
Jaka regeneracja wtryskiwaczy i jaki patent wykupiony od niemieckiej firmy!
Bzdura! Czy wiesz, że stół probierczy EPS 205 nie nadaje kodów IMA, a takowe musisz mieć, by na nowo zakodować każdy wtryskiwacz indywidualnie! Musi być min. EPS 708



Dlatego ująłem to w cudzysłowiebeny2303 pisze:Kolego idymy!![]()
Jaka regeneracja wtryskiwaczy i jaki patent wykupiony od niemieckiej firmy!
Bzdura! Czy wiesz, że stół probierczy EPS 205 nie nadaje kodów IMA, a takowe musisz mieć, by na nowo zakodować każdy wtryskiwacz indywidualnie! Musi być min. EPS 708Jeżeli ich nie dostaniesz do każdego wtryskiwacza to jaka REGENERACJA. Oni dają tylko wydruk potwierdzający wykonanie testu! Jakie i skąd części?
Zadzwoń do pierwszego lepszego Serwisu Boscha i zapytaj się o proces regeneracji, a będziesz wszystko wiedział!
Co do EPS Germany to oni posiadają EPS 708..Co do kodowania też kodują,tyle że na kody z karty wtryskiwacza..Wiem tylko tyle że jak przyszły pierwsze to 4 były nie kodowane a 2 tak,i to były kody z cewki wtryskiwacza...i wtryskiwacze wszystkie były te same czyli AA..zaś już drugi komplet był w całości zakodowany i kody weszły bez problemu i wtryski na razie są ok. Co do części to wygląda na to że końcówki są nówki i tak jest w ofercie.Ja osobiście ani ich nie polecam ani nie odradzam..Oczywiście pracuje tam człowiek który mówi po polsku ale nie bardzo się do tego przyznaje. Ale schodzimy z tematu i zaczyna się znowu temat o wtryskiwaczach.beny2303 pisze:Kolego idymy!![]()
Jaka regeneracja wtryskiwaczy i jaki patent wykupiony od niemieckiej firmy!
Bzdura! Czy wiesz, że stół probierczy EPS 205 nie nadaje kodów IMA, a takowe musisz mieć, by na nowo zakodować każdy wtryskiwacz indywidualnie! Musi być min. EPS 708Jeżeli ich nie dostaniesz do każdego wtryskiwacza to jaka REGENERACJA. Oni dają tylko wydruk potwierdzający wykonanie testu! Jakie i skąd części?
Zadzwoń do pierwszego lepszego Serwisu Boscha i zapytaj się o proces regeneracji, a będziesz wszystko wiedział!