Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c6] 3.0 tdi jak poznać kończący się rozrząd

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 02 wrz 2010, 09:18

panowie,

kurde, dzis ( w sumie juz wczoraj) chyba mi sie wydaje, ze rozrzad w dalszym ciagu halasuje..

nie tak jak przed wymiana.. ale delikatne chyr chyr chyr slychac.. ulamek sekundy (max 1.5sek)

teraz rankami jest chlodno ( max 4-8st) wiec tym bardziej da sie to odczuc.

a moze to jest wina silnika, ktory po odpaleniu.. na ssaniu przy 1150RPM wchodzi i za chwile obroty spadaja..?? :evil:

bo nie usmiecha mi sie znowu naprawa pogwarancyjna.. :evil:

mest1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 20 paź 2008, 00:23
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: mest1987 » 02 wrz 2010, 13:41

Pama
daj sobie z tym spokój. Ja też chciałem wymieniać cały rozrząd, ale po dokładnym, ponownym przeanalizowaniu stwierdziłem, że nic nie wymieniam. Mój kolega ma takie samo auto ma przejechane 260 000 i mu też przy odpaleniu hałasuje i nic z tym nie robi. Wychodzę teraz z założenia, że dopiero jak się zepsuje to będę myślał. Jak się zepsuje to będzie drogo jak nie to trochę kasy w kieszeni.

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 02 wrz 2010, 14:34

mest1987,
no ja jestem aporpos auta bardzo uwazny..
jak kazdy z Nas..

zaplacilem 60€ za wymiane, to zaden pieniadz.. teraz na chlodnym powietrzu lepiej slychac jakiekolwiek halasy.

Powiem Ci, ze nie jestes pierwsza osoba, ktora nie dba o ten halas.. moze i zaczne ja <ok>

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 02 wrz 2010, 15:10

Ja tez juz po wymianie gornych napinaczy halas ustal calkowicie :mrgreen: znajomy mechanik ktory to robil ladnie wszsytko mi to wytlumaczyl pokazal mi stare napinacze i juz te poprawione, problem polegal na tym iz w starych olej uciekal przez jeden z kanalow w nowych zlikwidowano ten problem a mianowicie jest juz tylko jeden kanal i olej sie nie cofa. Robia tego sporo i jeszcze nikomu nie powrocil ten problem tak wiec pozyjemy zobaczymy. Ps. pytalem czy spotkali sie kiedy kolwiek z przeskoczonym rozrzadem w 2.7 3.0 tdi i co sie okazalo nieodnotowali takiej awarii dodam ze specjalizuja sie w naprawach audi i vw pozdro.
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 02 wrz 2010, 15:32

Tak naprawialem w PL koszt to 2tys zl razem z czesciami dwa napinacze ,dwie uszceliki i oringi POZDRO :-D
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 02 wrz 2010, 16:03

Dirty,
no tak,

na poczatku tez mialem cisze..:))

od zeszlego tygodnia zrobilem 1.5k km :)) i moge powiedziec, ze .. znowu cos slysze :)))

no ale.. moze to byly przypadki..

zobaczymy za pare tys km:))

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 02 wrz 2010, 16:11

Pama wymieniles dwa czy tylko jeden? Jezeli tylko jeden to gwarantuje cie ze drogi tez bedzie do wymiany oba mialy ta sama wade konstrukcyjna pozdro

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 02 wrz 2010, 16:25

fabiano82,
wymienilem 1, bo serwisant powiedzial, ze drugi ma inna konstrukcje (mam RM2007)
co bylo dla mnie dziwne, bo sadzilem, ze to symetryczna konstrukcja!! :evil:

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 02 wrz 2010, 16:29

Ogolnie lewy i prawy roznia sie od siebie wielkoscia tyle ze z tego co sie dowiedzialem to oba mialy ten sam problem .Ja wymienilem dwa zobaczymy jak to bedzie, przejechalem juz jakies 3tys i narazie cisza POZDRO.

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 02 wrz 2010, 16:37

fabiano82,
spokojnie, ja mojemu serwisowi nie odpuszcze, do poki mam gwarancje, bede reklamowal wszytsko :!: :!:
<ok>

[ Dodano: 2010-09-02, 18:42 ]
ano.. wrocilem wlasnie z pracy..

odpalam auto.. chyr chyr chyr.. przez 1-2 sek...

odbjaw w 90% taki sam jak przed wymiana..

kuwa, co oni tam montuja..?? slomiane elementy??

normalnie.. jestem wsciekly.. w nast tyg wezme za dupe mechanika w ASO niech cos z tym zrobia.. :evil:

co za szajs

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 02 wrz 2010, 19:08

Pama spokojnie wymien 2 napinacz i powinno byc git :-P pozdro.
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 02 wrz 2010, 20:05

fabiano82,

no kurde.. myslisz, ze to halasuje tez ten drugi na gorze..??

musze wymusic na ASO naprawe tego drugiego, bo jak mi pokazal serwis: AUDI zaleca wymiana tylko tego jednego

<ok>

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 02 wrz 2010, 22:28

Hmm tak sadze :-> u mnie po wymianie obu nic nie slychac :mrgreen: zreszta jak pojedziesz do aso to zapewne sie dowiesz .Powodzenia i daj znac jak uporasz sie z problemem.
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 02 wrz 2010, 22:39

fabiano82,
u mnie zaraz po wymianie tez bylo przez moment dobrze i cisza.

wrocilem z urlopu (przejechalem 600km) i po 2 dniach zaczalem slyszec znowu.

co do serwisu, oczywscie wypytam sie wysztsko i bede ich meczyl.
moj doradzca serwisowy jest spoko i kumaty.. ale zeby AUDI odwalalo takie szajsy.. ehh.. zalamka :evil:

kris_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 14 mar 2010, 00:37
Lokalizacja: WLKP/Krefeld DE

Post autor: kris_m » 03 wrz 2010, 19:22

Pama a powiedz mi w jakiej firmie wykupiona masz gwarancje bo ja niby też 500 Euro płaciłem za gwarancje i niby obejmuje silnik , bo mi cholera dzis tez coś terkotać zaczeło
Było a6 c6 3.0 tdi tiptronic (zostało w rodzinie)
A5 Sportback 3.0 Tdi S tronic

Jest a6 c7 3.0 Tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja