2.7 tdi canc odma
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 07 paź 2016, 22:44
- Lokalizacja: Koszalin
2.7 tdi canc odma
Witam gdzie w silniku 2.7 tdi canc znajduje się odma.Jakie macie objawy po odkreceniu korka oleju bo u mnie zasysa go.Jak odkrece dymi i z bagnetu tez na dworzu +11 praca silnika sie nie zmienia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 07 paź 2016, 22:44
- Lokalizacja: Koszalin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 07 paź 2016, 22:44
- Lokalizacja: Koszalin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 07 paź 2016, 22:44
- Lokalizacja: Koszalin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
059103495G
Nie wiem czy znajdziesz jakiś porządny zamiennik
. Jeśli chodzi o demontaż, to trochę tego jest. Według instrukcji trzeba spuścić płyn, ale wystarczy, że trochę zleci. Robota jest od góry, więc po zdjęciu węży nie wyleci całość, a jedynie to co jest powyżej miejsca otwarcia
.
https://www.dropbox.com/s/884xk0lmoodvx ... 20CANC.rar
Nie wiem czy znajdziesz jakiś porządny zamiennik


https://www.dropbox.com/s/884xk0lmoodvx ... 20CANC.rar
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 07 paź 2016, 22:44
- Lokalizacja: Koszalin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Z korka paruje już kilkanaście sekund po odpaleniu, ale to normalne, bo jak się dobrze przyjrzysz, to zobaczysz wałek, który dość szybko się rozgrzewa od tarcia i olej zaczyna parować. Nie zauważyłem problemu z zasysaniem korka. Nie rozgrzałem auta do końca, ale zawsze mogłem go bez problemu odkręcić. Wieczorem wyjeżdżam, to sprawdzę czy po rozgrzaniu też będzie łatwo go odkręcić.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 07 paź 2016, 22:44
- Lokalizacja: Koszalin
U mnie latwo jest odkręcić nawet jak odkrecony leży to duzego ciśnienia nie ma bez problemu moge go podnieść ale z bagnetu leci dym jak przytkam palcem cisnienia nie ma i nie robi pssyk jak puszcze palec a mozesz wykac bagnet na rozgrzanym juz samochodzie bardzo bym prosil o to.A powiedz korek u Ciebie podskakuje czy lezy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Dym, a w sumie opary olejowe są normalne
. U mnie też tak jest, a po odkręceniu korka, to dymi się jak z parowozu
. Przez uchylony bagnet też wylatują te opary i dlatego na jego końcu u góry jest oring, aby uszczelnić połączenie bagnet/rurka. Kiedyś mi pękł ten oring, to wokół bagnetu miałeś wszystko tłuste i brudne, bo wylatywały te opary.
[ Dodano: 2019-09-29, 22:38 ]
Korek leży chyba, bo te opary nie mają takiego ciśnienia, aby go podnosić.


[ Dodano: 2019-09-29, 22:38 ]
Korek leży chyba, bo te opary nie mają takiego ciśnienia, aby go podnosić.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 13 mar 2015, 16:49
- Imię: Robert
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubelszczyzna
- Kontakt:
Nie spotkałem się jeszczę z sytualcją żeby zasysało korek oleju, to jest fizycznie nie możliwe ponieważ konstrukcja nie pozwala na taką sytuacje, co do samej odmy to są tylko 2 objawy jej uszkodzenia i ani jednego więcej, po pierwsze olej w dolocie, a drugi brak przepływu co skutkuje wysadzaniem ciśnienia korkiem oleju i bagnetem oraz w skrajnym przypadku powrotem turbo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 07 paź 2016, 22:44
- Lokalizacja: Koszalin
Czyli na to wychodzi ze tak ma być ponieważ opary kierują najkrótszą drogą na zewnątrz czyli bagnet a ze odma jest dalej to wybieraja bagnet.Moze ktos jeszcze sprawdzi to w silniku 2.7 tdi lub 3.0 tdi jakie sa objawy po wyjęciu korka i bagnetu.Moja dociekliwosc jest tym skierowana ze w A4 mialem odme zapchana i tam olej wyrzucalo bagnete.Posiadam golf 5 1.4 benzyna i tam rowniez korek jest zasysany.A w innych samochodach podrzuca korek.Czy ktoa mi wytlumaczy dlaczego
[ Dodano: 2019-09-30, 08:17 ]
Tb303 moze taka dobra kompresja a z drugiej strony odma tez ciągnie tak mysle.Tez dziwny przypadek dlatego napisałem post na forum może ktos kto mial taki objaw albo wie czym to jest spowodowane to sie wypowie
[ Dodano: 2019-09-30, 08:30 ]
Dzwonilem wlasnie do serwisu Audi Szczecin objawy normalne świadczą o dobrym silniku i ukladzie odpowietrzania.Wiec po odkreceniu korka rozszczelniony zostaje silnika i gazy znajduja najkrótszą droge ucieczki.Jak by korek lub bagnet wywalala do gory swiadczy to o uszkodzeniu odmy lub pierscieni
[ Dodano: 2019-09-30, 08:17 ]
Tb303 moze taka dobra kompresja a z drugiej strony odma tez ciągnie tak mysle.Tez dziwny przypadek dlatego napisałem post na forum może ktos kto mial taki objaw albo wie czym to jest spowodowane to sie wypowie
[ Dodano: 2019-09-30, 08:30 ]
Dzwonilem wlasnie do serwisu Audi Szczecin objawy normalne świadczą o dobrym silniku i ukladzie odpowietrzania.Wiec po odkreceniu korka rozszczelniony zostaje silnika i gazy znajduja najkrótszą droge ucieczki.Jak by korek lub bagnet wywalala do gory swiadczy to o uszkodzeniu odmy lub pierscieni