[ BLB 2.0 140 KM] Błędy VAG
[ BLB 2.0 140 KM] Błędy VAG
Witam na VAG-u wyświetliły mi sie dwa kody usterk 16683 i 16787 mógłby ktoś podpowiedzieć co one oznaczają i jak ewentualnie naprawic usterke. Z góry dzieki za odpowiedz
- radzik81
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 399
- Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
- Imię: Radek
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
Bronus3 przyczyn moze byc wiele ale na poczatek bym poszukal jak ponizej
VAG bład: 16683
Lokalizacja uszkodzeń:
Turbosprężarka - za male cisnienie, nie osiągniety zakres kontroli
Węże / Rury niewłaściwe podłączone, odłączone lub nieszczelne.
Kontrola ciśnienia nieprawidlowa
Turbosprężarka uszkodzona.
Zawór przełączający uszkodzony.
Mechaniczna usterka.
Możliwe rozwiązania:
SprawdÂź Węże , Rury
Sprawdzić ,wyczyścić lub wymienić kontrolę ciśnienia doładowania.
SprawdÂź Turbosprężarka .
VAG bład: 16787
Lokalizacja uszkodzeń:
Układ recyrkulacji spalin (EGR) (N18) - usterka obwodu
Mozliwe rozwiazanie
Bezpiecznik wadliwy.
Okablowanie lub polaczenie układu recyrkulacji spalin (EGR) (N18) wadliwy.
Układ recyrkulacji spalin (EGR) (N18) uszkodzony.
Możliwe rozwiązania:
SprawdÂź Bezpiecznik
SprawdÂź okablowanie i / lub polaczenie z / w układem recyrkulacji spalin (EGR) (N18).
SprawdÂź / Wymień recyrkulator gazów spalinowych (EGR) (N18).
VAG bład: 16683
Lokalizacja uszkodzeń:
Turbosprężarka - za male cisnienie, nie osiągniety zakres kontroli
Węże / Rury niewłaściwe podłączone, odłączone lub nieszczelne.
Kontrola ciśnienia nieprawidlowa
Turbosprężarka uszkodzona.
Zawór przełączający uszkodzony.
Mechaniczna usterka.
Możliwe rozwiązania:
SprawdÂź Węże , Rury
Sprawdzić ,wyczyścić lub wymienić kontrolę ciśnienia doładowania.
SprawdÂź Turbosprężarka .
VAG bład: 16787
Lokalizacja uszkodzeń:
Układ recyrkulacji spalin (EGR) (N18) - usterka obwodu
Mozliwe rozwiazanie
Bezpiecznik wadliwy.
Okablowanie lub polaczenie układu recyrkulacji spalin (EGR) (N18) wadliwy.
Układ recyrkulacji spalin (EGR) (N18) uszkodzony.
Możliwe rozwiązania:
SprawdÂź Bezpiecznik
SprawdÂź okablowanie i / lub polaczenie z / w układem recyrkulacji spalin (EGR) (N18).
SprawdÂź / Wymień recyrkulator gazów spalinowych (EGR) (N18).
Dziękuje bardzo za zainteresowanie tematem i za podpowiedz jak tylko rozwiąże problem to napisze co było grane
[ Dodano: 2013-05-17, 10:33 ]
No i niestety auto dalej nie sprawne. Wymieniłem wtrysk bo okazał sie padniety, jeżeli chodzi o błędy wszystko zostało skrupulatnie sprawdzone i nadal sa. Mam takie objawy: auto strasznie kopci na czarno przy gwałtownym dodaniu gazu, szarpie podczas wolnej jazdy na każdym biegu i cos syczy przy dodawaniu gazu z lewej strony pod maska. Jakby ktoś miał jakieś sugestie o co moze chodzic to bede bardzo wdzieczny
[ Dodano: 2013-05-17, 10:33 ]
No i niestety auto dalej nie sprawne. Wymieniłem wtrysk bo okazał sie padniety, jeżeli chodzi o błędy wszystko zostało skrupulatnie sprawdzone i nadal sa. Mam takie objawy: auto strasznie kopci na czarno przy gwałtownym dodaniu gazu, szarpie podczas wolnej jazdy na każdym biegu i cos syczy przy dodawaniu gazu z lewej strony pod maska. Jakby ktoś miał jakieś sugestie o co moze chodzic to bede bardzo wdzieczny