Cześć.
Stałem się posiadaczem A6 C6 '10r 3.0 TDI CDYA 208kkm..
Piszę ten post bo liczę na pomoc z Waszej strony bo sam nie wiem już czego się czepić.
Od kupna mam problem z jednym błędem - P0401 (log poniżej). Egr był czyszczony dwa razy, testy wykonawcze potwierdziły, że prawidłowo się otwiera i zamyka. Posiadam VCDS i udało mi się zrobić logi statyczne i dynamiczne grup 001, 003, 011.
Może znajdzie się ktoś kto miał podobny problem i będzie mi w stanie pomóc.
Dodam, że auto nie wchodzi w tryb awaryjny, wywala tylko MIL. Moim zdaniem jedzie normalnie, nie kopci itp.
PS. Przeglądając któreś forum C6 natknąłem się na odpowiedzi, że to wina wtrysków i po ich wymianie przeszło.
Czekam na Wasze sugestie.
Dzięki i pozdrawiam!
LINKI do logów:
statyczny: https://bit.ly/30BjPBJ
dynamiczny: https://bit.ly/2MCzoWA
[ INNY] 3.0 CDYA problem z błędem p0401
[ INNY] 3.0 CDYA problem z błędem p0401
Ostatnio zmieniony 26 sie 2019, 12:34 przez Eryk123, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Przeczyściłeś kolanko idące do dolotu? Z tego co wiem, to trzeba wymienić EGR z chłodnicą, bo w niej jest przyczyna. Trzeba jedynie szukać nowszej chłodnicy, bo fabryczne miały właśnie taką wadę.
[ Dodano: 2019-08-26, 12:58 ]
059131515R » 059131515CC » 059131515ET
Im nowszy numer, tym lepiej.
[ Dodano: 2019-08-26, 12:58 ]
059131515R » 059131515CC » 059131515ET
Im nowszy numer, tym lepiej.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Prace EGR nadzoruje i mierzy przepływomierz.
Jak to szybko i mądrze ogarnąć.
Na biegu. Jałowym podglądasz parametry przepływu, blok 04 jak jest przepływ za duży poluzuj śruby mocujące rurę EGR do kolanka.
Jak przepływ się zmniejszy do zadanego kopiesz dalej, jak nie to masz syf w kolanku, tam jest takie dziadowskie zawirowanie ciężko się czyści.
Jak sprawdzić czy chłodnica jest zapchana.
Zdejmij podciśnienie z zaworu przy chłodnicze, wtedy jest zamknięty przepływ płynu a otwarty swobodny przepływ bez chlodniczki.
Jak to szybko i mądrze ogarnąć.
Na biegu. Jałowym podglądasz parametry przepływu, blok 04 jak jest przepływ za duży poluzuj śruby mocujące rurę EGR do kolanka.
Jak przepływ się zmniejszy do zadanego kopiesz dalej, jak nie to masz syf w kolanku, tam jest takie dziadowskie zawirowanie ciężko się czyści.
Jak sprawdzić czy chłodnica jest zapchana.
Zdejmij podciśnienie z zaworu przy chłodnicze, wtedy jest zamknięty przepływ płynu a otwarty swobodny przepływ bez chlodniczki.