Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

3.0 TDI Brak mocy na niskich obrotach

Silniki wysokoprężne
szewczak1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 26 lis 2013, 22:09
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: przasnysz

3.0 TDI Brak mocy na niskich obrotach

Post autor: szewczak1 » 25 mar 2015, 00:00

Witam. Mam problem z moim a6 mianowicie autko zaczyna ciągnąć dopiero od 2300 obrotów poniżej jest gigantyczna dziura. Poniżej wklejam logi turo, przepływki i pompy CR

http://vaglog.pl/log_210062.html
http://vaglog.pl/log_210060.html
http://vaglog.pl/log_210061.html

Proszę o pomoc bo kończą mi się już pomysły podejrzewałem filtr DPF ale zabrudzenie jest małe 6 gr klapy kolektora ssącego załóżone zastawy naprawcze niepodoba mi się troche przepływomierz
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2015, 10:43 przez szewczak1, łącznie zmieniany 1 raz.

michalnowak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 103
Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
Lokalizacja: bytom

Post autor: michalnowak » 25 mar 2015, 19:16

kurcze tez mam ten problem ale od 1600-1800 juz jest kop a do tej granicy muł...

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 25 mar 2015, 20:32

Turbina późno wstaje. Może być np.:
- zużyty wirnik turbo,
- kierownice turbiny zapieczone,
- problem z nastawnikiem N75
Poza tym wygląda to jakby była dziura w dolocie, intercoolerze lub gdzieś w okolicach.
Kto chipował auto?

szewczak1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 26 lis 2013, 22:09
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: przasnysz

Post autor: szewczak1 » 25 mar 2015, 23:56

Mój znajomy robił mi program w chwili obecnej jest 265KM cały dolot jest szczelny, ale gdyby był upalony wirnik napędowy turbo to od dwóch tysięcy sto wstawała by pełną parą??

michalnowak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 103
Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
Lokalizacja: bytom

Post autor: michalnowak » 26 mar 2015, 08:30

u mnie turbo odpada bo nowe

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 26 mar 2015, 08:43

szewczak1 pisze:Mój znajomy robił mi program w chwili obecnej jest 265KM cały dolot jest szczelny, ale gdyby był upalony wirnik napędowy turbo to od dwóch tysięcy sto wstawała by pełną parą??
Moim zdaniem dziwnie poprowadzona mapa zadanego ciśnienia turbo lub (ewentualnie) ograniczenia ciśnienia turbo. Szczególnie w zakresie 1900-2500 rpm.

Odnośnie torbo, to wirnik tez bym odrzucił. Kierownice zapieczone może. Spróbuj czyszczenia (najtaniej). Dziura musi być. Turbo ładuje, a nie ma tlenu. Chyba, że przepływka.

michalnowak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 103
Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
Lokalizacja: bytom

Post autor: michalnowak » 26 mar 2015, 11:17

a jak moze byc u mnie jesli mocy dostaje dopiero od 1700-1800? sprobowac z przeplywka?

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 26 mar 2015, 19:25

michalnowak pisze:a jak moze byc u mnie jesli mocy dostaje dopiero od 1700-1800? sprobowac z przeplywka?
Twoja przypadłość znana jest wszystkim właścicielom 3.0 tdi. Poniżej 1700 rpm trudno doszukiwać się się mocy, momentu i osiągów.

michalnowak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 103
Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
Lokalizacja: bytom

Post autor: michalnowak » 27 mar 2015, 08:34

u mnie przypadek napewno jest technicznym uszkodzeniem czegos , bo zauwazylem ze tylko na cieplym silniku taka sytuacja , na zimnym ciagnie ladnie od samego dolu na cieply gdy wciskam gaz kompletny mul wogole nie jedzie dopiero musze troszke mocniej wcisnac zeby zrobil kick down

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 09 kwie 2015, 02:15

Moze winny jest EGR zrob logi 3 i 10 grupy podczas jazdy w zakresie 1000-3000RPM
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

szewczak1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 26 lis 2013, 22:09
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: przasnysz

Post autor: szewczak1 » 19 kwie 2015, 10:19

Problem rozwiązany wszystkiemu była winna przepływka. Teraz śmiga jak szalony

Davider
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 02 sie 2016, 13:48
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: Davider » 26 kwie 2017, 21:26

szewczak1 pisze:Problem rozwiązany wszystkiemu była winna przepływka. Teraz śmiga jak szalony
Kolego, miałeś jakieś błedy przepływomierza? Też wydaje mi sie że brak mu mocy na niskich obrotach, logi mam podobne do Twoich, błędów brak, EGR usunięty...

http://vaglog.com/log-003_nNFJm.html
http://vaglog.com/log-008_7A5Jz.html
http://vaglog.com/log-010_A6JYU.html
http://vaglog.com/log-011_h22Ek8.html




[ Dodano: 2017-04-26, 21:26 ]
Może ktoś mógłby przeanalizować moje logi? zastanawiam sie dlaczego w grupie 008 limiter "życzenie kierowcy" jest najmniejszy?

mietek69
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
Imię: Mieczysław
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mietek69 » 26 kwie 2017, 23:32

Hej. Borykamy sie z tym samym problemem. Moj opisany tutaj :

-bpp-27-179-km-opoznienia-w-reakcji-na- ... t88165.htm

U Ciebie limiter dymu tez wszystko ogranicza (grupa 008,okno 4).
On nie pozwala aby wartosc zadania kierowny (okno 2) wyszla wyzej. Z logow wynika ze Twoje auto dopiero od 1850-1900 obr. fajnie sie zbiera. Udalo mi sie tylko dowiedziec ze limiter dymu to inaczej limiter doplywajacego powietrza, wyliczany z wartosci przeplywomierza. Ale zanim cos wymienie szukam odpowiedzi na forum... Jesli gdzies napotkasz logi z silnika 2.7 lub 3.0 tdi z blokow 008 to wrzoc do tematu, moze jak wiecej tego porownamy to cos sie dowiemy... no chyba ze ktos jeszcze bardziej obeznany nam pomoze:)

Davider
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 02 sie 2016, 13:48
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: Davider » 02 maja 2017, 11:34

-bmk-30-224-km-logi-dynamiczne-30-tdi-vt75349.htm

Logi kolegi z dziurą w dolocie ..

a6-c6-30-tdi-asb-slaby-dol-opozniona-re ... t87564.htm

tu kolega miał podobny problem ale po hamowni stwierdził że jest ok.

[ Dodano: 2017-05-02, 11:34 ]
teoretycznie :


Teoretycznie:

http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-przeplywomierza/

Grupa 008: ostatnia wartość (limiter dymu) powinna być wyższa niż limiter momentu (kolumna wcześniej). Jeśli tak nie jest oznacza to że ilość paliwa jest obcinana z racji niskich pomiarów MAF-u.

Grupa 011: na podstawie tej grupy stwierdzimy czy uzyskane doładowanie nie jest powodem zaniżonych wskazań przepływomierza, jeśli turbina nie ładuje tyle ile powinna „specified” (trzecia kolumna 011), to także wskazania przepływomierza będą zaniżone (słabe ssanie turbiny -> mniej powietrza przepływającego przez czujnik G70).

Grupa 003: w próbie dynamicznej wskazania dwóch kolumn nie będą już tożsame, aktualne wskazania mogą być wyższe lub niższe, na podstawie danych z tej grupy można wychwycić dziurę w dolocie, czyli szybko rosnący wysoki MAF

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl