Witam posiadam audi a6 lift 2009 3.0 tdi quattro z przebiegiem 305tys
Zakupiłem je niedawno sprzedający opisał ze niedawno został wymieniony
-filtr paliwa
-czyszczenie miski olejowej i smoka
-zawór sterujący ciśnienie oleju
-czujnik ciśnienia oleju
-wymieniony rozrząd
-regeneracja wtryskiwaczy
-komplet swiec
-czyszczenie chemiczne DPF
-zaślepiony i wyorogramowany EGR
Problem polega na tym ze po dwóch dniach po zakupie podczas jazdy zapaliła się kontrolka silnika na żółto po przejechaniu kilku kilometrów zapaliły się świece żarowe i auto przeszło w tryb awaryjny.
Zjechałem na pobocze wyłączyłem silnik ponownie odpalenie dakej silnik na żółto już bez świec i pojechałem dawaj. Jednak po przejechaniu około 30 kilometrów zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju na czerwono. Zatrzymałem się maska w górę okej ok. Odpaliłem auto zgasła kontrolka i powrót do domu.
I teraz ten problem pojawia się ponownie nieraz mogę jeździć dwa dni i nic nie będzie a nieraz wyskakuje ze trzy razy dziennie i zawsze na rozgrzanym silniku. I zawsze gaśnie po wyłączeniu i odpaleniu ponownie.
Auto było ponownie u mechanika niby według podłączonego komputera błąd czujnika wymieniony na kolejny i dalej robi to samo.
Dzisiaj mechanik sprawdzał manometrem ciśnienie i niby wszystko jest ok wiec szuka dalej.
Dlatego czy jest ktoś kto miał podobne problemy z takim silnikiem?
Każda opinia się przyda może to jakiś sterownik czy może instalacja?
Bo mój mechanik mówił ze jak wymieniał ten czujnik to jakby było widać ze ktoś cos przy kablach grzebał…
Nie wiem co kur… wymieniać bo auto mam od trzech tygodni przejechaniem nim zaledwie 600 km i cały czas stoi u mechanika.
Piszcie jak macie jakieś pomysły
Pozdrawiam
Audi a6 c6 lift 3.0 tdi problem z ciśnieniem oleju
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 08 lis 2020, 11:00
- Imię: Hubert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łosice
Re: Audi a6 c6 lift 3.0 tdi problem z ciśnieniem oleju
Możliwe że auto po "lekkim dzwonie" i temu wiązka grzebana, gdzieś jest brak kontaktu na połączeniu i wyrzuca błąd. Ja miałem w jednym aucie przypadek z uszkodzoną wiązką że różne dziwne błędy pojawiały się dopiero w momencie gwałtownej redukcji przy bucie w podłodze.
Moje daily: Audi A6 C6 2006 2.0 TDI BRE "410k km na blacie"
Taty: 2017 SQ7 4M 4.0 V8 TDI CZAC
Taty: 2017 SQ7 4M 4.0 V8 TDI CZAC
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 18 lip 2022, 16:11
- Imię: Mirek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lebork
Re: Audi a6 c6 lift 3.0 tdi problem z ciśnieniem oleju
No właśnie bo tez zapomniałem dodać ze pojawia mi się często komunikat ciśnienia w oponach TPMS mimo prawidłowego ciśnienia i tak zauważyłem ze to ciśnienie oleju pojawia się gdy poprzednio wyzuci błąd TPMS…
Może faktycznie cis z kabelkami nie tak
Może faktycznie cis z kabelkami nie tak
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga