Witam Forumowiczów.
Potrzebuję porady.
W moim nowo zakupionym A6C6 wyskakiwał błąd EGR. Okazało się że zawór był w opłakanym stanie, dlatego został wymieniony na nowy, oryginał.
Nadal jednak wyskakuje błąd układu chłodzenia spalin.
Podano mi do wyboru 3 opcje i proszę o poradę co wybrać.
Auto jest zarejestrowane w Niemczech także bedzie musiało przejść za 2 lata TUV i normy spalin wydalanych do powietrza.
opcja 1: kupno i wymiana chłodnicy recyrkulacji spalin (opcja kosztowna)
opcja 2: zaślepienie EGR
opcja 3: zaślepienie EGR i demontaż DPF z przeprogramowaniem
Pozdrawiam i czekam na porady
Marcin
[A6 C6] błąd chłodnicy recyrkulacji spalin + EGR + DPF
Opcja pierwsza niekoniecznie musi pomóc. Były już takie przypadki na forum, że ktoś wymienił wszystko, a błąd wracał. Były też głosy że pomogła wymiana wtrysków
Opcję drugą zrobiłem ja i pomimo że DPF został, to nie ma żadnych problemów. Nie wiem jak to wpłynie na badanie spalin.
Nie wiem jak wyobrażasz sobie opcję trzecią, skoro planujesz przechodzić badania TUV.

Opcję drugą zrobiłem ja i pomimo że DPF został, to nie ma żadnych problemów. Nie wiem jak to wpłynie na badanie spalin.
Nie wiem jak wyobrażasz sobie opcję trzecią, skoro planujesz przechodzić badania TUV.