[ BPP 2.7 179 KM] A6C6 2.7 TDI Nie odpala Brak Bledow
[ BPP 2.7 179 KM] A6C6 2.7 TDI Nie odpala Brak Bledow
Witam mam problem z 6tka silnik 2.7 tdi problem jest nastepujacy auto dostalo delikatnie strzala w lewe kolo, po naprawie wszystko bylo ok az do dzisiaj otóż stalem dzisiaj i rozmawiałem ze znajomym w aucie na odpalonym silniku po jakims czasie auto nagle zgaslo mialem pol baku paliwa mimo to dolalem jeszcze 10l bo akutrat stalem pod stacja i dalej nic wiec znajomy poradził spróbować odpalic na plaka no i dalej nic wtedy zauwazylem ze w przewodzie zasilajacym nie ma paliwa wiec przyjechal znajomy i mnie scholowal do warsztatu. W warsztacie podlaczylismy kompa (auto boos)pokazalo blad przekaÂźnika pompy paliwowej i jakies bledy zwiazane z niskiem ciśnieniem,
bledy wykasowano wrocil ten od przekaznika ,
okazalo sie ze przez uderzenie wysunął sie przekaznik az wkoncu przestal stykac, po dociesnieciu blad nie wraca.
No i dalej jest problem bo auto nie odpala paliwo w przewodzie juz jest przewody popuszczane przy wtryskach niby ciśnienie jest.
Moje pytanie jest takie czy przez pruby odpalania na sucho mogly pasc wtryski pompa? cos innego jak to sprawdzic prosze o pomoc.
Dodam ze silnik na plaku niby chodzi.
bledy wykasowano wrocil ten od przekaznika ,
okazalo sie ze przez uderzenie wysunął sie przekaznik az wkoncu przestal stykac, po dociesnieciu blad nie wraca.
No i dalej jest problem bo auto nie odpala paliwo w przewodzie juz jest przewody popuszczane przy wtryskach niby ciśnienie jest.
Moje pytanie jest takie czy przez pruby odpalania na sucho mogly pasc wtryski pompa? cos innego jak to sprawdzic prosze o pomoc.
Dodam ze silnik na plaku niby chodzi.
Ostatnio zmieniony 08 mar 2013, 19:23 przez szewcu, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 512
- Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 155KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kozienice
zobacz kolego czy pompka w zbiorniku pracuje, jeśli nie to zerknij na bezpiecznik po prawej stronie. jeśli pracuje to zdejmij przewód do filtra paliwa, druga osoba robi włącz zapłon poczekaj, aż pompka poda, wyłącz zapłon i tak aż pokaże się paliwo w przewodzie, potem to samo, aż wypełni się filtr, a potem jeszcze kilka razy, zakręć powinien odpalić bez problemu.
oprócz tego co nie mam to mam wszystko i
tu już nie ma nic do roboty
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu
tu już nie ma nic do roboty

----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu
