Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AEB 1.8 150 KM] zamulona audika nie czuc turbiny

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 22 sie 2013, 22:45

grzemo pisze:Za bardzo nie ma co oceniać :( gdyż zrobiłeś logi z kanałów które raczej niewiele wnoszą.
Na pewno musi być log z kanału 002 razem z kanałem 115 lub 118 aby sprawdzić przepływkę i porównać ze wskazaniami mapsensora. Warto zalogować na w pełni rozgrzanym silniku chwilę jałowe a potem dynamicznie.
Co do sond to musisz sprawdzić czy kanały od 030 do 033 będą je wskazywać. Jeśli tak to również zaloguj.
Hehe to sobie zrobiłem logi <figielek>

grzemo, a z tych nic nie wiadomo?? powiedz mi dokładnie które kanały mam zrobić <okok> wystarczą te co wyżej?? <mysli>

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 23 sie 2013, 18:57

Spokojnie w ajl zrób 002, 007 i 025. te kanały co napisał grzemo loguje się w nowszych 1.8t.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 13 wrz 2013, 21:00

No w końcu zrobiłem logi. Wcześniej nie miałem czasu trochę problemów miałem z maglem :[ ale już ok ;) zrobiłem nowe logi proszę o sprawdzenie <luzik>

http://vaglog.rtnet.pl/Tarpanos_141933.html

http://vaglog.rtnet.pl/Tarpanos_141934.html

<mysli>

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 13 wrz 2013, 21:14

Logi wyglądaja w miare dobrze tzn. powinien mieć ok 190-200km, problemem jest tylko że powyżej 6 tyś wtryski są już zapętlone, niestety w seryjnym ajl są małe wtryski i u góry brakuje im już wydajności.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 13 wrz 2013, 21:32

ÂŁukasz13 pisze:Logi wyglądaja w miare dobrze tzn. powinien mieć ok 190-200km, problemem jest tylko że powyżej 6 tyś wtryski są już zapętlone, niestety w seryjnym ajl są małe wtryski i u góry brakuje im już wydajności.
Ale jest coś jeszcze nie tak wczoraj byłem u kumpla co trochę się zajmuję chipami i robił mi logi i powiedział, że coś jest nie tak z zapłonem <mysli> powinienem mieć 12 stopni czy jakoś tak a mam 13.5 i nie wiem czy to ma jakieś znaczenie? a i na gazie jest lepiej i to sporo czuć, że idzie lepiej <zalamka> coś jest nie tak.

[ Dodano: 2013-09-21, 00:18 ]
Halo halo <figielek> czy może to być wina wtrysków?? <mysli> jak bym zmienił na inne o większej wydajności to jakie brać?? <mysli>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga