Zakup katalizatorow magnaflow do S6
Zakup katalizatorow magnaflow do S6
Prosze o porade;
wymieniam katalizatory na sportowe magnaflow
wacham sie jednak jaki rozmiar bedzie odpowiedni do mojej s6 c5
czy 55mm srednica montarzowa po zewnetrznej bedzie odpowiednia? czy moze brac wieksza srednice otworu montarzowego zeby jakby wlozyc w otwor tego kata rure wydechu i zaspawac?
z gory dzieki za pomoc...
wymieniam katalizatory na sportowe magnaflow
wacham sie jednak jaki rozmiar bedzie odpowiedni do mojej s6 c5
czy 55mm srednica montarzowa po zewnetrznej bedzie odpowiednia? czy moze brac wieksza srednice otworu montarzowego zeby jakby wlozyc w otwor tego kata rure wydechu i zaspawac?
z gory dzieki za pomoc...
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2016, 13:55 przez etrone, łącznie zmieniany 2 razy.
dzieki kolego, wialem taki sam rozmiar jak plecionek ktore niedawno zmienialem czyli 55, czekam az przyjda i biore sie za montarz
[ Dodano: 2016-09-07, 13:55 ]
Dzis dotarla przesylka a w srodku katy:
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Zdam relacje z montarzu oraz ew profitow jakie uda sie uzyskac, wstepnie moge powiedziec ze zdecydowalem sie je wstawic w miejsce ori poniewaz po zrobieniu sie mniejszych i wiekszych dziur w plecionkach przed katami auto pierwszy raz pokazalo mi na autostradzie 270 km/h w dosc krotkim czasie, z kolei po uszczelnieniu ukladu nowymi plecionkami niemoglem jej rozbujac ponad licznikowe 240 do ktorego dosc dlugo sie bujalem. Tak wiec stwierdzilem ze czas odetkac nieco wydech a mozliwe ze idac za ciosem wstawie za jakis czas odpowiednie tlumiki koncowe

[ Dodano: 2016-09-07, 13:55 ]
Dzis dotarla przesylka a w srodku katy:
Zdam relacje z montarzu oraz ew profitow jakie uda sie uzyskac, wstepnie moge powiedziec ze zdecydowalem sie je wstawic w miejsce ori poniewaz po zrobieniu sie mniejszych i wiekszych dziur w plecionkach przed katami auto pierwszy raz pokazalo mi na autostradzie 270 km/h w dosc krotkim czasie, z kolei po uszczelnieniu ukladu nowymi plecionkami niemoglem jej rozbujac ponad licznikowe 240 do ktorego dosc dlugo sie bujalem. Tak wiec stwierdzilem ze czas odetkac nieco wydech a mozliwe ze idac za ciosem wstawie za jakis czas odpowiednie tlumiki koncowe

Igrasz z ogniem
Te mają całkiem inny parametr CPI niż seryjne... odetkasz z przodu, zrobi się "zator" w okolicach x-pipe. Wydech w esce MUSI być ciasny. Jest na audisport przykład jak user wspawał "odetkany" wydech i po chwili katy stopiły się
Nie rób nic ze średnicami.
Ja tylko podpowiem, ze na audiklub też męczymy temat jednej eski gdzie katy są MF... chyba nawet te same i co chwila check ze składem mieszanki.

Te mają całkiem inny parametr CPI niż seryjne... odetkasz z przodu, zrobi się "zator" w okolicach x-pipe. Wydech w esce MUSI być ciasny. Jest na audisport przykład jak user wspawał "odetkany" wydech i po chwili katy stopiły się

Ja tylko podpowiem, ze na audiklub też męczymy temat jednej eski gdzie katy są MF... chyba nawet te same i co chwila check ze składem mieszanki.
Audi 80 FWD 2.0 90PS - ex
Audi A6 FWD 1.9 131PS - ex
Audi S6 C5 Q 4.2 340PS - jest i cieszy
Audi A6 FWD 1.9 131PS - ex
Audi S6 C5 Q 4.2 340PS - jest i cieszy

- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
etrone pisze:no wiec u mnie katy juz smigaja, narazie zrobilem kilkaset km i zero bledow.
Obrazek
tak mi sie teraz auto rozpedza a predzej przy 240 wskazowka juz stawala.
odrazu pisze ze bezpieczenstwo zostalo zachodzane i telefon trzymalem mocno obiema rekoma zeby nie wypadla kierowalem kolanem
![]()

Jak tam sytuacja z błędami od założenia?Było coś?
Masz może jakieś foto jak wspawałeś te katy?
Te 55mm to wewnętrzna czy zewnętrzna średnica?
Jaki to model numer czy coś?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Um nie jak narazie zero bledow. Po jakims czasie od wstawienia katow zagazowalem auto i smiga dalej. Ze strony ukl wydechowego zero problemow.
No 55mm chyba zewn bo to 2 cale wychodzi tyle co wydech ma w s6. W kazdym razie tak sie nazywa rozmiar katow w sklepie - 55mm.
Gosia na eske bez kaganca powinni uwazac, zeby nie pogryzla hehe
No 55mm chyba zewn bo to 2 cale wychodzi tyle co wydech ma w s6. W kazdym razie tak sie nazywa rozmiar katow w sklepie - 55mm.
Gosia na eske bez kaganca powinni uwazac, zeby nie pogryzla hehe

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
czyli 
http://www.rpmotorsport.pl/katalizator- ... 32218.html
czy te
http://www.rpmotorsport.pl/katalizator- ... 16339.html
różnica między nimi tylko w obudowie więc które ?
średnica 57,1mm nie 64mm
seryjny wydech jest 57,1(2.25') ?
pozdro ziomki![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)

http://www.rpmotorsport.pl/katalizator- ... 32218.html
czy te
http://www.rpmotorsport.pl/katalizator- ... 16339.html
różnica między nimi tylko w obudowie więc które ?
średnica 57,1mm nie 64mm
seryjny wydech jest 57,1(2.25') ?
pozdro ziomki
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel 
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK