Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

BMK 224 KM

Silniki wysokoprężne
ArturA6

BMK 224 KM

Post autor: ArturA6 » 08 sie 2013, 20:59

Koledzy, czy silnik BMK 3.0 TDI jest bardziej awaryjny lub gorszy od ASB?Jakie są różnice?Czy w silniku BMK z czerwca 2005 poprawiono jakieś usterki z porównaniu z silnikami z początku produkcji?

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 08 sie 2013, 21:33

Ztego co mi wiadomo do drugiej połowy 2007 roku nie było nic poprawiane, bo jeszcze nie było takich przebiegów żeby były interwencje. <okok>

ArturA6

Post autor: ArturA6 » 08 sie 2013, 21:35

Rozumiem,że to nie oznacza,że silniki do 2007 roku są strasznie awaryjne?

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 08 sie 2013, 21:55

Tak naprawdę to wtryski i rozrząd poprawione w 2009r, natomiast do tego rokute dwa urządzenia miały złą opinię, ale nia ma zasady jedni narzekają po 100kkm a inni mają nalatane 300 tys i nie narzekają. <luzik>

ArturA6

Post autor: ArturA6 » 08 sie 2013, 22:11

A jak u Kolegi?Bo widzę,że silnik BMK ;)

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 08 sie 2013, 22:28

Ja po wymianie wtrsków koszt 6 koło i profilaktycznie górne napinacze rozrzadu bo za dużo się naczytałem na Forum ale mechanik po wyjęciu stwierdził że nie potrzebnie, ale miałem już kupione i wymieniłem koszt 2 tys. przejechane 210 kkm i teraz radość z jazdy <radocha>

ArturA6

Post autor: ArturA6 » 08 sie 2013, 22:32

czyli generalnie nie należysz do tych co odradzają auta z tym silnikiem?Bo mam coś na oku,ale nie wiem,czy się skusić (przebieg ori 186000) ;)

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 08 sie 2013, 22:40

Jeżeli wkalkulujesz te dwa przypadki wtryski i rozrząd jak nie były robione to trzeba liczyć w najbliższym czasie o ich wymianie to pozostałe elementy jak w każdym nowoczesnym samochodzie ale rozkosz z jazdy niezatąpiona. <okok>

ArturA6

Post autor: ArturA6 » 08 sie 2013, 22:42

Ale z tymi wtryskami i napinaczami to standard,czy loteria?A w silnikach ASB 233Km to nie pada?

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 08 sie 2013, 22:57

Po swoim samochodzie i kolegów na Forum powiedziedział bym tak (mam go ponad 3 lata zrobiłem ponad 50 tys km) wtrski standart a rozrząd sprawa naprawdę indywidualna zależe jak wcześniejszy właściciel dbał o auto ( na zimnym sil. gaz do dechy, olej z marketów po przebiegu 20 lub nawet 30 tys km. itd.) Rzrząd - dobry i kumaty mechanik po odpaleniu zimnego silnika będzie wiedział w przybliżeniu co jest nie tak. ;)

ArturA6

Post autor: ArturA6 » 08 sie 2013, 22:58

W rozrządzie rozumiem wymiana ewentualnie napinaczy,a nie całego?A jak z silnikami ASB?One są bezawaryjne,czy tak samo wtryski i rozrząd siada?

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 08 sie 2013, 23:19

Najlepiej żeby Ci ktoś odpowiedział kto takim silnikiem jeździ ja nie chciałbym zajmować głosu tym co go używają, chociaż wtryski czytając i śledząc Forum to przypadłość i BMK i ASB poprawione wtyski dopiero z oznaczeniem czteroliterowym. <luzik>

ArturA6

Post autor: ArturA6 » 08 sie 2013, 23:20

Ok,dzięki za informacje <okok>

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 09 sie 2013, 08:54

tak jak pisał Auris,
BMK ma poprawione wtryski i rozrząd w porównaniu do BMK, ale nie jest pozbawiony wad.
Dużo zależy od szczęścia, dobre - 3 litrówki w tdi zaczynają się od kodów 4 literowych.
Szukaj auta, które ma wymienione chociaż wtryski lub rozrząd.
A resztą sam się zajmiesz.

ArturA6

Post autor: ArturA6 » 09 sie 2013, 09:17

A czy silnik w Audi A6 C6 z drugiej połowy 2005 roku z DPF miał już jakieś korekty w porównaniu do tych pierwszych?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja