[ ALG 2.8 193 KM] Zapalająca się kontrolka oleju, czerwona k
Właśnie ciśnienie oleju było sprawdzane w trakcie wymiany czujnika i filtra, facet stwierdził, że jest ok
Zaproponował mi dokładnie to o czym mówisz: czyszczenie pompy jakimś 'specjalnym środkiem' ale jakoś nie jestem do koĂąca do tego przekonany
Zastanawia mnie jeszcze jedno: w lutym czy bodajże w marcu była robiona wymianka oleju w silniku, po jakimś czasie zaczęły się problemy z ową kontrolką. Być może to kwestia oleju słabej jakości? 



Biczu pisze:Właśnie ciśnienie oleju było sprawdzane w trakcie wymiany czujnika i filtra, facet stwierdził, że jest okZaproponował mi dokładnie to o czym mówisz: czyszczenie pompy jakimś 'specjalnym środkiem' ale jakoś nie jestem do koĂąca do tego przekonany
Zastanawia mnie jeszcze jedno: w lutym czy bodajże w marcu była robiona wymianka oleju w silniku, po jakimś czasie zaczęły się problemy z ową kontrolką. Być może to kwestia oleju słabej jakości?
Kolego nie ma co czekac radze zdjac miske olejowa bo pewnie masz tam bloto i tyle:)) zalac nowym olejem i cieszyc sie z jazdy chyba ze chcesz sobie rozwalic sinik:)
Ja zawsze leje Castrola, ale slyszalem opinie ze castrol lubi tak zapychac wlasnie

Ja w sumie o Cstrolu nie powiem zlego slowa

Yogi
u mnie w a4 pomoglo tez sie stresowalem , a wyszloi na to ze godzinka roboty no moze 2 i furka smigala jak dzika szkoda ze sprzedalem bo byla w stanie idealnym a z ASN mam same problemyBiczu pisze:Ja mam zalany teraz Mobila i chyba właśnie zastosuje się do Twoich sugestii i zajrze do pompymam nadzieje, że to zlikwiduje moje problemy

Yogi
Hej,
Czy po zdjęciu miski (tej dolnej) od razu będzie dostęp do tego smoka? Jak go czyścić?
W ostatnich 3 tyg ze 2 razy zapaliła mi się pomaraĂączowa kontrolka minimum oleju mimo ze na bagnecie była połowa więc wolę dmuchać na zimne
A jakieś 4 tyg temu wymieniłem olej i filtr na nowy...
Jak coś tutaj jest schemat miski u mnie: http://demo.saleepc.ru/audi/parts/1373/1/1081782
Czy po zdjęciu miski (tej dolnej) od razu będzie dostęp do tego smoka? Jak go czyścić?
W ostatnich 3 tyg ze 2 razy zapaliła mi się pomaraĂączowa kontrolka minimum oleju mimo ze na bagnecie była połowa więc wolę dmuchać na zimne

Jak coś tutaj jest schemat miski u mnie: http://demo.saleepc.ru/audi/parts/1373/1/1081782
Biczu pisze:Witam ponownie wszystkichOdświeżam temat, gdyż nadal mam problem z Audicą...
Wymieniona kontrolka oleju, filtr, niedawno wymieniony olej w silniku ale absolutnie nie widać żadnej zmiany. Koszta mi się zwiększają a problem jaki był taki i jest po dziś dzieĂą
Macie jakiś pomysł? Może pompa olejowa?
Kolego a smok olejowy czysciles

Yogi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
A ja mam pytanko, jadąc autostradą 150-170km/h nic nie migało ale jak zjeżdżałem na parking i przyhamowałem do 70km/h zaczęła mi mrugać kontrolka oleju i piszczeć.
Wyłączyłem silnik, sprawdziłem stan oleju i wszystko w porządku. Włączyłem silnik i problem nie powrócił.
Pamiętam, że kiedyś też tak miałem i po wymianie oleju problem nie wrócił aż do dzisiaj. W sumie zbliża mi sie wymiana oleju i nie wiem czy to spowodowane jest już zużytym olejem czy coś się dzieje z autem.
PS.
Przy jeździe powyżej 150km/h i podjeździe np. pod bramki autostradowe silnik na biegu jałowym przez chwilę chodzi głośniej...
Oleju nie ubywa i jest czysty.
Wyłączyłem silnik, sprawdziłem stan oleju i wszystko w porządku. Włączyłem silnik i problem nie powrócił.
Pamiętam, że kiedyś też tak miałem i po wymianie oleju problem nie wrócił aż do dzisiaj. W sumie zbliża mi sie wymiana oleju i nie wiem czy to spowodowane jest już zużytym olejem czy coś się dzieje z autem.
PS.
Przy jeździe powyżej 150km/h i podjeździe np. pod bramki autostradowe silnik na biegu jałowym przez chwilę chodzi głośniej...
Oleju nie ubywa i jest czysty.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 24 maja 2015, 22:57
- Lokalizacja: Jaworzno / Niemcy
Przerabialem podobny temat w zeszlym roku ktory rozwiazalem po 3 miesiacach, wymian szukania i eliminowania, kontrolka oleju zaswiecala mi sie w momecie obciazenia silnika np. podjazd pod wieksza gore, jak rowniez przy dluzszej jezdzie, zaczolem od najprostszych wymian czyli czujnik oleju, brak poprawy, wymiana oleju i czyszczenie smoka i calej misy, pomoglo na 1000km, w kolejce czekala mnie wymiana pompy, z ktora zwlekalem, pan "kaziu" polski mechanik zijagnozowal ze pompa ladnie cisnie, ze ona napewno nie... ile mnie to nerwow kosztowalo, stalem juz na granicy sprzedazy auta z tego powodu, gdy czystym przypadkiem odkrylem winowajce, ODMA! kiedys wracajac do domu zajechalem pod sklep i nie gaszac auta wdalem sie w dyskusje ze znajomym autofanem, chcial zerknac sobie pod maske i tak rozmawiajac odkrecilem nie wiem czemu przy odpalonym silniku korek oleju, byl zassany oO, jeszcze 2 tygodnie wczesniej sprawdzalem czy silnik odprowadza gazy i bylo wszystko ok, nie dmuchalo nie zasysalo... mysle jak to mozliwe, z pol roku wczesniej wymienialem kompletna odme wraz z ezaktorem... to juz wiem skad kontrolka oleju... suma wszystkiego ponowna wymiana ezaktora i odmy jak reka odjol przejechalem od tego czasu ponad 5tys km w roznych warunkach, juz zapomnialem jak ta kontrolka wyglada
. wiec proponuje kontrole lub wymiane jezeli dawno tego nie robiliscie odmy i ezaktora.. niby prosta rzecz a tak wiele nerwow...
