
pytam, bo padła turbina (puściła oliwę do dolotu), a znajomy który turbinę zrobił, powiedział,że dobrze byłoby zajrzeć do separatora, bo membrany przy wyższych przebiegach uszkadzają się, pękają - przebieg 300tyś.km.
a dojście bardzo piz.....wate
Możesz skrobnąć jaki kod silnika albo lepiej jaki kod części skoro pasuje?barteklca pisze:Ja wymieniałem - rozszczelniła się . W aucie było czuć spaliny + pełno oleju w okolicach odmy.
Nowa do BMK/ ASB to jakiś kosmiczny koszt jak za kawałek plastiku.
Wsadziłem separator oleju z nowszego silnika z 4 literowym kodem chyba z 2012 roku . Pasuje idealnie i dodatkowo ma zdecydowanie lepsza konstrukcję. Niższa cena - używki do ASB /BMK to już szroty i nie warto montować.
Pisałem kiedyś o tym na forum - gdzieś w moich postach powinno być.