Kolego już Ci pisałem co się dzieje z autem gdy uszkodzona jest dwumasa w temacie, który wywaliłem w kosz nie bez powodu. Uszkodzone koło dwu masowe powoduje wibracje na biegu jałowym i szarpnięcia - nic więcej.
Prosisz o pomoc i ja to szanuję i chcę abyś jak najszybciej pomoc uzyskał. Tylko ułatw nam spróbowanie ustalenia przyczyny awarii - po pierwsze w
A6C5 nigdy nie było silnika 2.0TDI. Co skłania mnie do wniosku, że albo masz Âźle wypełniony profil, albo chodzi o inne auto - np.
A6C6 - tak się domyślam, ale o tym na końcu
Po drugie - wiemy, że były błędy - pamiętasz jakie?
Napisałem w usuniętym temacie:
tomekkk1 pisze:Trzeba sprawdzić błędy. To może być pierdółka, a może pompa VP44 - bez tego gdybać możemy bez końca.
Pierdółka jak np. uszkodzony czy wypięty czujnik położenia wału korbowego, błąd immobilisera, sterownika, pompka paliwowa, uszkodzona stacyjka - no cokolwiek... masz tysiące elementów w aucie i oczekujesz zainteresowania, trafności naszych wniosków nie podając szczegółów - możemy tak gdybać całą noc... W ogóle to czy rozrusznik kręci silnikiem

Gdybyś nie zignorował moich uwag i podał błędy poprzedni temat by się rozwijał a tak stoisz w miejscu
I wreszcie: jako ze nie uzyskałem od Ciebie odpowiedzi co to za auto przenoszę do A6C6 - sugerując się tematem nie Twoim opisem. Ale należało by to potwierdzić - będzie znacznie większa szansa na to, że Ci ktoś pomoże 