Zmiana rozrządu, problem z czujnikiem faz i nastawnikiem
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 04 cze 2016, 08:54
- Lokalizacja: Sanok
temat praktycznie zakończony, Enduro7 i Mazdomania trafili w sedno, po zdjęciu dekla od strony kierowcy okazało się ze znaki na wałkach nie pokrywają się. Zostało to zrobione i błąd zniknął a fazy rozrządu zmieniają się jednakowo:) tylko po tej operacji wynikł taki problem jak by silnik nie chodził na wszystkie cylindry, w dolnym zakresie do 2500 obrotów czuć jak silnik telepie a na postoju obroty falują i nie chodzi równo. Sprawdzałem blok pomiarowy 60, i kąt uchylenia klapy przepustnicy 22% a kąt uchylenia nastawnika 87%. co noże być przyczyną??? i drugie pytanie, sa 3 cewki z każdej wychodzą 2 kable do świec, jak poprawnie ma być podłączone, która cewka i które cylindry