Audi A6 C6 3.0 TDI QUATRO słychać łańcuch rozrządu.
- pama
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
- Imię: Forum Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bayern
- Kontakt:
ZelvaBOi,
ja mialem 4 padniete... a i tak przy -15stC silnik odpalal od strzala
>5st C nie trzepalo..
ja mialem 4 padniete... a i tak przy -15stC silnik odpalal od strzala
>5st C nie trzepalo..
Ostatnio zmieniony 21 lut 2010, 16:07 przez pama, łącznie zmieniany 1 raz.
- pama
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
- Imię: Forum Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bayern
- Kontakt:
Koleś,
kazdy jest mechanikiem od swojego auta.
ja sie nei dalem, bo facet mi mowil.. ''ze niby skad wiem, bez podpiecia pod VAG, ze swiece zarowe mam padniete..etc'
ja mu na to, ze wiem, bo jestem inzynierem, po za tym, jak wiele osob ma takie objawy.. i wiem co robili i jak to naprawili.. to mam prawo stawiac taka diagnoze.
w serwisie trafilem na innego goscia.. byl kompetennty.. i zdziwiony, moja wiedza.. co nei bylo dla mnie jakis ewenemetem,...ale to sa Niemcy.. oni byle z pierdola jada do serwisu.. kiedy mozna przyjemnie poczytac na forum i wieczorem w garazu samemu sobie podlubac
wiec.. nie zamierzam dawac sie kroic w Audi.. mimo, ze mam gwarancje.. to wole wiedziec co i jak z moim autem, taka mam nature:)
kazdy jest mechanikiem od swojego auta.
ja sie nei dalem, bo facet mi mowil.. ''ze niby skad wiem, bez podpiecia pod VAG, ze swiece zarowe mam padniete..etc'
ja mu na to, ze wiem, bo jestem inzynierem, po za tym, jak wiele osob ma takie objawy.. i wiem co robili i jak to naprawili.. to mam prawo stawiac taka diagnoze.
w serwisie trafilem na innego goscia.. byl kompetennty.. i zdziwiony, moja wiedza.. co nei bylo dla mnie jakis ewenemetem,...ale to sa Niemcy.. oni byle z pierdola jada do serwisu.. kiedy mozna przyjemnie poczytac na forum i wieczorem w garazu samemu sobie podlubac
wiec.. nie zamierzam dawac sie kroic w Audi.. mimo, ze mam gwarancje.. to wole wiedziec co i jak z moim autem, taka mam nature:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazury
Nie masz ceramicznych tylko stalowe ceramiczne sa 3 litrowym i sie ciesz bo przy wymianie nic ci nieodprysnie i niewpadnie do komory cilindra.pama pisze:Oczywiscie mam ceramiczne, wymienia na jakies innem, nei mam pojecia jakie, nie ceramiczne.
[ Dodano: 2010-03-25, 21:26 ]
a jeszcze zobacz na ebay bo robia cie w konia komplet beru kosztuje 90euro 6szt
- pama
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
- Imię: Forum Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bayern
- Kontakt:
panowie..
auto pali na kopa od razu.
probelm w tym.. ze mrozy juz minely i nie mam jak sprawdzic, czy wymiana swieczek pomogla.. hahahah:)))
Wymienili wszytskie 6. Co do ceny.. 33€/szt. tak mi w serwisie powiedzieli.
Dodam, ze zauwazylem, ze auto wskakuje na ok 1100-1200RPM po dopaleniu.. i po kilkunastu sekundach.. schodzi na 750-900.. nie pamietam dokladnie, musialbym przeliczyc kreski na RPM
auto pali na kopa od razu.
probelm w tym.. ze mrozy juz minely i nie mam jak sprawdzic, czy wymiana swieczek pomogla.. hahahah:)))
Wymienili wszytskie 6. Co do ceny.. 33€/szt. tak mi w serwisie powiedzieli.
Dodam, ze zauwazylem, ze auto wskakuje na ok 1100-1200RPM po dopaleniu.. i po kilkunastu sekundach.. schodzi na 750-900.. nie pamietam dokladnie, musialbym przeliczyc kreski na RPM
- pama
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
- Imię: Forum Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bayern
- Kontakt:
ZelvaBOi,
no cos kolo tego..
Nie pamietam, ostatnia kreska przez 1000RPM.. tuz nad nia..
Ale po odpaleniu, ewidentnie widac.. jak po kilunastusekundach wskazowka spada w dol.. Dodam, ze leciutko.. czuc jak silnik nierowno pracuje.. Dodam, ze minimalnie.. ale i tak jestem uczulony na wszelakiego rodziaju zaburzenia:)))
no cos kolo tego..
Nie pamietam, ostatnia kreska przez 1000RPM.. tuz nad nia..
Ale po odpaleniu, ewidentnie widac.. jak po kilunastusekundach wskazowka spada w dol.. Dodam, ze leciutko.. czuc jak silnik nierowno pracuje.. Dodam, ze minimalnie.. ale i tak jestem uczulony na wszelakiego rodziaju zaburzenia:)))
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 16 sie 2009, 16:53
- Lokalizacja: london
Ja to widzę o rozrządzie niby rozmowa... a tu liczniki...
To coś dołożę:
To coś dołożę:
To Dobrze Idzie
Kiedyś było mocno modzone 4F/3.0 BMK
Teraz jest 4G/3.0 CVUA
Nie wchodzę w dyskusje "Nie znam się, ale się wypowiem", proszę o uszanowanie tego jeśli ignoruję odpowiedzi nie poparte faktami, dowodami lub doświadczeniem.
Kiedyś było mocno modzone 4F/3.0 BMK
Teraz jest 4G/3.0 CVUA
Nie wchodzę w dyskusje "Nie znam się, ale się wypowiem", proszę o uszanowanie tego jeśli ignoruję odpowiedzi nie poparte faktami, dowodami lub doświadczeniem.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga