AUDI A6 Saloon (4F2, C6) 2.7 TDI quattro jechalem i bummm
AUDI A6 Saloon (4F2, C6) 2.7 TDI quattro jechalem i bummm
hej. potrzebuje Waszej rady. jestem uzytkownikiem audi a6 c6 po lifcie rok 2011 anglik ze skrzynia automatyczna tip tronic. wygladalo to tak: jechalem na manualu i trzymalo go na obrotach ok 4 tys przez chwileczke, nie zmienialem na wyzszy bieg tylko sam komputer przerzucil mi na wyzszy jak obroty doszly do max. po czym uslyszalem wielkie bummm z pod maski i zobaczylem dosc spora chmure dymu z przodu po czym auto zgaslo i juz nie zapalil.
zdjalem zderzak i po prawej stronie patrzac z przodu przed intercoolerem jest gumowa rura laczaca sie z metalowa. tam puscilo na zacisku i wydmuchalo olej jak rowniez po zdjeciu rury pomiedzy turbo a filtrem powierza zobaczylem ze zaciaglo olej.
. czy ktos pomoze
z gory dzieki .
ps probowalem dolaczyc zdjecia ale sie nie udalo
zdjalem zderzak i po prawej stronie patrzac z przodu przed intercoolerem jest gumowa rura laczaca sie z metalowa. tam puscilo na zacisku i wydmuchalo olej jak rowniez po zdjeciu rury pomiedzy turbo a filtrem powierza zobaczylem ze zaciaglo olej.
. czy ktos pomoze
z gory dzieki .
ps probowalem dolaczyc zdjecia ale sie nie udalo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz
Nic poważnego się nie stało. To że jest tam troche oleju to nic dziwnego w TDI (są to opary z odmy i może minimalnie z turbosprężarki tak jest w każdym używanym TDI).
Co do tego wystrzału o którym piszesz to wystrzelił ci wąż od interkulera. Zobacz czy pękła opaska czy wąż i to poprostu wymień i poskręcaj i będzie dobrze, ale na zdjęciach widać że opaska pękła.
Co do tego wystrzału o którym piszesz to wystrzelił ci wąż od interkulera. Zobacz czy pękła opaska czy wąż i to poprostu wymień i poskręcaj i będzie dobrze, ale na zdjęciach widać że opaska pękła.
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r
A DZIEKI> to dobra rada gozdzik77 . jutro zajrze jeszcze raz i sprobuje to naprawic. a powinienem czyscic te przewody od intercoolera zeby tam oleju nie bylo. zagladalem do filtra powietrza to tam oleju nie ma
a jesli to nie to to co jest przed intercoolerem. co to moglo walnac jeszcze? czy jest mozliwe ze poszla odma albo cos w tym stylu. jestem laikiem i jesli to cos powaznego to oddam do warsztatu. ale podstawowe rzeczy to moge zrobic sam z Wasza pomocą:)
a druga sprawa jest taka ze po przekreceniu kluczyka nic sie nie dzieje, klika komuter ale silnik nawet nie zakreci. mam kostke obdeleven i cos moge sprawdzic. gdy skasuje wszystkie bledy silnik nie reaguje i po ponownym tescie wyswietla mi blad p1890 .
a jesli to nie to to co jest przed intercoolerem. co to moglo walnac jeszcze? czy jest mozliwe ze poszla odma albo cos w tym stylu. jestem laikiem i jesli to cos powaznego to oddam do warsztatu. ale podstawowe rzeczy to moge zrobic sam z Wasza pomocą:)
a druga sprawa jest taka ze po przekreceniu kluczyka nic sie nie dzieje, klika komuter ale silnik nawet nie zakreci. mam kostke obdeleven i cos moge sprawdzic. gdy skasuje wszystkie bledy silnik nie reaguje i po ponownym tescie wyswietla mi blad p1890 .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
no niestety panowie. za kolo pasowe nie idzie obrocic ani w jedna ani w druga. za skrzynie tez nie. normalnie jak zaspawane. ale w takim ciemnym miejscu dopatrzylem sie pajaczka za kompresorem z prawej strony takiego na 6 cm. wiec z przykroscia musze stwierdzic ze silnik nie zyje na 99.9% Korba wyszla bokiem. sprobuje zdjac kompresor i moze uda mi sie znalesc dziure po drugiej stronie korby.
ale dzieki za pomoc
i co ja teraz moge zrobic z tym autem bez silnika
ale dzieki za pomoc
i co ja teraz moge zrobic z tym autem bez silnika
- arctic_avant
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 30 lis 2019, 13:59
- Imię: arctic
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: łódzkie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1356
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
i tak właśnie często kończy się zwykła normalna jazda z 2.7TDI CAN. pisałem juz o tych motorach nie raz. wychodzi oszczędność i montaż "odchudzonych" korbowodów z gooownolitu.
teraz szukaj 3.0TDI CDY, CCW. nie montuj tego goooownianego CAN-a, bo pojeździsz trochę i ponownie korbę wystawi. a najlepsze rozwiązanie - sprzedać jak stoi i zakupić 3.0TDI Quattro CDY - ale sporo droższe
teraz szukaj 3.0TDI CDY, CCW. nie montuj tego goooownianego CAN-a, bo pojeździsz trochę i ponownie korbę wystawi. a najlepsze rozwiązanie - sprzedać jak stoi i zakupić 3.0TDI Quattro CDY - ale sporo droższe
R1200GS ADV LC