3.0 TDI Brak mocy na niskich obrotach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 26 lis 2013, 22:09
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: przasnysz
3.0 TDI Brak mocy na niskich obrotach
Witam. Mam problem z moim a6 mianowicie autko zaczyna ciągnąć dopiero od 2300 obrotów poniżej jest gigantyczna dziura. Poniżej wklejam logi turo, przepływki i pompy CR
http://vaglog.pl/log_210062.html
http://vaglog.pl/log_210060.html
http://vaglog.pl/log_210061.html
Proszę o pomoc bo kończą mi się już pomysły podejrzewałem filtr DPF ale zabrudzenie jest małe 6 gr klapy kolektora ssącego załóżone zastawy naprawcze niepodoba mi się troche przepływomierz
http://vaglog.pl/log_210062.html
http://vaglog.pl/log_210060.html
http://vaglog.pl/log_210061.html
Proszę o pomoc bo kończą mi się już pomysły podejrzewałem filtr DPF ale zabrudzenie jest małe 6 gr klapy kolektora ssącego załóżone zastawy naprawcze niepodoba mi się troche przepływomierz
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2015, 10:43 przez szewczak1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
- Lokalizacja: bytom
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
- Lokalizacja: bytom
Moim zdaniem dziwnie poprowadzona mapa zadanego ciśnienia turbo lub (ewentualnie) ograniczenia ciśnienia turbo. Szczególnie w zakresie 1900-2500 rpm.szewczak1 pisze:Mój znajomy robił mi program w chwili obecnej jest 265KM cały dolot jest szczelny, ale gdyby był upalony wirnik napędowy turbo to od dwóch tysięcy sto wstawała by pełną parą??
Odnośnie torbo, to wirnik tez bym odrzucił. Kierownice zapieczone może. Spróbuj czyszczenia (najtaniej). Dziura musi być. Turbo ładuje, a nie ma tlenu. Chyba, że przepływka.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
- Lokalizacja: bytom
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
- Lokalizacja: bytom
Kolego, miałeś jakieś błedy przepływomierza? Też wydaje mi sie że brak mu mocy na niskich obrotach, logi mam podobne do Twoich, błędów brak, EGR usunięty...szewczak1 pisze:Problem rozwiązany wszystkiemu była winna przepływka. Teraz śmiga jak szalony
http://vaglog.com/log-003_nNFJm.html
http://vaglog.com/log-008_7A5Jz.html
http://vaglog.com/log-010_A6JYU.html
http://vaglog.com/log-011_h22Ek8.html
[ Dodano: 2017-04-26, 21:26 ]
Może ktoś mógłby przeanalizować moje logi? zastanawiam sie dlaczego w grupie 008 limiter "życzenie kierowcy" jest najmniejszy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
- Imię: Mieczysław
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Hej. Borykamy sie z tym samym problemem. Moj opisany tutaj :
-bpp-27-179-km-opoznienia-w-reakcji-na- ... t88165.htm
U Ciebie limiter dymu tez wszystko ogranicza (grupa 008,okno 4).
On nie pozwala aby wartosc zadania kierowny (okno 2) wyszla wyzej. Z logow wynika ze Twoje auto dopiero od 1850-1900 obr. fajnie sie zbiera. Udalo mi sie tylko dowiedziec ze limiter dymu to inaczej limiter doplywajacego powietrza, wyliczany z wartosci przeplywomierza. Ale zanim cos wymienie szukam odpowiedzi na forum... Jesli gdzies napotkasz logi z silnika 2.7 lub 3.0 tdi z blokow 008 to wrzoc do tematu, moze jak wiecej tego porownamy to cos sie dowiemy... no chyba ze ktos jeszcze bardziej obeznany nam pomoze:)
-bpp-27-179-km-opoznienia-w-reakcji-na- ... t88165.htm
U Ciebie limiter dymu tez wszystko ogranicza (grupa 008,okno 4).
On nie pozwala aby wartosc zadania kierowny (okno 2) wyszla wyzej. Z logow wynika ze Twoje auto dopiero od 1850-1900 obr. fajnie sie zbiera. Udalo mi sie tylko dowiedziec ze limiter dymu to inaczej limiter doplywajacego powietrza, wyliczany z wartosci przeplywomierza. Ale zanim cos wymienie szukam odpowiedzi na forum... Jesli gdzies napotkasz logi z silnika 2.7 lub 3.0 tdi z blokow 008 to wrzoc do tematu, moze jak wiecej tego porownamy to cos sie dowiemy... no chyba ze ktos jeszcze bardziej obeznany nam pomoze:)
-bmk-30-224-km-logi-dynamiczne-30-tdi-vt75349.htm
Logi kolegi z dziurą w dolocie ..
a6-c6-30-tdi-asb-slaby-dol-opozniona-re ... t87564.htm
tu kolega miał podobny problem ale po hamowni stwierdził że jest ok.
[ Dodano: 2017-05-02, 11:34 ]
teoretycznie :
Teoretycznie:
http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-przeplywomierza/
Grupa 008: ostatnia wartość (limiter dymu) powinna być wyższa niż limiter momentu (kolumna wcześniej). Jeśli tak nie jest oznacza to że ilość paliwa jest obcinana z racji niskich pomiarów MAF-u.
Grupa 011: na podstawie tej grupy stwierdzimy czy uzyskane doładowanie nie jest powodem zaniżonych wskazań przepływomierza, jeśli turbina nie ładuje tyle ile powinna „specified” (trzecia kolumna 011), to także wskazania przepływomierza będą zaniżone (słabe ssanie turbiny -> mniej powietrza przepływającego przez czujnik G70).
Grupa 003: w próbie dynamicznej wskazania dwóch kolumn nie będą już tożsame, aktualne wskazania mogą być wyższe lub niższe, na podstawie danych z tej grupy można wychwycić dziurę w dolocie, czyli szybko rosnący wysoki MAF
Logi kolegi z dziurą w dolocie ..
a6-c6-30-tdi-asb-slaby-dol-opozniona-re ... t87564.htm
tu kolega miał podobny problem ale po hamowni stwierdził że jest ok.
[ Dodano: 2017-05-02, 11:34 ]
teoretycznie :
Teoretycznie:
http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-przeplywomierza/
Grupa 008: ostatnia wartość (limiter dymu) powinna być wyższa niż limiter momentu (kolumna wcześniej). Jeśli tak nie jest oznacza to że ilość paliwa jest obcinana z racji niskich pomiarów MAF-u.
Grupa 011: na podstawie tej grupy stwierdzimy czy uzyskane doładowanie nie jest powodem zaniżonych wskazań przepływomierza, jeśli turbina nie ładuje tyle ile powinna „specified” (trzecia kolumna 011), to także wskazania przepływomierza będą zaniżone (słabe ssanie turbiny -> mniej powietrza przepływającego przez czujnik G70).
Grupa 003: w próbie dynamicznej wskazania dwóch kolumn nie będą już tożsame, aktualne wskazania mogą być wyższe lub niższe, na podstawie danych z tej grupy można wychwycić dziurę w dolocie, czyli szybko rosnący wysoki MAF