[ ALF 2.4 165 KM] Za niskie napiecie sond lambda
[ ALF 2.4 165 KM] Za niskie napiecie sond lambda
Wita. Mialem bledy brak zmian napiecia sond lambda strona 1 i strona 2. oraz za bogata mieszanka. Bledy skasowane sondy obydwie wymenione na nowe. odrazu dwa bledy sonda lambda za niskie napiecie strona 1 i strona 2. kasuje i znow sie pojawiaja po chwili. co mozna zrobic?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Wiec pierwsze spostrzezenia sa takie ze jak odepne przeplywke blad sie pojawia chwile spadna obroty i chodzi tak samo w czasie jazdy jakby byla podpieta. Na VAG-u na wolnych ma 4g/s gdy jest podpieta a jak nie to ma 5g/s. W sumie duzo sie nie rozchodza . Myslicie ze przeplywka jest walnieta? Ze dlatego sondy maja za niskie napiecie? zadnego bledu nie wyskakuje ani nie bylo wczesniej na jej temat. Jest ktos moze z okolic bydgoszczy by podmienic i zobaczyc czy to to? oczywiscie nic za darmo 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
ÂŹle się zrozumieliśmy, chodziło o przeprowadzenie pomiaru dynamicznego.
Ale i na jałowych widać że chyba nie domaga i zaniża wskazania, szczególnie widać gdy ecu przyjmuje wartości domyślne gdy odpiąłeś przepływomierz.
Najlepiej jak byś miał możliwość podmiany przepływki na chwilę od kogoś, wtedy było by ewentualne potwierdzenie.
Ale i na jałowych widać że chyba nie domaga i zaniża wskazania, szczególnie widać gdy ecu przyjmuje wartości domyślne gdy odpiąłeś przepływomierz.
Najlepiej jak byś miał możliwość podmiany przepływki na chwilę od kogoś, wtedy było by ewentualne potwierdzenie.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Zrób test na przepływkę, laptopa w auto z odpalonym vagiem i max but czyli noga w podłodze i obrotomierz na czerwonym polu i wtedy przepływka ma pokazywać około 80% mocy silnika czyli około 132g/s, zazwyczaj pokazuje minimalnie mniej jeśli jest sprawna.
Gdyby przepływka przekłamywała na jałowym i pokazywała by za dużo to mieszanka byłaby za bogata bo dla zwiększonej dawki powietrza podawanej przez przepływomierz ECU podlewałby więcej benzyny.
Przepływka jeśli jest walnięta to raczej będzie pokazywać mniej niż prawdziwa masa zasysanego powietrza wtedy ECU zmniejsza dawkę paliwa i auto zaczyna traci moc co jest jedną z oznak padniętej przepływki.
Gdyby przepływka przekłamywała na jałowym i pokazywała by za dużo to mieszanka byłaby za bogata bo dla zwiększonej dawki powietrza podawanej przez przepływomierz ECU podlewałby więcej benzyny.
Przepływka jeśli jest walnięta to raczej będzie pokazywać mniej niż prawdziwa masa zasysanego powietrza wtedy ECU zmniejsza dawkę paliwa i auto zaczyna traci moc co jest jedną z oznak padniętej przepływki.
http://vaglog.rtnet.pl/ppukownik15_85698.html log z przeplywki na jalowym co prawda chyba dosc lipnie zapisywalo ale widac ze chyba nie domaga chodz czasem ma 129g/s jak widze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
http://vaglog.rtnet.pl/ppukownik15_85860.html
Log. 3 bieg niestety w polowie musialem zwolnic bo mi dziadek wyjechal. Dodam ze samochod byl ociazony 3 osobami jezeli ma to jakis wplyw
Log. 3 bieg niestety w polowie musialem zwolnic bo mi dziadek wyjechal. Dodam ze samochod byl ociazony 3 osobami jezeli ma to jakis wplyw