Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ BLB 2.0 140 KM] BLB - pompa olejowa

Silniki wysokoprężne
Kris30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 25 lip 2015, 22:12
Lokalizacja: Zachodnia Polska

[ BLB 2.0 140 KM] BLB - pompa olejowa

Post autor: Kris30 » 09 kwie 2016, 20:23

Witam!

Czy silnik BLB posiada wałek wyrównoważający z imbusem, który ulega awarii powodując typową dla 2.0 TDI usterkę pompy?

Chciałbym zakupić zregenerowany wałek i wymienić profilaktycznie, ale nie wiem czy posiadam wałek i czy sama pompa posiada jeszcze jakieś typowe usterki w BLB?

Pozdrawiam!

karolsieradz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: karolsieradz » 10 kwie 2016, 11:18

Oczywiście, że posiada. Profilaktycznie należy wymienić jeszcze napęd. Podobne koszta to wymiana na pompe z 1.9 - Twój wybór

Kris30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 25 lip 2015, 22:12
Lokalizacja: Zachodnia Polska

Post autor: Kris30 » 10 kwie 2016, 17:05

Pisząc o napędzie masz na myśli zestaw naprawczy, na który składa się:
- napinacz łańcucha pompy oleju
- koło zębate małe mechanizmu różnicowego
- łańcuch napędu pompy oleju
- pierścień, seger zabezpieczający zabieraka pompy olej

??

Sam wałek regenerowany to jest 600 zł,ten zestaw dodatkowe 500 (jeśli o nim piszemy). Nie wiem czy jest aż tak potrzebny? Auto ma 240 tys. rzeczywistego przebiegu, zrobię jeszcze 70 tys. do sprzedaży.

karolsieradz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: karolsieradz » 12 kwie 2016, 10:09

Dokładnie o tym zestawie mówie. Przy demontażu miski olejowej można po części zdiagnozować stan zebatki, łańcucha i napinacza. Generalnie taki przebieg to najwyższa pora na wymiane

Kris30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 25 lip 2015, 22:12
Lokalizacja: Zachodnia Polska

Post autor: Kris30 » 13 kwie 2016, 14:03

Kupiłem na razie sam wałek z imbusem, gdyż w przypadku zakupu i montażu reszty koszt wzrósłby z 1200-1300 zł (razem z wymianą oleju i filtra) o ok. 700 zł czyli do 2000 zł. Przy wymianie mechanik oceni czy warto to robić, najwyżej domówię.

kozak_patryk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 04 kwie 2014, 19:49
Imię: patryk
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Somonino/Borcz

Post autor: kozak_patryk » 14 kwie 2016, 21:01

Ja u siebie wymieniałem wałek
Słuchaj wysyłałem do mojego kumpla wałek on w ten wałek wprasował klin z stali hartowanej i odesłać ważne czy te gniazdo w które wchodzi w wałek nie jest wyrobione .. ja w ostatniej chwili wymieniłem przed by takie objawy że na biało kopcił że świata nie było widzieć .,.. po wymianie oczywiście był cały serwis nowy olej płyny i wszystkie inne pierdoły i przestał palić i zaczął pracować idealnie ...a po roku szpilka w głowicy <font color='red'><b>censored</b></font>...i było trzeba znowu poprawiać fachowców z rajchu ale to ina bajka nie związana z tym ..
jest 3.0 tdi bmk s-line i to co zawsze mi się marzyło quattro
licznik q7 2014 wersji PL
zmiana klimatronika


było 2.0 tdi blb
mody
licznik q7 2011r.
zmiana dekorów
s-line wewnętrzne
zmiana wewnątrz na led

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl