Witam. Pacjent jak w temacie. Po jeździe autostradowej zjechałem na parking, po zatrzymaniu sie(silnik pracował zeby schłodzić turbinkę) wyskoczył blad abs i esp. Zgasiłam auto i po 20minutowej przerwie na kawe odpalił się ale z trudnością( tak jakby padal aku-zaznaczam ze jest nowy-) przejechałem jakiejś 300m i benc zgasl i nie chciał juz odpalić. Po podłączeniu pod vcds-a zero błędów. Ze swoich spostrzeżeń powiem ze podczas kręcenia rozrusznikiem z turbiny(oczywiscie po,ściągnięciu jej osłony )
wydobywa sie spora chmura dymu. Momentami silniczek tak jakby chciał odpalić, ale na chęciach sie kończyło:) Pytanie do Was bardziej doświadczonych, spotkal sie ktoś z czymś takim lub wie co to moze byc?
3.0 Tdi Bmk zgasł podczas jazdy i nie chce odpalić
Hym nie przypominam sobie takiej sytuacji, odpalał zawsze normalnie, mocy miał ile trzeba. Dziwne to to
[ Dodano: 2014-07-06, 12:09 ]
Panowie, jest jakas,metoda,sprawdzenia układu wtryskowego(mam na myśli vcds) w tym,stanie jak jest teraz-silnik nie odpalony-? Cisnienie na listwie wtryskowych itp?
[ Dodano: 2014-07-06, 17:22 ]
Cos ciekawego w bloku pomiarowym nr 20 na drugiej pozycji pokazuje temperaturę -46 stopni. Czego tyczy sie to wskazanie? I kolejne pytanko : czy po przekręceniu zapłonu powinno byc slychac przez chwile ta pompkę z baku? U mnie jej nie slychac. Po odkręceniu śrubki w filtrze paliwa(tej malej chyba odpowietrzającej) gdy przekręcam zapłon tez paliwo sie nie pokazuje. Czy dobrym torem idę szukajac przyczyny?
[ Dodano: 2014-07-06, 18:27 ]
http://www.fotosik.pl/u/wuja871/album/1645389
[ Dodano: 2014-07-07, 07:36 ]
Miałbym prośbę do użytkowników BMK co by zwrócili uwagę czy podczas przekręcania kluczyka słychać pompkę pod tylną kanapą
[ Dodano: 2014-07-07, 17:41 ]
Dla potomnych, turbo rozsypało sie tak, ze blokuje uruchomienie auta po odłączeniu węży auto odpala dobrze. Co ciekawe, turbawka regenerowana byla jakies 7 tys km temu, wiec pojedzie na naprawę gwarancyjna. Mam nadzieje, ze nie będzie problemu z jej uwzględnieniem bo opinie po różnych forach krążą takie ze co by sie z nią nie stalo to i tak wina montażu:)
[ Dodano: 2014-07-06, 12:09 ]
Panowie, jest jakas,metoda,sprawdzenia układu wtryskowego(mam na myśli vcds) w tym,stanie jak jest teraz-silnik nie odpalony-? Cisnienie na listwie wtryskowych itp?
[ Dodano: 2014-07-06, 17:22 ]
Cos ciekawego w bloku pomiarowym nr 20 na drugiej pozycji pokazuje temperaturę -46 stopni. Czego tyczy sie to wskazanie? I kolejne pytanko : czy po przekręceniu zapłonu powinno byc slychac przez chwile ta pompkę z baku? U mnie jej nie slychac. Po odkręceniu śrubki w filtrze paliwa(tej malej chyba odpowietrzającej) gdy przekręcam zapłon tez paliwo sie nie pokazuje. Czy dobrym torem idę szukajac przyczyny?
[ Dodano: 2014-07-06, 18:27 ]
http://www.fotosik.pl/u/wuja871/album/1645389
[ Dodano: 2014-07-07, 07:36 ]
Miałbym prośbę do użytkowników BMK co by zwrócili uwagę czy podczas przekręcania kluczyka słychać pompkę pod tylną kanapą

[ Dodano: 2014-07-07, 17:41 ]
Dla potomnych, turbo rozsypało sie tak, ze blokuje uruchomienie auta po odłączeniu węży auto odpala dobrze. Co ciekawe, turbawka regenerowana byla jakies 7 tys km temu, wiec pojedzie na naprawę gwarancyjna. Mam nadzieje, ze nie będzie problemu z jej uwzględnieniem bo opinie po różnych forach krążą takie ze co by sie z nią nie stalo to i tak wina montażu:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz