Witam Jestem posiadaczem Audi A6 c6 3.0 tdi
Mam pewien problem z którym nie mogę sobie poradzić
Po uruchomieniu samochodu na ciepłym silniku powyżej 60-70°c Są gwałtowne spadki obrotów i falowanie (nie zawsze) i wszystko wraca do normy po jakieś minucie Na zimnym silniku tego niema Proszę o pomoc może ktoś borykał się z takim problemem
A6 C6 3.0 nie równa praca silnika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: A6 C6 3.0 nie równa praca silnika
Jakieś błędy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 05 lis 2021, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowe Miasteczko
Re: A6 C6 3.0 nie równa praca silnika
Znajomy mi sprawdzał interfejsem Delphi i nie było żadnych błędów które mogły by mieć powiązanie z problemem
Podmienialem zawór ciśnienia na listwie bo mam drugi ale nie ma różnicy Wymieniłem świece zarowe na nowe i też nic
Zauważyłem że przepala się łącznik elastyczny kolektora wydechowego Moze miec to coś wspólnego ? Uczuć spaliny w samochodzie
Podmienialem zawór ciśnienia na listwie bo mam drugi ale nie ma różnicy Wymieniłem świece zarowe na nowe i też nic
Zauważyłem że przepala się łącznik elastyczny kolektora wydechowego Moze miec to coś wspólnego ? Uczuć spaliny w samochodzie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 319
- Rejestracja: 10 lip 2020, 21:45
- Imię: Sławek
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3M
Re: A6 C6 3.0 nie równa praca silnika
Łącznik też może powodować zapach spalin,ale raczej obstawiałbym egr.Luzy na osi egr powodują spaliny w aucie.U mnie tez był ten problem i po wymianie chlodnicy z klapą egr ,spalin nie czuć.
Jeżeli chodzi o falowanie czy spadek obrotów ,to podepnij vcds i wtedy sprawdź błędy.Nie wiem jakim Delphi podłączał? Chińczyk czy ori? Chińczyki nie zawsze są skuteczne.Może gdzieś lewe powietrze łapie? Zawalony układ dolotowy sadzą? Klapy w kolektorach?.Przyczyn może być wiele.Jeżeli faktycznie błędów nie ma,to eliminowanie możliwych usterek krok po kroku.
Jeżeli chodzi o falowanie czy spadek obrotów ,to podepnij vcds i wtedy sprawdź błędy.Nie wiem jakim Delphi podłączał? Chińczyk czy ori? Chińczyki nie zawsze są skuteczne.Może gdzieś lewe powietrze łapie? Zawalony układ dolotowy sadzą? Klapy w kolektorach?.Przyczyn może być wiele.Jeżeli faktycznie błędów nie ma,to eliminowanie możliwych usterek krok po kroku.