Witam.
Przymierzam się do wymiany chłodnicy spalin, ponieważ cały czas powraca błąd p0401.
Czyszczenie egra i kolanka nic nie dało.
Czy jest dużo pracy podczas wymiany??
Jeśli ktoś to robił to proszę o porady na co uważać i na co zwrócić uwagę podczas wymiany??
Z góry dzięki za pomoc.
3.0 tdi - chłodnica spalin wymiana - czy dużo pracy??
3.0 tdi - chłodnica spalin wymiana - czy dużo pracy??
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion

A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro

Temat stary ale znowu odpowiedzi zero wiec ja napisze dla następnych bo właśnie zrobiłem sobie przerwę. Tak w skrócie.
Trzeba zdemontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia.
Aluminiowy kolektor dolotowy z przepustnica, kolektor plastikowy po stronie kierowcy, nastawnik klap po stronie kierowcy i pasażera
Zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego trzeba odsunąć na bok. Trzeba podejmować sporo węży z kroccow bo przeszkadzają.
Gruszka na chłodnicy spalin, węże wodne z chłodnicy out.
Metalowy przewód od chlodnicy do wydechu odkrevamy z jednej strony. Trzeba poluzowac mocowanie turbinę a dokładnie 4 śruby
Potem wąż zaraz pod chłodnica spalin i targamy to góry. Łatwo nie było. 3 godz sam demontaż.
Trzeba zdemontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia.
Aluminiowy kolektor dolotowy z przepustnica, kolektor plastikowy po stronie kierowcy, nastawnik klap po stronie kierowcy i pasażera
Zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego trzeba odsunąć na bok. Trzeba podejmować sporo węży z kroccow bo przeszkadzają.
Gruszka na chłodnicy spalin, węże wodne z chłodnicy out.
Metalowy przewód od chlodnicy do wydechu odkrevamy z jednej strony. Trzeba poluzowac mocowanie turbinę a dokładnie 4 śruby
Potem wąż zaraz pod chłodnica spalin i targamy to góry. Łatwo nie było. 3 godz sam demontaż.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 01 sty 2017, 23:04
- Lokalizacja: Jelenia Góra/ okolice lubina
u mnie pojawiał się ten sam błąd. Robiłem cuda z EGR. Czyszczenie wymiany, chłodnicze tez zmieniłem nic to nie dało. zauważyłem ze zbyt często włącza mi się dopalanie DPF. Po sprawdzeniu wtrysków 3 sztuki śmietnik. Założone nowe i jest ok. Borykam sie jeszcze z problemem chwilowego braku doładowania ale po świętach mam zamiar wytargać turbinę.