Witam.Audi mam od miesiąca i mam następujący problem.Co jakieś 100-200 km zapala mi się
czek,po podłączeniu komp.wyskakują nast.błędy;17551 obliczanie belki poprzecznej;górny limit przekroczony;P1143-tryb przerwany,17819 system wtrysku powietrza wtórnego;zespół 2;niewystarczający przepływ;P1411-Statyczne brak wskazania na wyświetlaczu,16815 skuteczność katalizatora podczas nagrzewania poniżej wartości progowej banku 2;P0431 statyczne brak wskazania na wyświetlaczu.Panowie pomóżcie co może być nie tak,od czego mam zacząć.Z GÓRY DZIĘKUJE za pomoc.
[ASG 4.2 299 KM] Zapalający się CZEK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 wrz 2015, 20:46
- Lokalizacja: Chełmno
[ASG 4.2 299 KM] Zapalający się CZEK
lukasz0711
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
piękne są te tłumaczenia , kompletrne bzdury
tu masz opis http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 143/004419 co może być przyczyną
co do 17819 sprawdziłbym w pierwszej kolejności przewody podciśnienia do zaworu SAI na głowicy po stronie kierowcy
błąd katalizatora może być spowodowany błedem wcześniejszym
tu masz opis http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 143/004419 co może być przyczyną
co do 17819 sprawdziłbym w pierwszej kolejności przewody podciśnienia do zaworu SAI na głowicy po stronie kierowcy
błąd katalizatora może być spowodowany błedem wcześniejszym
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 wrz 2015, 20:46
- Lokalizacja: Chełmno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 wrz 2015, 20:46
- Lokalizacja: Chełmno
Witam,dzięki za pomoc,ale pojawił się nowy problem.Auto osłabło,pojawiły się wypadania zapłonów głównie na 2 i 4 cylindrze pow.4000 obr.Zdemontowałem wydech za katalizatorami,jak zapaliłem auto to spaliny na głowicy 1234 wylatują bez problemu,a na głowicy 5678 ledwo co,może mieć to wpływ na pracę pierwszej głowicy.Proszę podajcie na jakich kanałach sprawdza się np.synchronizację rozrządu,pracę nastawników faz rozrządu i jakie powinny być prawidłowe parametry.Cewki,świece i wtryski zamienione.
lukasz0711
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 03 lut 2012, 19:45
- Lokalizacja: dolnyslask
kat
Witam może katy zatkane tam powinien być za kolektorem taki mały pre kat , może sie rozsypał i zatkał ten duży ?
a6 2.8 manual
a6 4.2 auto
a6 4.2 auto