Witam czy ktoś wie jak w silniku 3.0Tdi wymienić pompowtryski i jaka jest procedura ich wymiany?
tutaj przykładowy tutorial z innego silnika:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=161&start=0
			
			
													[A6 C6] 3.0TDi Wymiana wtrysków
[A6 C6] 3.0TDi Wymiana wtrysków
					Ostatnio zmieniony 29 sty 2011, 17:44 przez Danielsnm, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									fajnie mieć audi 
						Aha, no to dzięki i chodziło mi oczywiście o wtryski 
 a nie pompowtryski :D 
A jeżeli chciałbym taki wtrysk sobie wykręcić wyczyścić końcówkę z zabrudzeń np: szmatką nasączoną benzyną a później wkręcić na swoje miejsce to czy to pomoże i jest sens i czy będzie trzeba programować jeżeli trafi z powrotem na swoje miejsce?
I proszę się nie śmiać z mojej słabej wiedzy
			
			
									
									A jeżeli chciałbym taki wtrysk sobie wykręcić wyczyścić końcówkę z zabrudzeń np: szmatką nasączoną benzyną a później wkręcić na swoje miejsce to czy to pomoże i jest sens i czy będzie trzeba programować jeżeli trafi z powrotem na swoje miejsce?
I proszę się nie śmiać z mojej słabej wiedzy
fajnie mieć audi 
						pamiętam jak miałem wymieniać końcówki wtryskiwaczy w fordzie, skończyło się na tym, że auto zaprowadziłem do pompiarza, bo jeśli chodzi o fizyczną wymianę to można to zrobić samemu, ale pompiarz od razu to odpowiednio reguluje i sprawdza na tej swojej aparaturze, daje nowe podkładki, cała impreza zamknęła mi się wtedy w 80zł +koszt końcówek
tak więc sam bym się w to nie bawił
			
			
									
									
						tak więc sam bym się w to nie bawił
- 
				
				Forum Audi A6
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 765
 - Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
 - Imię: Robert
 - Rocznik: 2014
 - Moje auto: A7 4G
 - Nadwozie: Hatchback
 - Silnik: 3.0 CDUC 245KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: S-tronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Śląsk
 - Kontakt:
 
ÂŻe nie ma sensu to mało napisane.Danielsnm pisze:Aha, no to dzięki i chodziło mi oczywiście o wtryskia nie pompowtryski :D
A jeżeli chciałbym taki wtrysk sobie wykręcić wyczyścić końcówkę z zabrudzeń np: szmatką nasączoną benzyną a później wkręcić na swoje miejsce to czy to pomoże i jest sens i czy będzie trzeba programować jeżeli trafi z powrotem na swoje miejsce?
I proszę się nie śmiać z mojej słabej wiedzy
Ps W 2005r. w S6 C6 nie montowano 3.0 tdi.
							








