[ AQJ 4.2 340 KM] załączona klima gaśnie na luzie
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
50k na Hanki, to nie jest dużo, chyba, że auto Âźle wystrojone, Âźle dobrane wtryskiwacze, brak serwisu instalacji itd... - moje mają 70k i działają idealnie.
Panowie, skoro na gorąco - wymieńcie, albo podmieńcie na sprawny czujnik obrotów wału korbowego, albo pojeÂździć chwilę jeśli wiadomo w jakich to okolicznościach się dzieje i popatrzeć VAG'iem na jego pracę.
Z tym, że czujnik, zazwyczaj musi trochę przestygnąć zanim zacznie działać, ale ... ni jest to normą - to tylko moja sugestia.
Panowie, skoro na gorąco - wymieńcie, albo podmieńcie na sprawny czujnik obrotów wału korbowego, albo pojeÂździć chwilę jeśli wiadomo w jakich to okolicznościach się dzieje i popatrzeć VAG'iem na jego pracę.
Z tym, że czujnik, zazwyczaj musi trochę przestygnąć zanim zacznie działać, ale ... ni jest to normą - to tylko moja sugestia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 240
- Rejestracja: 09 gru 2008, 16:12
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lututów
u mnie dzieje się właśnie na pb i gaz
[ Dodano: 2013-07-22, 14:19 ]
dodam że u mnie jest najgorzej jak załączę klimę a już jak jadę to tylko faluję lub jest dobrze.......
[ Dodano: 2013-07-22, 14:19 ]
w gdzie tego czujnika szukać i jak to sprawdzić vag-iem??Zagór pisze:50k na Hanki, to nie jest dużo, chyba, że auto źle wystrojone, źle dobrane wtryskiwacze, brak serwisu instalacji itd... - moje mają 70k i działają idealnie.
Panowie, skoro na gorąco - wymieńcie, albo podmieńcie na sprawny czujnik obrotów wału korbowego, albo pojeździć chwilę jeśli wiadomo w jakich to okolicznościach się dzieje i popatrzeć VAG'iem na jego pracę.
Z tym, że czujnik, zazwyczaj musi trochę przestygnąć zanim zacznie działać, ale ... ni jest to normą - to tylko moja sugestia.
dodam że u mnie jest najgorzej jak załączę klimę a już jak jadę to tylko faluję lub jest dobrze.......
S6C5 manual - jest
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 240
- Rejestracja: 09 gru 2008, 16:12
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lututów
imm3 pisze:Nokia62 gaśnie Ci tylko przy włączonej klimatyzacji? Sprawdź czy np jak włączysz dużo odbiorników typu radio, grzanie foteli, tylnej szyby czy też będzie się tak działo.
drążymy dalej temat gdyż jest nadal mega gorąco i nie da się jeździć

postanowiłem wymienić akumulator i poprawiło się na tyle iż mniej faluje a przynajmniej nie gaśnie
brat zmierzył miernikiem napięcie i gdy włączałem wszystkie odbiorniki to napięcie spadało........ powoli ale spadało czyli idąc tym tropem regulator napięcia do wymiany?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
- Lokalizacja: Legnica/Portsmouth
Jeśli masz czas na "większy przegląd" i zajedzeisz do ÂŻywca to mam tam mechaniora speca który serwisuje mojego/ kumpla S55 amg/ innego m3 i na swoim warsztacie zazwyczaj konkretne wozidełka. Ma pojęcie/ doświadczenie i wytłumaczy wszystko krok po kroku. Jeśłi chcesz dam namiary na priv. Proponuję to bo widzę, że niezła zagrycha z tą klimą u Ciebie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 240
- Rejestracja: 09 gru 2008, 16:12
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lututów
zauważyłem że najgorzej jak włączę klimę i jak jeżdżę w "koło komina" a gdy robię trasę to widzę jak voltomierz idzie do góry a jak tylko wjadę w miasto to wszystko zaczyna się od nowa.......
i największe zło robi klimatyzacja..... tylko jak w takie upały śmigać bez klimy......
[ Dodano: 2013-08-05, 17:51 ]
a może po prostu koĂączy się klimatyzacja?
dziś byłem u dwóch róznych elektryków i wykluczają awarie z elektryką stawiają raczej na sprężarkę ...
[ Dodano: 2013-08-05, 18:43 ]
[quote="nokia62"]zauważyłem że najgorzej jak włączę klimę i jak jeżdżę w "koło komina" a gdy robię trasę to widzę jak voltomierz idzie do góry a jak tylko wjadę w miasto to wszystko zaczyna się od nowa.......
i największe zło robi klimatyzacja..... tylko jak w takie upały śmigać bez klimy......
i największe zło robi klimatyzacja..... tylko jak w takie upały śmigać bez klimy......
[ Dodano: 2013-08-05, 17:51 ]
a może po prostu koĂączy się klimatyzacja?
dziś byłem u dwóch róznych elektryków i wykluczają awarie z elektryką stawiają raczej na sprężarkę ...
[ Dodano: 2013-08-05, 18:43 ]
[quote="nokia62"]zauważyłem że najgorzej jak włączę klimę i jak jeżdżę w "koło komina" a gdy robię trasę to widzę jak voltomierz idzie do góry a jak tylko wjadę w miasto to wszystko zaczyna się od nowa.......
i największe zło robi klimatyzacja..... tylko jak w takie upały śmigać bez klimy......
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 192
- Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
- Imię: Robert
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
nokia62 do dzis borykalem sie z tym samym problemem. te same objawy i ani śladu błędów po podpięciu pod kompa.niby wszystko ok a jednak... Wiec zacząłem meczyc gazownika. sprawdzil raz,drugi i wszystko idealne. ostatecznie na podpiętym kompie zrobil runde i sie okazalo ze padł reduktor od gazu.wymienił i jakbym innym autem jezdzil.obroty na klimie wolno opadają i nie przygasa.dostal mocy.nie wiem tylko czemu na pb wystepowaly te problemy.moze sie mapy rozjezdzały.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 240
- Rejestracja: 09 gru 2008, 16:12
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lututów
dziś byłem u znajomego klimatyzatora i na szybko upuścił mi trochę czynnika i się poprawiło
praktycznie wszystko jest jak należy tylko raz na jakiś czas jeszcze spadną obroty...
i chyba za drugim razem przedobrzyliśmy gdyż trochę słabo schładza...
ale jeszcze będę badał temat.....
[ Dodano: 2013-08-07, 18:49 ]
a może czujnik ciśnienia klimatyzacji jest padnięty?
praktycznie wszystko jest jak należy tylko raz na jakiś czas jeszcze spadną obroty...
i chyba za drugim razem przedobrzyliśmy gdyż trochę słabo schładza...
ale jeszcze będę badał temat.....
[ Dodano: 2013-08-07, 18:49 ]
a może czujnik ciśnienia klimatyzacji jest padnięty?
S6C5 manual - jest
kto odkryje przyczynę to chyba nobla dostanie, u mnie w upały na klimie nie gaśnie ale jest mułowaty jakbym na ręcznym jeździł albo z przyczepą 10 ton, ciężko ze skrzyżowania ruszyć.
Koleś który mi klimę nabijał wspominał, ze niektórzy mają takie problemy jak robią tuning komputerowy, że auto z klimą słabo jeździ ale to raczej niemożliwe aby każdy z nas miał grzebane w kompie.
Koleś który mi klimę nabijał wspominał, ze niektórzy mają takie problemy jak robią tuning komputerowy, że auto z klimą słabo jeździ ale to raczej niemożliwe aby każdy z nas miał grzebane w kompie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 240
- Rejestracja: 09 gru 2008, 16:12
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lututów
no ciężka sprawa z naszymi furami ....
może wymienię sprężarkę od klimy bo tylko to już zostaje.....
a tak to nie mam pojęcia.....
[ Dodano: 2013-08-25, 21:30 ]
witam
panowie wymieniłem przepływomierz i problem z klimą znikł.... ale można powiedzieć że pojawił się kolejny taki gdy wciśnie się sprzęgło to obroty podskoczą na 1200-1400 plus minus i chwile trzyma i spadną i jest ok.... jak się jedzie to w tych granicach obroty wooolniej spadają... na starym przepływomierzu było podobnie....
może jakaś nie szczelność gdzieś.......
jakieś pomysły
może wymienię sprężarkę od klimy bo tylko to już zostaje.....
a tak to nie mam pojęcia.....
[ Dodano: 2013-08-25, 21:30 ]
witam
panowie wymieniłem przepływomierz i problem z klimą znikł.... ale można powiedzieć że pojawił się kolejny taki gdy wciśnie się sprzęgło to obroty podskoczą na 1200-1400 plus minus i chwile trzyma i spadną i jest ok.... jak się jedzie to w tych granicach obroty wooolniej spadają... na starym przepływomierzu było podobnie....
może jakaś nie szczelność gdzieś.......
jakieś pomysły

S6C5 manual - jest