
[AJK 2.7 230 KM] zawór N249
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
[AJK 2.7 230 KM] zawór N249
Witam.Prośba do posiadaczy 2.7 i 1.8T. Jaki jest opór cewki na tym zaworze . Wczoraj wszystko działało jek wracałem do domu, dziś rano jak odpaliłem i ruszyłem usłyszałem straszne wycie turbin. Błędu żadnego nie wywaliło
.Zaobserwowałem że DV przestały pracować a opór na N249 to 22 omy.Proszę o szybką odpowiedz.

340KM i 500NM 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 paź 2012, 21:02
- Lokalizacja: tychy
jak masz vag-a to sprawdz doładowanie jakie dają turbiny jak bede jutro na warsztacie to sprawdze jaki ma być opór na tym zaworku.ja też mam do ciebie prośbe mógłbyś spisać mi nr wkładu przepływki.pozdrawiam
[ Dodano: 2013-11-08, 20:35 ]
sprawdz cały układ dolotowy powietrza przed i za turbinami czy nie pękła jakaś rurka bo raczej nie będzie to zaworek z baypasów.sprawdz też łopatki turbin po stronie doładowania czy nie są pokrzywione często właśnie taka usterka jest powodem głośnej pracy turbin

[ Dodano: 2013-11-08, 20:35 ]
sprawdz cały układ dolotowy powietrza przed i za turbinami czy nie pękła jakaś rurka bo raczej nie będzie to zaworek z baypasów.sprawdz też łopatki turbin po stronie doładowania czy nie są pokrzywione często właśnie taka usterka jest powodem głośnej pracy turbin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
damianst220, Turbiny biją jak szalone.Tylko DV są cały czas zamknięte :/To na 100% N249. Opór u mnie na cewce zaworu to 22omy a powinno być 30-35.Układ jest cały sprawdzony.U mnie wieczorem było dobrze a rano już nie więc eliminuję pokrzywione łopatki.
Przepływomierz Hitachi=06c133471a
Przepływomierz Bosch=078906461b ( 0280218038)
Ty zapewne masz Bosch
[ Dodano: 2013-11-09, 14:55 ]
No i na 100% to Kopernik odszedł
Zawór wymieniany i bez zmian.Trzeba szukać dalej.
[ Dodano: 2013-11-09, 16:41 ]
Jakoż że dojechała do mnie dodatkowa para oczu możliwe było sprawdzenie czy west gate pracują. I okazało się że na obu turbinach żadnej reakci .Więc podejżenie pada na N75.
Przepływomierz Hitachi=06c133471a
Przepływomierz Bosch=078906461b ( 0280218038)
Ty zapewne masz Bosch
[ Dodano: 2013-11-09, 14:55 ]
No i na 100% to Kopernik odszedł

Zawór wymieniany i bez zmian.Trzeba szukać dalej.
[ Dodano: 2013-11-09, 16:41 ]
Jakoż że dojechała do mnie dodatkowa para oczu możliwe było sprawdzenie czy west gate pracują. I okazało się że na obu turbinach żadnej reakci .Więc podejżenie pada na N75.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez krystek13, łącznie zmieniany 1 raz.
340KM i 500NM 

- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Trochę przydługi wątek, ale warto poczytać viewtopic.php?t=29597
W Twoim przypadku faktycznie wygląda na N75 lub gruchy przy turbinach, ewentualnie przewody pomiędzy ww.
W Twoim przypadku faktycznie wygląda na N75 lub gruchy przy turbinach, ewentualnie przewody pomiędzy ww.
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Kiedyś bawiłem się ze swoim N75
http://audi.elfly.pl/N75/N75.htm

Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 197
- Rejestracja: 29 lis 2009, 12:02
- Lokalizacja: słubice
- Kontakt:
Ja mam cos ciekawego od siebie
http://www.turbospec.pl/index.php/ustawienie-vnt.html#
http://www.turbospec.pl/index.php/testo ... u-n75.html
http://www.turbospec.pl/index.php/ustawienie-vnt.html#
http://www.turbospec.pl/index.php/testo ... u-n75.html
w razie problemow pisz pomoge nie staram sie wymadrzac staram sie pomoc ucza sie na bledach 

- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Link ciekawy, ale w BiT nieprzydatny, bo tu nie ma VNT, a gruchy sterowane nie podciśnieniem, tylko ciśnieniem wytworzonym przez turbiny.vectra007 pisze:Ja mam cos ciekawego od siebie
http://www.turbospec.pl/index.php/ustawienie-vnt.html#
http://www.turbospec.pl/index.php/testo ... u-n75.html
Perswazja siłowakrystek13 pisze:zbig_wwl, czytałem.Jak rozkleiłeś trójnik od cewki?

Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
Przyłącze się do tematu i odgrzeje kotleta 
Jaki jest faktycznie opór na zaworku n249 bo ja mam również 25 i myślałem że opór ma być w granicach 30 do 35. Ale dzisiaj sprawdzałem z nowym zaworem i tam multimetr pokazał 25.
Na n249 napisane było iż zawór przewidziany jrst do audi a3 1.8 s3 1.8?

Jaki jest faktycznie opór na zaworku n249 bo ja mam również 25 i myślałem że opór ma być w granicach 30 do 35. Ale dzisiaj sprawdzałem z nowym zaworem i tam multimetr pokazał 25.
Na n249 napisane było iż zawór przewidziany jrst do audi a3 1.8 s3 1.8?
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))