc to od razu zaczęło bujać całym autem - diagnoza? dwumas...Myslę sobie ok tyle już włożyłem kasy dołoże to 6tys...fajnie się jeżdziło kilka miesięcy aż tu nagle gość skasował mi auto i tak się skończyła moja przygoda z Audi...Silnik 2.0 to padaka

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja