
[ A6 C6] Audi a6 c6 2007 r 2,0 tdi kopci i nie tylko ....
[ A6 C6] Audi a6 c6 2007 r 2,0 tdi kopci i nie tylko ....
witam jestem tutaj nowy i nie wiem czy pisze w odpowiednim dziale. Sprawa przedstawia sie tak auto na zimnym raz mi zakopcilo bialym dymem az nie widzialem czy ktos za mna jedzie . Komputer nie wykazal zadnych bledow. Strasznie wysoikie jest cisnienie w ukladzie chlodniczym. Przy odkreceniu korka od ukladu chlodniczego trzeba bylo z 10 min poczekac zeby go odkrecic. Na zimnym caly czas sa drgania trzesie cala buda i nie chodzi rowno. Przy 90 stopniach wskazowka minimalnie potrafi drgnac ale drazni mnie to jak stoje na swiatchal moze juz przeczulony jestem na tym punkcie. W czym moze byc problem uszczelka, pompa..
? Jestem przerazony auto kupilem 2 mieisace temu wymieniany byl rozrzad, olej i filtry.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 07 lip 2011, 16:36
- Lokalizacja: Warszawa
Co mają logi do klasycznych objawów uwalonej uszczelki lub głowicy?
Nie ma co krakać, ale Twoje objawy wskazują na uszkodzoną uszczelke pod głowicą, spuchniete wężę i ciśnienie w układzie chłodzenia to przedostające się sprężone powietrze przez tłok do układu, byc może masz tez olej w płynie chłodniczym.
Biłay dym to przedostające się chłodziwo do cylindra, nierówna praca silnika to mieszanka paliwa z wodą w którymś z cylindrów.
Sprawdź czy masz ogrzewanie, gały na maxa na czerowne pole i włącz dmuchawe, układ się zapowietrza i bąbel powietrzny powinien zatrzymać się w nagrzewnicy co spowoduje brak ogrzewania.
ps. nie ma byc co przerażonym, zrobisz głowice i będzie git, oby tylko uszczelka, a nie pęknięta głowica
Nie ma co krakać, ale Twoje objawy wskazują na uszkodzoną uszczelke pod głowicą, spuchniete wężę i ciśnienie w układzie chłodzenia to przedostające się sprężone powietrze przez tłok do układu, byc może masz tez olej w płynie chłodniczym.
Biłay dym to przedostające się chłodziwo do cylindra, nierówna praca silnika to mieszanka paliwa z wodą w którymś z cylindrów.
Sprawdź czy masz ogrzewanie, gały na maxa na czerowne pole i włącz dmuchawe, układ się zapowietrza i bąbel powietrzny powinien zatrzymać się w nagrzewnicy co spowoduje brak ogrzewania.
ps. nie ma byc co przerażonym, zrobisz głowice i będzie git, oby tylko uszczelka, a nie pęknięta głowica
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 07 lip 2011, 16:36
- Lokalizacja: Warszawa
Sprawdzenie ogrzewaia rób podczas jazdy, bo raz potrafi działać, a za kilka minut nie.
Niestety to nie jest w 100% tak ,że zawsze zapowietrza nagrzewnice, jednak puchnięcie węży z chłodziwem na 99% daje nam uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
Ja osobiście bym nie ryzykował jazdy z takim przedmuchem do układu chłodzenia, moze Ci się auto zagotowac i będzie koniec, tylko lawetą.
Chyba, ze istnieje usterka, która może takze powodowac puchnięcie węży wszak zawodowym mechanikiem nie jestem, ale nie jest to raczej mozlwiwe aby to było coś innego
Niestety to nie jest w 100% tak ,że zawsze zapowietrza nagrzewnice, jednak puchnięcie węży z chłodziwem na 99% daje nam uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
Ja osobiście bym nie ryzykował jazdy z takim przedmuchem do układu chłodzenia, moze Ci się auto zagotowac i będzie koniec, tylko lawetą.
Chyba, ze istnieje usterka, która może takze powodowac puchnięcie węży wszak zawodowym mechanikiem nie jestem, ale nie jest to raczej mozlwiwe aby to było coś innego
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
[...] USUNIęTO - od tego jest dział giełda albo PW !
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2011, 20:08 przez Peter22, łącznie zmieniany 1 raz.
Juz nie wiem co moze byc. Glowica sprawdzona jest cala, uszczelka pod glowica i pompy pliwa wymieniona. Chociaz cisnienia juz takeigo nie ma . Dzisiaj jeszcze raz bylem na komputer sprawdzic i nic nie wykrylo zadnego bledu. Mechanik mi zaproponowal zostawic auto u niego i podlacza kompa przy odpaleniu auta w trakcie jak bedzie sie nagrzewal bo tylko wtedy istnieja te usterki. NIe wiem czy to cos da ale.. Dalej szukam rozwiazania. Zalamka na maxa
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Prawdopodobnie - mikropęknięcia głowicy, w 2.0TDi niestety prawie normarusbo84 pisze:Juz nie wiem co moze byc. Glowica sprawdzona jest cala, uszczelka pod glowica i pompy pliwa wymieniona. Chociaz cisnienia juz takeigo nie ma . Dzisiaj jeszcze raz bylem na komputer sprawdzic i nic nie wykrylo zadnego bledu. Mechanik mi zaproponowal zostawic auto u niego i podlacza kompa przy odpaleniu auta w trakcie jak bedzie sie nagrzewal bo tylko wtedy istnieja te usterki. NIe wiem czy to cos da ale.. Dalej szukam rozwiazania. Zalamka na maxa
