https://log.tunezilla.com/s/DlwaSVVP
Proszę, może coś podpowiesz
Co do numerów nie bedę pisał ponieważ nie chce siać dezinformacji, dopuki auto nie będzie w pełni sprawne i po korekcie problem zamulenia pozostanie to znaczy, że one się nie nadają.
https://log.tunezilla.com/s/DlwaSVVP
Zbichu Jak to interpretować "opór układu doładowania" Kolega tb303 odkręcał rurę wylotową od turbiny a efektu zadowalającego brak? Co może być nie tak z turbiną jak geometria chodzi płynnie luzów chyba nie ma i wirnik się nie zaciera?
tb303 jak możesz to opisz dokładniej co zrobiłeś przy tej turbinie że auto zaczęło jechać lepiej z dołu. Jest wielu użytkowników 2.7 i 3.0 którzy borykają się z tym samym problemem i nie wiedzą jak go rozwiązać. Jak możesz to wstaw logi.tb303 pisze: ↑21 lip 2020, 21:26Temat ogarnięty przyjamniej takie są odczucia dziś mi się nie chce jeździć i logować, nie obyło się bez ofiar, turbosprężarka która miałem w zapasie została rozebrana i na niej testowaliśmy działanie, ale czego się nie robi dla pogłębienia wiedzy. Manipulacja śrubą stop position dała zadowalający efekt, jak zacząłem czytać watek to nawet wspólnikowi pokazałem, że konradkr77 tez wpadł na taki pomysł, ale efekt jest taki, iż turbo wstaje znacznie szybciej, nie ma uderzenia w plecy w okolicach 2200rpm, słychać z turbo z wydechu, napewno zmieniła się charakterystyka pracy wtrysków i juz tak nie klepią, będzie dla potomnych.