Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

3.0TDI po wymianie aku nie pali

Silniki wysokoprężne
rafoo

3.0TDI po wymianie aku nie pali

Post autor: rafoo » 02 gru 2014, 16:23

Witam, jak w temacie, bateria zostala rozladowana i przestal odpalac. proba kodowania bateria i n ic to nie daje. Cisnienie paliwa na popmpie 0bar. paliwo do pompy dochodzi, bezpieczniki wszystkie ok. Bledy ktore sa w sterowniku to p1018 zawor sterujacy dlugoscia kolektora dolotowego (blok2) nie osiagnieto dolnego limitu, staly. p161 swieca zarowa. p161e nieznany kod. ktos cos jest w stanie pomoc?

[ Dodano: 2014-12-02, 16:23 ]
nic nie wiedza? w serwisie powiedzieli ze klapy w kolektorze dolotowym. Wymontowalem kolektor i sprawdzam klapy poprzez sterowanie z kompa i wszystkie chodza. Cos gdzies ze sterowaniem elektryka? w imobilizerze tez bledow nie ma, ale wyglada bardziej na immo.
Ostatnio zmieniony 03 gru 2014, 08:32 przez rafoo, łącznie zmieniany 1 raz.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 02 gru 2014, 18:11

Rygiel blokady kierownicy?
Po włożeniu kluczyka zapalają się zegary?

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 02 gru 2014, 19:34

rafoo, edytuj tytuł tematu, ponieważ pisanie dużymi literami oznacza krzyk i jest niezgodne z netykietą. <luzik>
Warsztat, naprawy Audi A6.

rafoo

Post autor: rafoo » 03 gru 2014, 08:34

zegary sie zapalaja, auto kreci rozrusznik. tylko caly czas pokazuje 0bar na pompie. ten jeden blad jest od tergo kolektora staly, ale co to ma za zwiazek z paliwem? moze trzeba wymienic ten sterownik od klap?

michmik1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 19 lut 2012, 13:33
Lokalizacja: 3city

Post autor: michmik1 » 03 gru 2014, 10:15

A sprawdź czy masz cały pasek od pompy paliwa. Ten na przodzie silnika pod plastikową pokrywką.

rafoo

Post autor: rafoo » 03 gru 2014, 12:46

tak pasek jest caly, pompa kreci sie

[ Dodano: 2014-12-03, 12:46 ]
bateria znowu padla, wczoraj byla ladowana. musze zamontowac nowa baterie.

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 03 gru 2014, 15:34

Sprawdz czujnik ciśnienia paliwa, miałem taki sam objaw przy zawieszonym czujniku.

rafoo

Post autor: rafoo » 04 gru 2014, 09:48

te na listwach wtryskowych?

[ Dodano: 2014-12-03, 16:35 ]
ale by chyba jakis blad wywalalo gdyby czujnik

[ Dodano: 2014-12-03, 16:44 ]
jeszcze jedno pytanie. Ktory to jest regulator cisnienia? powinien byc na pompie i jest jeden taki. czujnik cisnienia jesli dobrze kojarze to jest na lewej listwie, a na prawej listwie co jest z tylu?

[ Dodano: 2014-12-04, 09:48 ]
moje mozliwosci sie juz chyba skonczyly. Pompka wstepna paliwo daje. brak cisnienia CR i o co tu chodzi?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja