Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

3.0 TDI - odcina moc przy 3200 obrotów

Silniki wysokoprężne
xavier1996
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 27 lis 2018, 21:10
Lokalizacja: Kielce

3.0 TDI - odcina moc przy 3200 obrotów

Post autor: xavier1996 » 27 lis 2018, 21:15

Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem forum. Mam problem z moją C6ką. Pojawił się dziwny problem otóż niemożliwe jest przekroczenie progu 3200 obrotów ponieważ wtedy odcina mi moc, silnik szarpie i gdy tylko puszczę pedał gazu obroty się zaczynają obniżać i wszystko ustaje ale nie da się więcej obrotów wycisnąć.. Do 3000 obrotów nie ma najmniejszego problemu auto jedzie super, silnik pracuje poprawnie, błąd jaki się pojawia to coś związanego z sondą lambda. Proszę o pomoc, gdzie szukać przyczyny tego problemu ?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 27 lis 2018, 21:46

Sprawdź błędy.

Awatar użytkownika
tomnik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 545
Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
Imię: Tomasz
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: tomnik » 27 lis 2018, 22:15

xavier1996 pisze:gdzie szukać przyczyny tego problemu ?
Bez podania błędów zapisanych w sterowniku silnika (a najlepiej kompletu danych z logowania) proponuję Krakowska 14 Kielce <lol>

xavier1996
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 27 lis 2018, 21:10
Lokalizacja: Kielce

Post autor: xavier1996 » 27 lis 2018, 23:36

mat1324 pisze:Sprawdź błędy.
Błędy jakie się pojawiają to tylko jedynie sonda lambda zbyt bogata mieszanka, ten błąd pojawia się i znika, żadnych innych błędów komputer nie widzi..

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 27 lis 2018, 23:38

Wrzuć cały log z VCDSa, a szczególnie ze sterownika silnika. Pojawia się po skasowaniu?

Awatar użytkownika
kiler22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kiler22 » 27 lis 2018, 23:55

ja obstawiam uszkodzony nastawnik turbo ale to tylko moje przypuszczenia

xavier1996
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 27 lis 2018, 21:10
Lokalizacja: Kielce

Post autor: xavier1996 » 28 lis 2018, 14:38

Dzisiaj zauważyłem że przy ostrym dodaniu gazu zawsze odcina i szarpie przy tych 3200/3300 obrotów. Ale gdy lekko przyspieszam trzymam pedał gazu ciągle w tej samej pozycji to obroty wchodzą ponad 4 tys bez problemu ale "agresywne" przyspieszenie jest niemożliwe no bo wtedy problem już się pojawia

carlos777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1169
Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos777 » 28 lis 2018, 17:53

Sterowanie EGR i Turbo do sprawdzenia

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 28 lis 2018, 19:27

Bez logów ciężko wyrokować, silniki TDI są dobrze oparametryzowane i w miarę łatwo wychwycić problem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl