UP!!
Tak wyglądają uszkodzenia elementów.Może ktoś wie o jakimś zestawie naprawczym ewentualnie może ktoś takie rzeczy robi??
Znalazłem temat pa ruski i tam gość jakiś robi te gumy ale jak się dogadać
http://passatworld.ru/showthread.php?t=224627
https://www.drive2.ru/l/3596502/
[ Dodano: 2016-08-17, 10:06 ]
A więc tak.Nikt nie mógł mi odpowiedzieć na pytanie czy jakiś kolektor ssący pasuje więc kupiłem z silnika ADR o numerach 058133206D . Nie ma w nim tego zespołu regulacji napędu.Koszt nie duży bo 45 zł kolektor.Ale nie wiedziałem czy będzie pasował.Czyli nadeszła ta chwila i zacząłem rozbierać.Na zewnątrz okazało się że oba kolektory są identyczne.Wszystko pasuję p&p.Wszystko co będzie potrzebne to 8 opasek zaciskowych,uszczelka pod przepustnicę http://motoplatforma.com/index.php?p220 ... t-skoda-vw i kolektor.Po wyjęciu starego kolektora musimy wywalić jeden przewód ciśnieniowy,który wychodzi z trójnika eżektora i otwór po nim zaślepić.Stary kolektor wypinamy tylko z łączników,a podstawa, która jest kręcona do głowicy zostaje.Polecam sprawdzić stan odmy bo po wyjęciu ssaka jest dużo miejsca.Składamy i powinno śmigać.:D