Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A6 C6 3.0 TDI QUATRO słychać łańcuch rozrządu.

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 21 lut 2010, 11:30

ZelvaBOi,
ja mialem 4 padniete... a i tak przy -15stC silnik odpalal od strzala :)))
<ok> >5st C nie trzepalo..:)))
<ok>

<ok> <ok> <ok>
Ostatnio zmieniony 21 lut 2010, 16:07 przez pama, łącznie zmieniany 1 raz.

Koleś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 23 paź 2009, 09:25
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Koleś » 23 lut 2010, 17:05

a może jest tak, że siedzą tu sprytni mechaniorzy, i wciskają kit ludziom, że to trzeba, tamto trzeba, a tak naprawdę, to trzeba tylko 1\20 z tego. Co mechanik to inna opinia, ale mało która okazuje się precyzyjna i prawidłowa. Ot moje zdanie w sprawie
koleś

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 23 lut 2010, 17:32

Koleś,
kazdy jest mechanikiem od swojego auta.

ja sie nei dalem, bo facet mi mowil.. ''ze niby skad wiem, bez podpiecia pod VAG, ze swiece zarowe mam padniete..etc'

ja mu na to, ze wiem, bo jestem inzynierem, po za tym, jak wiele osob ma takie objawy.. i wiem co robili i jak to naprawili.. to mam prawo stawiac taka diagnoze.

w serwisie trafilem na innego goscia.. byl kompetennty.. i zdziwiony, moja wiedza.. co nei bylo dla mnie jakis ewenemetem,...ale to sa Niemcy.. oni byle z pierdola jada do serwisu.. kiedy mozna przyjemnie poczytac na forum i wieczorem w garazu samemu sobie podlubac

wiec.. nie zamierzam dawac sie kroic w Audi.. mimo, ze mam gwarancje.. to wole wiedziec co i jak z moim autem, taka mam nature:) <ok>

Robin 75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 96
Rejestracja: 15 lis 2009, 17:42
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: Robin 75 » 23 lut 2010, 17:33

Ja już wcześniej pisałem o telepaniu silnikiem zaraz po odpaleniu,VAG nic nie pokazywał,zaryzykowałem wymianę świec i okazało się że 3 szt w jednym rzędzie cylindrów niedomagały.Po wymianie kpl 6szt na BERU jest OK

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 24 lut 2010, 08:20

Robin 75,
u mnie nie wiem co robili.. bo nie bylem na warszatcie, ale facet powiedzial 4 / 6 padnietych

33&#8364; szt :)

Oczywiscie mam ceramiczne, wymienia na jakies innem, nei mam pojecia jakie, nie ceramiczne.

Jak zrobia, dam znac:))

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 25 mar 2010, 21:24

pama pisze:Oczywiscie mam ceramiczne, wymienia na jakies innem, nei mam pojecia jakie, nie ceramiczne.
Nie masz ceramicznych tylko stalowe ceramiczne sa 3 litrowym i sie ciesz bo przy wymianie nic ci nieodprysnie i niewpadnie do komory cilindra.

[ Dodano: 2010-03-25, 21:26 ]
a jeszcze zobacz na ebay bo robia cie w konia komplet beru kosztuje 90euro 6szt

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 26 mar 2010, 19:09

Z tego co sie orjentuje to nie ,mozna zmienic w 2,7 na ceramiczne ale trzeba zmieniac program tez.

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 29 mar 2010, 08:52

panowie..

auto pali na kopa od razu.
probelm w tym.. ze mrozy juz minely i nie mam jak sprawdzic, czy wymiana swieczek pomogla.. hahahah:)))

Wymienili wszytskie 6. Co do ceny.. 33&#8364;/szt. tak mi w serwisie powiedzieli.

Dodam, ze zauwazylem, ze auto wskakuje na ok 1100-1200RPM po dopaleniu.. i po kilkunastu sekundach.. schodzi na 750-900.. nie pamietam dokladnie, musialbym przeliczyc kreski na RPM :)))

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 29 mar 2010, 17:10

ZelvaBOi,
no cos kolo tego..

Nie pamietam, ostatnia kreska przez 1000RPM.. tuz nad nia..:))

Ale po odpaleniu, ewidentnie widac.. jak po kilunastusekundach wskazowka spada w dol.. Dodam, ze leciutko.. czuc jak silnik nierowno pracuje.. Dodam, ze minimalnie.. ale i tak jestem uczulony na wszelakiego rodziaju zaburzenia:)))

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 29 mar 2010, 17:36

ZelvaBOi,
kurcze.. no nie jestem w stanie powiedziec, czy to 9sek czy 6sek.

Fakt, ze wkreca sie na 1100RPM na krotki moment, po czym.. opada jak flak:))))

roberttom83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 16 sie 2009, 16:53
Lokalizacja: london

Post autor: roberttom83 » 02 kwie 2010, 09:48

norma na kazdym zimnym silniku jak w moim 2.0 tdi wiec jest spoko wytrzyj pot z czola wszystko jest ok. zarcik <ok>

crn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 276
Rejestracja: 17 sty 2010, 20:57
Lokalizacja: PCH

Post autor: crn » 05 kwie 2010, 11:01

ZelvaBOi, w 2G tez się tak da na starcie? Bo w testach VAGiem idzie takie coś odpalic.
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip

Awatar użytkownika
firewire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 10 sie 2008, 23:18
Lokalizacja: Luxembourg

Post autor: firewire » 16 maja 2010, 03:53

Ja to widzę o rozrządzie niby rozmowa... a tu liczniki...
To coś dołożę:
To Dobrze Idzie
Kiedyś było mocno modzone 4F/3.0 BMK
Teraz jest 4G/3.0 CVUA
Nie wchodzę w dyskusje "Nie znam się, ale się wypowiem", proszę o uszanowanie tego jeśli ignoruję odpowiedzi nie poparte faktami, dowodami lub doświadczeniem.

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 16 maja 2010, 08:54

Przecież to leciało już dawno, przed kamerami nasz kolega z forum.... . Co do ceny to raczej łapała by się wymiana góry, bez wyciągania silnika... .

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 16 maja 2010, 09:46

Ja tylko napisałem, że cena jak za wymianę tylko góry rozrządu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga