Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

3.0 Tdi Bmk zgasł podczas jazdy i nie chce odpalić

Silniki wysokoprężne
wuja871
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 15 maja 2014, 16:21
Lokalizacja: Legnica

3.0 Tdi Bmk zgasł podczas jazdy i nie chce odpalić

Post autor: wuja871 » 06 lip 2014, 01:48

Witam. Pacjent jak w temacie. Po jeździe autostradowej zjechałem na parking, po zatrzymaniu sie(silnik pracował zeby schłodzić turbinkę) wyskoczył blad abs i esp. Zgasiłam auto i po 20minutowej przerwie na kawe odpalił się ale z trudnością( tak jakby padal aku-zaznaczam ze jest nowy-) przejechałem jakiejś 300m i benc zgasl i nie chciał juz odpalić. Po podłączeniu pod vcds-a zero błędów. Ze swoich spostrzeżeń powiem ze podczas kręcenia rozrusznikiem z turbiny(oczywiscie po,ściągnięciu jej osłony )
wydobywa sie spora chmura dymu. Momentami silniczek tak jakby chciał odpalić, ale na chęciach sie kończyło:) Pytanie do Was bardziej doświadczonych, spotkal sie ktoś z czymś takim lub wie co to moze byc?

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 06 lip 2014, 07:59

sprawdzałeś wtryskiwacze wcześniej? może wypalił się tłok, jaki dźwięk przy kręceniu rozrusznikiem? taki, jak przed awarią?
Pozdrawiam,

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 06 lip 2014, 09:09

Cześć

Jednoczesna kontrolka ABS i ESP może swiadczyć o przepływomierzu powietrza, dziwne tylko ze nie ma błędów po podpieciu pod kompa <mysli>

Mimo wszystko sprawdz przepływomierz...

wuja871
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 15 maja 2014, 16:21
Lokalizacja: Legnica

Post autor: wuja871 » 06 lip 2014, 10:24

Wydaje sie, ze dźwięk jest ok. Wtryskow nie sprawdzałem w ostatnim czasie. Gdyby tłok sie upalił to w ogóle by kręcil rozrusznikiem?

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 06 lip 2014, 11:04

niechcem straszyc ale wyglad jak upalony tłok :(
nie zacinało ci go podczas rozruchu na ciepłym silniku??

wuja871
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 15 maja 2014, 16:21
Lokalizacja: Legnica

Post autor: wuja871 » 07 lip 2014, 17:41

Hym nie przypominam sobie takiej sytuacji, odpalał zawsze normalnie, mocy miał ile trzeba. Dziwne to to

[ Dodano: 2014-07-06, 12:09 ]
Panowie, jest jakas,metoda,sprawdzenia układu wtryskowego(mam na myśli vcds) w tym,stanie jak jest teraz-silnik nie odpalony-? Cisnienie na listwie wtryskowych itp?

[ Dodano: 2014-07-06, 17:22 ]
Cos ciekawego w bloku pomiarowym nr 20 na drugiej pozycji pokazuje temperaturę -46 stopni. Czego tyczy sie to wskazanie? I kolejne pytanko : czy po przekręceniu zapłonu powinno byc slychac przez chwile ta pompkę z baku? U mnie jej nie slychac. Po odkręceniu śrubki w filtrze paliwa(tej malej chyba odpowietrzającej) gdy przekręcam zapłon tez paliwo sie nie pokazuje. Czy dobrym torem idę szukajac przyczyny?

[ Dodano: 2014-07-06, 18:27 ]
http://www.fotosik.pl/u/wuja871/album/1645389

[ Dodano: 2014-07-07, 07:36 ]
Miałbym prośbę do użytkowników BMK co by zwrócili uwagę czy podczas przekręcania kluczyka słychać pompkę pod tylną kanapą :)

[ Dodano: 2014-07-07, 17:41 ]
Dla potomnych, turbo rozsypało sie tak, ze blokuje uruchomienie auta po odłączeniu węży auto odpala dobrze. Co ciekawe, turbawka regenerowana byla jakies 7 tys km temu, wiec pojedzie na naprawę gwarancyjna. Mam nadzieje, ze nie będzie problemu z jej uwzględnieniem bo opinie po różnych forach krążą takie ze co by sie z nią nie stalo to i tak wina montażu:)

kawecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 lis 2012, 17:08
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kawecki » 17 lip 2014, 23:03

Tak, on powinien pamiętać wartości z wtryskiwaczy z ostatniego tysiąca KM, musisz wyświetlić kanały wtrysków i sprawdzić

jarekle
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 06 lis 2012, 12:08
Lokalizacja: Toruń

Post autor: jarekle » 18 lip 2014, 08:58

[ Dodano: 2014-07-07, 07:36 ]
Miałbym prośbę do użytkowników BMK co by zwrócili uwagę czy podczas przekręcania kluczyka słychać pompkę pod tylną kanapą :)

Pompka pod kanapą zaczyna pompować dopiero w momencie kiedy rozrusznik zaczyna kręcić.

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 18 lip 2014, 12:18

kawecki pisze:Tak, on powinien pamiętać wartości z wtryskiwaczy z ostatniego tysiąca KM, musisz wyświetlić kanały wtrysków i sprawdzić
Gdzie dokładnie sie to sprawdza?
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl