Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ALF 2.4 165 KM] Wyrzuca płyn chłodniczy przy przełączeniu

Silniki benzynowe
ArKos72

Post autor: ArKos72 » 05 lut 2012, 17:40

Zdjąłeś dopływ czy odpływ?
Jeśli odpływ, to może coś blokować przepływ w samym parowniku.
paput pisze:moja instalacja jeszcze jest na gwarancji
Gnaj do pacjenta co to montował, stawiaj mu auto i guzik się tym interesuj. Ma być zrobione, bo po to masz gwarancję. Niech on się gimnastykuje - ty za to zapłaciłeś.

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 05 lut 2012, 17:46

ArKos72 pisze:Zdjąłeś dopływ czy odpływ?
Jeśli odpływ, to może coś blokować przepływ w samym parowniku.
paput pisze:moja instalacja jeszcze jest na gwarancji
Gnaj do pacjenta co to montował, stawiaj mu auto i guzik się tym interesuj. Ma być zrobione, bo po to masz gwarancję. Niech on się gimnastykuje - ty za to zapłaciłeś.
zdjąłem dojście, i to przy samej nagrzewnicy skąd płyn się rozchodzi dopiero na parownik a potem po parowniku wraca na nagrzewnice-wiec to nie on. Wydaje mi się ze pompa wody, dlatego nie ma ciśnienia w układzie, tylko z kolei dlaczego przy ostrej jeździe płyn się nie gotuje tylko trzyma 90 stopni?

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 05 lut 2012, 18:02

Kumam. To może faktycznie być wina pompy wody

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 05 lut 2012, 18:14

ArKos72 pisze:Kumam. To może faktycznie być wina pompy wody
Najpierw płyn idzie na parownik u mnie (takie obejście) potem wężem powrotnym praca na nagrzewnice. Dmuchnąłem w zbiorniczek i płyn z tego węża wyleciał, tzn że jest drożny. Nie ma za to ciśnienia i płyn nie leci tym wężem na włączonym silniku. Nie wiem dlaczego... :(

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 05 lut 2012, 18:33

Nie rozumiem... To jak ty to masz podłączone?
Parownik włącza się w układ chłodzenia RÓWNOLEGLE. Albo nagrzewnica, albo chłodnica oleju jak u mnie. Ale równolegle.
Ty to masz szeregowo z nagrzewnicą czy jak? Bo juz się pogubiłem.

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 05 lut 2012, 18:46

ArKos72 pisze:Nie rozumiem... To jak ty to masz podłączone?
Parownik włącza się w układ chłodzenia RÓWNOLEGLE. Albo nagrzewnica, albo chłodnica oleju jak u mnie. Ale równolegle.
Ty to masz szeregowo z nagrzewnicą czy jak? Bo juz się pogubiłem.
z tego co widzę po przewodach od nagrzewnicy (powrotny ma dziurkę do odpowietrzania układu) to w małym obiegu u mnie płyn najpierw idzie na parownik, potem z parownika wraca i zasila nagrzewnicę

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 05 lut 2012, 18:48

No to według mnie do dupy jest.
Ja w każdym aucie miałem przecięte oba przewody do nagrzewnicy, wsadzone trójniki i z nich do parownika szedł płyn. W A6 mam tak zrobione na chłodniczce oleju - trójniki z niej idą do parownika.

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 05 lut 2012, 18:57

ArKos72 pisze:No to według mnie do dupy jest.
Ja w każdym aucie miałem przecięte oba przewody do nagrzewnicy, wsadzone trójniki i z nich do parownika szedł płyn. W A6 mam tak zrobione na chłodniczce oleju - trójniki z niej idą do parownika.
Z tego co widzę u mnie tak nie jest :(
mam takie pytanie jeszcze: wyczytałem że przy układzie ciśnieniowym jeśli korek jest odkręcony to przy zdjętym wężu będzie słabo leciał płyn. Czy tak jest?

U mnie własnie sprawdzałem na odkręconym korku, może gdybym go zakręcił to płyn lepiej by płynał? Wtedy wykluczyło by to pompę, a skierowałbym się do zmiany podpięcia tych węży

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 05 lut 2012, 19:01

Niezależnie czy odkręcony korek czy nie, to płyn powinien się wylewać. Prawo grawitacji.

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 05 lut 2012, 19:07

ArKos72 pisze:Niezależnie czy odkręcony korek czy nie, to płyn powinien się wylewać. Prawo grawitacji.
no własnie a tu ledwo co leci i to przy wysokich obrotach :( nie wiem już czego mam sie czepić

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 05 lut 2012, 19:08

Widzę tylko 2 opcje:
1. pompa wody
2. zator w układzie chłodzenia

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 05 lut 2012, 19:17

ArKos72 pisze:Widzę tylko 2 opcje:
1. pompa wody
2. zator w układzie chłodzenia
robiłem rozrząd w sierpniu, łącznie z pompą wody Rouville, tyle że chyba miała plastikowe łopatki, ale tak szybko by się rozleciała?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga