3.0 TDI BMK problem z zapalaniem na ciepłym silniku
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Nie żył bym złudzeniami..
Czyli co?Rozrusznik nie ma siły na gorącym silniku zakręcić?
To na zimnym silniku miały większy problem.
Ale nie mówię że to nie wina rozrusznika.
Ale moje zdanie jest takie że to wtryskiwacze niestety..
99% kolegów którzy mieli takie objawy po wymianie wtryskiwaczy objaw ustąpił.
Czyli co?Rozrusznik nie ma siły na gorącym silniku zakręcić?
To na zimnym silniku miały większy problem.
Ale nie mówię że to nie wina rozrusznika.
Ale moje zdanie jest takie że to wtryskiwacze niestety..
99% kolegów którzy mieli takie objawy po wymianie wtryskiwaczy objaw ustąpił.
pan od rozruszników powiedział, że rozrusznik gdy jest rozgrzany ma właśnie największy opór, żeby zakręcić - wydawało mi się, że jeżeli wtryski leją to rozrusznik kręci a auto po prostu nie odpala, a objaw "w ogóle nie kręcenia" jest objawem rozrusznika... no zobaczymy dam znać w ciągu kilku dni czy naprawa rozrusznika pomogła
PS. to logi moich wtrysków - :
chyba nie wygląda to tak źle ?
Group 14 0.24 mg/str 0,47 mg/str 0,00 mg/str
Group 13 0,00 mg/str -0/05 mg/str -0.56 mg/str
Group 72 -2.0 ms 0.0 ms 0.0 ms
Group 73 -6.0 ms 0.0 ms 0.0 ms
Group 74 -10.0 ms -4.0 ms -10.0 ms
Group 75 4.0 ms -2.0 ms -2.0 ms
Group 76 44.0 ms 38.0 ms 24.0 ms
Group 77 -14.0 ms -6.0 ms 0.0 ms
=====================================
Auto odebrane, rozrusznik naprawiony (szczotki i elektromagnesy były popsute) auto odpala idealnie za kazdym razem w każdej temperaturze
widać należe do tego 1 % społeczeństwa ! pozdro i sprawdzajcie rozruszniki
PS. to logi moich wtrysków - :
chyba nie wygląda to tak źle ?
Group 14 0.24 mg/str 0,47 mg/str 0,00 mg/str
Group 13 0,00 mg/str -0/05 mg/str -0.56 mg/str
Group 72 -2.0 ms 0.0 ms 0.0 ms
Group 73 -6.0 ms 0.0 ms 0.0 ms
Group 74 -10.0 ms -4.0 ms -10.0 ms
Group 75 4.0 ms -2.0 ms -2.0 ms
Group 76 44.0 ms 38.0 ms 24.0 ms
Group 77 -14.0 ms -6.0 ms 0.0 ms
=====================================
Auto odebrane, rozrusznik naprawiony (szczotki i elektromagnesy były popsute) auto odpala idealnie za kazdym razem w każdej temperaturze

Ja nie kumam jak wtryskiwacze mogą mieć wpływ na zakręcenie wałem przez rozrusznik? czy ktoś jest mi to w stanie wytłumaczyć bez powtarzania wkoło tego samego?
1. przecież zanim w cylindrze wytworzy się ciśnienie itd żeby móc zrobić mega opór dla rozrusznika to ten tłok musi się ruszyć - a w tych przypadkach tutaj np na załączonym filmiku w tym temacie rozrusznik nie rusza wcale - i tak było u plebansk8 - przecież to logiczne że szukać należy przy rozruszniku lub akumulatorze , ewentualnie stacyjce.
"Problem z odpalaniem" to co innego niż problem z "kręceniem rozrusznikiem/wałem" trzeba te dwa tematu odróżnić a nie po usłyszeniu BMK ślepo powtarzać "wtryski"
1. przecież zanim w cylindrze wytworzy się ciśnienie itd żeby móc zrobić mega opór dla rozrusznika to ten tłok musi się ruszyć - a w tych przypadkach tutaj np na załączonym filmiku w tym temacie rozrusznik nie rusza wcale - i tak było u plebansk8 - przecież to logiczne że szukać należy przy rozruszniku lub akumulatorze , ewentualnie stacyjce.
"Problem z odpalaniem" to co innego niż problem z "kręceniem rozrusznikiem/wałem" trzeba te dwa tematu odróżnić a nie po usłyszeniu BMK ślepo powtarzać "wtryski"