Audi A6 C6 3.0 TFSI
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 30 sty 2021, 01:30
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: Allroad C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
Audi A6 C6 3.0 TFSI
Jakie powinno być ciśnienie paliwa. Chodzi o wysokie ciśnienie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 02 lip 2021, 14:07
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2008
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
Re: Audi A6 C6 3.0 TFSI
Na wolnych obrotach 30-35 bar
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 30 sty 2021, 01:30
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: Allroad C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
Re: Audi A6 C6 3.0 TFSI
Jaka może być przyczyna jeśli jest 39-40 bar
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 02 lip 2021, 14:07
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2008
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
Re: Audi A6 C6 3.0 TFSI
Jak jest 5 bar więcej to się kompletnie nie ma czym przejmować. Ten układ działa w zakresie 30-120 bar. Jeśli jest poniżej tej granicy lub powyżej, to należy się zastanawiać. W grupie 140 w polu nr. 2 jest ciśnienie wymagane a w polu nr 3 rzeczywiste. Porównaj te dwie wartości i jeśli są przy stałych obrotach zbliżone to jest wszystko ok. Jeśli nie to trzeba szukać problemu w regulatorze ciśnienia paliwa (za wysokie lub za niskie) lub w pompie wysokiego ciśnienia (za niskie)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 30 sty 2021, 01:30
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: Allroad C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
Re: Audi A6 C6 3.0 TFSI
Sprawdzę i dam znać. Problem mam taki ze a zimnym silniku trochę kręci zanim odpali z 5s.
Zauważyłem też że jak stoi to ciśnienie spada na dół, tylko nie wiem czy to tak powinno być
Zauważyłem też że jak stoi to ciśnienie spada na dół, tylko nie wiem czy to tak powinno być
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 02 lip 2021, 14:07
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2008
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
Re: Audi A6 C6 3.0 TFSI
Rozgrzej porządnie auto i zgaś. Włącz zapłon i sprawdź co wtedy się będzie działo z ciśnieniem. Powinno po chwili dosyć gwałtownie rosnąć
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 30 sty 2021, 01:30
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: Allroad C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
Re: Audi A6 C6 3.0 TFSI
Rozgrzałem auto zgasiłem. Włączyłem zapłon, ciśnienie było 44 po chwili rosło powoli do góry do 130 potem spadało do 126 i rosło do 130. Tak cały czas skakało pomiędzy 125-130
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 02 lip 2021, 14:07
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2008
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
Re: Audi A6 C6 3.0 TFSI
Czyli wtryski masz szczelne. Teraz trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa i obroty silnika przy kręceniu w funkcji czasu. Nie wiem, czy VCDS to ogarnie, czy trzeba będzie wybrać się do kogoś z oscyloskopem. Jeśli się okaże, że samochód Ci zapala 5 sekund bo tyle czasu pompa nabija ciśnienie tych powiedzmy 30 bar, to problem będzie właśnie w pompie wysokiego ciśnienia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 30 sty 2021, 01:30
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: Allroad C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
Re: Audi A6 C6 3.0 TFSI
Dziś zaówarzyłem że w oleju mam benzynę. Hmm ktoś pomoże?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 02 lip 2021, 14:07
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2008
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
Re: Audi A6 C6 3.0 TFSI
Wtryski raczej są szczelne, bo ciśnienie na listwie było utrzymane. Możliwe, że pompa wysokiego ciśnienia ma nieszczelność
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 30 sty 2021, 01:30
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: Allroad C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
Re: Audi A6 C6 3.0 TFSI
Jaki jest login do śilnika? Ktoś mi pomoże?
Dodano po 1 godzinie 3 minutach 35 sekundach:
Dokładnie to kod upoważnienia
Dodano po 1 godzinie 3 minutach 35 sekundach:
Dokładnie to kod upoważnienia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 30 sty 2021, 01:30
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: Allroad C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
Re: Audi A6 C6 3.0 TFSI
Pompa wysokiego ciśnienia wymieniona. I to samo. Wczoraj przez czujnik niskiego ciśnienia przy pompie benzyna mi leciała. Okazało się że wysadziło czujnik. Jakieś pomysły?