Witam, jak w temacie, bateria zostala rozladowana i przestal odpalac. proba kodowania bateria i n ic to nie daje. Cisnienie paliwa na popmpie 0bar. paliwo do pompy dochodzi, bezpieczniki wszystkie ok. Bledy ktore sa w sterowniku to p1018 zawor sterujacy dlugoscia kolektora dolotowego (blok2) nie osiagnieto dolnego limitu, staly. p161 swieca zarowa. p161e nieznany kod. ktos cos jest w stanie pomoc?
[ Dodano: 2014-12-02, 16:23 ]
nic nie wiedza? w serwisie powiedzieli ze klapy w kolektorze dolotowym. Wymontowalem kolektor i sprawdzam klapy poprzez sterowanie z kompa i wszystkie chodza. Cos gdzies ze sterowaniem elektryka? w imobilizerze tez bledow nie ma, ale wyglada bardziej na immo.
3.0TDI po wymianie aku nie pali
3.0TDI po wymianie aku nie pali
Ostatnio zmieniony 03 gru 2014, 08:32 przez rafoo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
te na listwach wtryskowych?
[ Dodano: 2014-12-03, 16:35 ]
ale by chyba jakis blad wywalalo gdyby czujnik
[ Dodano: 2014-12-03, 16:44 ]
jeszcze jedno pytanie. Ktory to jest regulator cisnienia? powinien byc na pompie i jest jeden taki. czujnik cisnienia jesli dobrze kojarze to jest na lewej listwie, a na prawej listwie co jest z tylu?
[ Dodano: 2014-12-04, 09:48 ]
moje mozliwosci sie juz chyba skonczyly. Pompka wstepna paliwo daje. brak cisnienia CR i o co tu chodzi?
[ Dodano: 2014-12-03, 16:35 ]
ale by chyba jakis blad wywalalo gdyby czujnik
[ Dodano: 2014-12-03, 16:44 ]
jeszcze jedno pytanie. Ktory to jest regulator cisnienia? powinien byc na pompie i jest jeden taki. czujnik cisnienia jesli dobrze kojarze to jest na lewej listwie, a na prawej listwie co jest z tylu?
[ Dodano: 2014-12-04, 09:48 ]
moje mozliwosci sie juz chyba skonczyly. Pompka wstepna paliwo daje. brak cisnienia CR i o co tu chodzi?