Źle przykręcona przepustnica. Czy to ma znaczenie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 28 paź 2012, 21:32
- Lokalizacja: Zalesie k/Myszyńca
Źle przykręcona przepustnica. Czy to ma znaczenie?
Witam. Ostatnio przeglądając w necie silniki 1.8t dostrzegłem że we wszystkich jest inaczej przykręcona przepustnica niż u mnie. Dokładnie o 90 stopni. Sterownik jest na górze.Czy to ma jakieś znaczenie? Wiem że to może głupie pytanie żeby założyć temat ale jestem ciekaw. Mam problemy z zapalaniem ale jest to pewnie wina sond lambda gdyż VAG-COM pokazał ich błędy. Co prawda jeszcze nie próbowałem przekręcać przepustnicy ale jeśli to będzie miało sens na pewno to zrobię. Jeśli będzie trzeba zrobię zdjęcia. Za wszystkie sugestie dziękuje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 28 paź 2012, 21:32
- Lokalizacja: Zalesie k/Myszyńca
Widać jakiś nie ogarnięty amator źle przykręcił przepustnice. W najbliższym czasie postaram się to zrobić. A co do sond to założę oddzielny temat żeby nie zaśmiecać forum.
Błędy które mam to:
17526 - Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - otwarty obwód grzałki
17522 - Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
16486 - Przepływomierz powietrza (MAF) - niskie napięcie wyjścia
Ten ostatni błąd przepływomierza może coś psuć. Ogólnie za pierwszym razem nie zapali, dopiero gdy odpuszczę i spróbuje jeszcze raz to praktycznie od razu łapie. Trochę to denerwujące. I zdarza się to tylko po dłuższym postoju. Ale tak jak mówiłem to problem na oddzielny temat.
Błędy które mam to:
17526 - Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - otwarty obwód grzałki
17522 - Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
16486 - Przepływomierz powietrza (MAF) - niskie napięcie wyjścia
Ten ostatni błąd przepływomierza może coś psuć. Ogólnie za pierwszym razem nie zapali, dopiero gdy odpuszczę i spróbuje jeszcze raz to praktycznie od razu łapie. Trochę to denerwujące. I zdarza się to tylko po dłuższym postoju. Ale tak jak mówiłem to problem na oddzielny temat.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 28 paź 2012, 21:32
- Lokalizacja: Zalesie k/Myszyńca
I tak raczej będę musiał zrobić. Jutro przekrętce przepustnice. O efektach dam znać. I temat będzie do zamknięcia.Co do odpalania w najbliższym czasie założę nowy temat i umieszczę film. Kabel VAG mam także mam nadzieje że Łukasz i koledzy z forum mnie pokierują co do logów dynamicznych.
[ Dodano: 2014-07-21, 11:11 ]
Po przekręceniu przepustnicy widać drobną poprawę ale bardzo małą. Chyba że mi się tylko wydaję
. Widać tak jak Lukasz13 powiedział że teoretycznie nie ma wpływu źle przykręcona przepustnica ale lepiej żeby była w pozycji fabrycznej. Temat uważam za zamknięty
[ Dodano: 2014-07-21, 11:11 ]
Po przekręceniu przepustnicy widać drobną poprawę ale bardzo małą. Chyba że mi się tylko wydaję

- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt: