Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C6] Audi a6 c6 2007 r 2,0 tdi kopci i nie tylko ....

Silniki wysokoprężne
rusbo84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 01 wrz 2011, 17:35
Lokalizacja: drawa

[ A6 C6] Audi a6 c6 2007 r 2,0 tdi kopci i nie tylko ....

Post autor: rusbo84 » 01 wrz 2011, 18:05

witam jestem tutaj nowy i nie wiem czy pisze w odpowiednim dziale. Sprawa przedstawia sie tak auto na zimnym raz mi zakopcilo bialym dymem az nie widzialem czy ktos za mna jedzie . Komputer nie wykazal zadnych bledow. Strasznie wysoikie jest cisnienie w ukladzie chlodniczym. Przy odkreceniu korka od ukladu chlodniczego trzeba bylo z 10 min poczekac zeby go odkrecic. Na zimnym caly czas sa drgania trzesie cala buda i nie chodzi rowno. Przy 90 stopniach wskazowka minimalnie potrafi drgnac ale drazni mnie to jak stoje na swiatchal moze juz przeczulony jestem na tym punkcie. W czym moze byc problem uszczelka, pompa.. ??? Jestem przerazony auto kupilem 2 mieisace temu wymieniany byl rozrzad, olej i filtry.

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 02 wrz 2011, 08:52

Gdybyś tak wkleił logi to może nie trzeba by było zgadywać :p

Konrad Wawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 07 lip 2011, 16:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Konrad Wawa » 02 wrz 2011, 10:02

Co mają logi do klasycznych objawów uwalonej uszczelki lub głowicy?

Nie ma co krakać, ale Twoje objawy wskazują na uszkodzoną uszczelke pod głowicą, spuchniete wężę i ciśnienie w układzie chłodzenia to przedostające się sprężone powietrze przez tłok do układu, byc może masz tez olej w płynie chłodniczym.

Biłay dym to przedostające się chłodziwo do cylindra, nierówna praca silnika to mieszanka paliwa z wodą w którymś z cylindrów.


Sprawdź czy masz ogrzewanie, gały na maxa na czerowne pole i włącz dmuchawe, układ się zapowietrza i bąbel powietrzny powinien zatrzymać się w nagrzewnicy co spowoduje brak ogrzewania.

ps. nie ma byc co przerażonym, zrobisz głowice i będzie git, oby tylko uszczelka, a nie pęknięta głowica

rusbo84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 01 wrz 2011, 17:35
Lokalizacja: drawa

Post autor: rusbo84 » 02 wrz 2011, 16:21

Sprawdzalem ogrzewanie i dziala. cyrkulacja byla wiec spoko. Ale jestem teeraz w dani i tutaj koszty czesci i robocizny by mnie zjadly i mysle o przyjezdzie do pl do mojego fachowca. Ale czy wrato ryzykowac 800 km. Dzieki bardzo za informacje i pozdrawiam

Konrad Wawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 07 lip 2011, 16:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Konrad Wawa » 02 wrz 2011, 17:30

Sprawdzenie ogrzewaia rób podczas jazdy, bo raz potrafi działać, a za kilka minut nie.
Niestety to nie jest w 100% tak ,że zawsze zapowietrza nagrzewnice, jednak puchnięcie węży z chłodziwem na 99% daje nam uszkodzenie uszczelki pod głowicą.

Ja osobiście bym nie ryzykował jazdy z takim przedmuchem do układu chłodzenia, moze Ci się auto zagotowac i będzie koniec, tylko lawetą.

Chyba, ze istnieje usterka, która może takze powodowac puchnięcie węży wszak zawodowym mechanikiem nie jestem, ale nie jest to raczej mozlwiwe aby to było coś innego

rusbo84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 01 wrz 2011, 17:35
Lokalizacja: drawa

Post autor: rusbo84 » 25 wrz 2011, 10:00

Jednak to jest usczelak. Glowica jest cala juz po sprawdzeniu. Jest auto powoli skladane i we wtorek bede sprawdzal czy wszystko gra

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 26 wrz 2011, 09:45

[...] USUNIęTO - od tego jest dział giełda albo PW !
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2011, 20:08 przez Peter22, łącznie zmieniany 1 raz.

rusbo84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 01 wrz 2011, 17:35
Lokalizacja: drawa

Post autor: rusbo84 » 03 paź 2011, 18:23

Juz nie wiem co moze byc. Glowica sprawdzona jest cala, uszczelka pod glowica i pompy pliwa wymieniona. Chociaz cisnienia juz takeigo nie ma . Dzisiaj jeszcze raz bylem na komputer sprawdzic i nic nie wykrylo zadnego bledu. Mechanik mi zaproponowal zostawic auto u niego i podlacza kompa przy odpaleniu auta w trakcie jak bedzie sie nagrzewal bo tylko wtedy istnieja te usterki. NIe wiem czy to cos da ale.. Dalej szukam rozwiazania. Zalamka na maxa

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 03 paź 2011, 21:32

rusbo84 pisze:Juz nie wiem co moze byc. Glowica sprawdzona jest cala, uszczelka pod glowica i pompy pliwa wymieniona. Chociaz cisnienia juz takeigo nie ma . Dzisiaj jeszcze raz bylem na komputer sprawdzic i nic nie wykrylo zadnego bledu. Mechanik mi zaproponowal zostawic auto u niego i podlacza kompa przy odpaleniu auta w trakcie jak bedzie sie nagrzewal bo tylko wtedy istnieja te usterki. NIe wiem czy to cos da ale.. Dalej szukam rozwiazania. Zalamka na maxa
Prawdopodobnie - mikropęknięcia głowicy, w 2.0TDi niestety prawie norma :(

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 04 paź 2011, 19:57

Kolego jakie masz oznaczenie na glowicy??? V...
literka v i trzy cyfry

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja