[A6 C5 1.8T APU] Wysoka temperatura płynu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 29 lut 2020, 16:10
- Imię: Jakub
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łańcut
Re: [A6 C5 1.8T APU] Wysoka temperatura płynu.
Wiatrak nie działał ponieważ był bezpiecznik (duży bezpiecznik) spalony pod kierownicą nawet nie wiedziałem że tam też znajdują się w sumie 3 bezpieczniki także wiatrak już działa lecz temperatura na liczniku nadal szwankuje ponieważ pod czas jazdy trzyma 70-80 stopni a po zgaszeniu i zaraz odpaleniu pokazuje 90 stopni lecz po ponownej jeżdzie nadal daje 70-80 stopni
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Niemcy
Re: [A6 C5 1.8T APU] Wysoka temperatura płynu.
czujniki najlepiej zawsze originalne za aso
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 29 lut 2020, 16:10
- Imię: Jakub
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łańcut
Re: [A6 C5 1.8T APU] Wysoka temperatura płynu.
Założyłem z powrotem stary czujnik niebieski wydaje mi się że w sklepie mnie oszukali że niby vin sprawdza ale nie miał innego to powiedział że na pewno ma być zielony. Temperatura wróciła do normy. Wina była przez spalony bezpiecznik zamieszczony pod kierownicą (duży bezpiecznik nie standardowy) 40A kilka dni pojeżdziłem ucieszony że wszystko jest w normie lecz dalej się spalił. Wiecie co może być przyczyną tego?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga