4F BMK - Tryb awaryjny -> zgasł i nie odpala
4F BMK - Tryb awaryjny -> zgasł i nie odpala
Witam,
Pacjent C6 4F BMK 3.0 TDI z DPF Quattro manual.
Szukałem tematu ale nie znalazłem opisanego problemu który mnie spotkał.
Wczoraj wracałem z trasy 500 km i pod koniec około 30 km - włączył się tryb awaryjny (mruga lampka świec) i auto nie kręciło obrotów więcej niż 2000. po podjechaniu pod dom zgasł sam i nie dał się już odpalić. Dziś sprawdzałem, rozrusznik kreci ale auto nie zaskakuje.
Pierwszy pomysł to zapchany filtr paliwa bo był dawno wymieniany - wymieniłem ale objawy dalej te same. Czy ktoś miał podobnie i może podpowiedzieć?
Nie mam jak podłączyć pod kompa i sprawdzić co jest, bo takowego kabla ani softu nie posiadam a do ASO nie bardzo chce się pchać z uwagi na wysokie koszta.
Będę wdzięczny za podpowiedź jeżeli ktoś miał taki problem - żebym chociaz wiedział gdzie szukać. z góry dzięki!
Pacjent C6 4F BMK 3.0 TDI z DPF Quattro manual.
Szukałem tematu ale nie znalazłem opisanego problemu który mnie spotkał.
Wczoraj wracałem z trasy 500 km i pod koniec około 30 km - włączył się tryb awaryjny (mruga lampka świec) i auto nie kręciło obrotów więcej niż 2000. po podjechaniu pod dom zgasł sam i nie dał się już odpalić. Dziś sprawdzałem, rozrusznik kreci ale auto nie zaskakuje.
Pierwszy pomysł to zapchany filtr paliwa bo był dawno wymieniany - wymieniłem ale objawy dalej te same. Czy ktoś miał podobnie i może podpowiedzieć?
Nie mam jak podłączyć pod kompa i sprawdzić co jest, bo takowego kabla ani softu nie posiadam a do ASO nie bardzo chce się pchać z uwagi na wysokie koszta.
Będę wdzięczny za podpowiedź jeżeli ktoś miał taki problem - żebym chociaz wiedział gdzie szukać. z góry dzięki!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Chwilę tylko wyciągną szklaną kulę. Przyczyną jest....
.
Tak na poważnie, to bez podania pełnego auto-scanu ciężko jest coś powiedzieć. Spiralka może wskazywać na wszystko, ale u Ciebie winny jest pewnie układ paliwowy. Obstawiam jakiś czujnik, ale to tylko wstępna hipoteza. Gdybyś w profilu podał skąd jesteś, to może jakiś kolega z forum mógłby Cię poratować VCDSem.

Tak na poważnie, to bez podania pełnego auto-scanu ciężko jest coś powiedzieć. Spiralka może wskazywać na wszystko, ale u Ciebie winny jest pewnie układ paliwowy. Obstawiam jakiś czujnik, ale to tylko wstępna hipoteza. Gdybyś w profilu podał skąd jesteś, to może jakiś kolega z forum mógłby Cię poratować VCDSem.
Wiem, że póki co to wróżenie z fusów, też mi się tak wydaje że to problem z układem paliwowym - obecenie jestem w Wawie także jeżeli ktoś mógłby poratować będę wdzięcznymat1324 pisze:Chwilę tylko wyciągną szklaną kulę. Przyczyną jest.....
Tak na poważnie, to bez podania pełnego auto-scanu ciężko jest coś powiedzieć. Spiralka może wskazywać na wszystko, ale u Ciebie winny jest pewnie układ paliwowy. Obstawiam jakiś czujnik, ale to tylko wstępna hipoteza. Gdybyś w profilu podał skąd jesteś, to może jakiś kolega z forum mógłby Cię poratować VCDSem.

No właśnie z tym przyjeżdzaniem to jest problem, rozmawiałem dziś z dwoma mechanikami co tylko mówili "Panie laweta i tutaj sprawdzimy" a żaden nie chciał podjechać. Jest tu ktoś z wawy lub bliskich okolic kto może będzie jutro tak miły by podjechać do mnie i sprawdzić chociaż co może dolegać mojej 6tce?
Tak jak opisałem, najpierw tryb awaryjny nastepnie pod koniec drogi zgasł, odpaliłem szarpał i zgasł i tak kilka razy aż podjechałem do celu - ostatnie pareset metrów. Od wczoraj rana nie odpala, kręci rozrusznik ale nie zaskakuje. Filtr wymieniony ale problem pozostał. Dlatego szukam dalejkiler22 pisze:A na jakiej podstawie "obwiniasz" układ paliwowy ?
Samochód jechał i zgasł w jednej chwili czy jechał , szarpał aż w końcu zgasł
Dziś sprawdzę pompę, w zbiorniku mam 1/4Michałq pisze:Witam
Miałem taki sam objaw
U mnie padła pompa paliwa w zbiorniku.
Sprawdz czy podaje paliwo w momencie krecenia.
Jaki masz stan paliwa?
[ Dodano: 2017-12-08, 22:21 ]
Panowie pompa chodzi, po podłączeniu do kompa wyskakuje błąd 1064 z informacją o ciśnieniu paliwa a raczej o jego braku. Ktoś miał coś podobnego i może podpowiedzieć?
0,5 bara ma mieć pompa w zbiorniku. Mam nadzieje ze to ta pompa albo jakas pierduła, bo jak pompa wtryskowa to masakra
a w razie czego ktoś sie orientuje gdzie można regenerować? albo jak sprawdzić czy to faktycznie pompa wtryskowa? Błąd P1064
[ Dodano: 2017-12-11, 14:46 ]
Pompa wtryskowa podaje, bo wtryski sikaja paliwem. Nie mniej jednak słabo dają wobec czego może to wina regulatora ciśnienia? Czujnik? Ktoś może coś podpowiedzieć? A może ktoś poleci jakis dobry serwis co to ogarnie i nie zedrze skóry jak ASO?
Mam pytanie, czy taka awaria tez moze byc spowodowana jakims błędem w elektronice?
Spotkał się ktoś z czymś takim?
AKtualizacja - auto już sprawne przyczyną był wytarty pasek na pompie wtryskowej. Po wymiane auto odpaliło bez problemu. Smiga
Dzieki wszystkim za pomoc 

[ Dodano: 2017-12-11, 14:46 ]
Pompa wtryskowa podaje, bo wtryski sikaja paliwem. Nie mniej jednak słabo dają wobec czego może to wina regulatora ciśnienia? Czujnik? Ktoś może coś podpowiedzieć? A może ktoś poleci jakis dobry serwis co to ogarnie i nie zedrze skóry jak ASO?
Mam pytanie, czy taka awaria tez moze byc spowodowana jakims błędem w elektronice?
Spotkał się ktoś z czymś takim?
AKtualizacja - auto już sprawne przyczyną był wytarty pasek na pompie wtryskowej. Po wymiane auto odpaliło bez problemu. Smiga


Ostatnio zmieniony 19 gru 2017, 14:58 przez Artimon, łącznie zmieniany 1 raz.