Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] Audi C6 A6 30 TDI 165 kw Quatro Automat

Silniki wysokoprężne
Pakitko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 03 mar 2015, 09:39
Lokalizacja: Kalisz

[ BMK 3.0 224 KM] Audi C6 A6 30 TDI 165 kw Quatro Automat

Post autor: Pakitko » 03 mar 2015, 17:23

Witam mam problem z audi c6 a6 2004 rok 30tdi v6 165kw quatro kod silnika BMK kolega kupił 22 l ogółem ropy z różnych stron świata od kierowców. 2 l miał w butelkach od taigera i pomylił butelki zalał 1 l taigera z tesco do ropy , pojechał na stacje i zalał 10l tego lepszego diesla pojechał w dalszą drogę i po około 30 km zklekotał i zaczął mu nie równo chodzić, dymić z rury, później brak mocy i mu zgasł. Po zgaśnięciu auta nie mógł odpalić, nazajutrz rano odpalił go na chwile i nadal kopcił i nie równo pracował zauważyłem ze kuje więc od razu podejrzewałem wtryski więc go zgasiliśmy. Po podpięciu pod komputer pokazało błędy wtrysków 2 2 cyl i 5 cyl wiec skasowałem błędy i odpaliłem go na chwile ale już na plaku bo sam nie chciał zapalić błędy ponownie wyskoczyły te same. Znalazłem wtryski wymieniłem i odpaliłem go na chwile zobaczyć czy nadal będzie błąd wtrysków nie wyskoczył, ale nadal nie równo chodził i kuł więc mówię na bank od paliwa wypompowałem paliwo ile się dało wymieniłem filtr paliwa i zalałem 15 l czystej ropy z Orlena. Po odpaleniu na plaku nadal słychać kucie nie równo pracuje ale mówię że jest jeszcze w układzie stare paliwo z tym całym syfem więc niech pochodzi i przepali po jakimś czasie zaczął lepiej pracować ale kucie nadal było słychać, po rozgrzaniu się silnika zaczął się wkręcać na wysokie obroty 3 do 4 nawet do 5 na biegu jałowym i schodzić z obrotów, i tak coraz wyżej więc go zgasiłem. Po następnym odpaleniu znowu bardzo wysokie obroty od razu wskakiwał 4.5 5.5. zgasiłem go bo bałem się że zaraz wystawi kopyta zajrzałem do turbo i pojawiło się troszkę oleju. więc odpaliłem go jeszcze raz na chwile na ściągniętym wężu od filtra powietrza i turbo wypluło olej już pojawiła się większa ilość oleju w turbo. Co to może być proszę o jakieś podpowiedzi może ktoś już miał taki problem. Pozdrawiam

ps:
Nie wiem czy na odpiętym turbo też sam się wkręca dzisiaj odepnę dolot i odmę z dolotu do turbo i żeby nie szedł olej przez odmę na turbo i do komory spalania, i dam znać co się dzieje dalej, po miarce widzę że ropa poszła trochę do oleju dobrze myślę ??

parę fotek poglądowych
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 03 mar 2015, 20:56

Wtryski zakodowales po tej wymianie?

Pakitko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 03 mar 2015, 09:39
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Pakitko » 03 mar 2015, 21:29

nie nie kodowałem bo nie mam takiego komputera i nie wiem czym i jak zakodować wtryski

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 03 mar 2015, 22:53


masud

Post autor: masud » 04 mar 2015, 08:33

kolego niezla prowizorke walisz w swoim aucie:).wtryski napewno musisz zakodowac .

Pakitko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 03 mar 2015, 09:39
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Pakitko » 04 mar 2015, 11:09

nie kazdego stac na komputer za 1000 zł i skad miałem wiedziec ze trzeba je kodowac jak wiecie jak je zakodowac to moze podpowiecie a jakas instrukcja po polsku i jakie oprogramowanie do tego vcdsa
Ostatnio zmieniony 04 mar 2015, 11:23 przez Pakitko, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 04 mar 2015, 11:12

Podeslalem linka jak zakodowac, do takiej roboty wystarczy klon VCDSa ktory mozna kupic za ~150zl.

masud

Post autor: masud » 04 mar 2015, 12:00

chlopie gora 200zl dasz za zakodowanie widac ze samemu pojecia nie masz zrop to jak nalezy innaczej mozesz wpasc w niezle koszta

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja