
[A6 C5] [S6 C5] Wypadanie zapłonu
[A6 C5] [S6 C5] Wypadanie zapłonu
Witam. Mam problem jak w temacie, delikatnie czuć na wolnych wypadanie zapłonu, a przy 1750 obr/min. czuć że nie pracuje na wszystkich, na niższych obrotach i na wyższych jest wszystko ok. Jakoś można sprawdzić vagiem prace poszczególnych cylindrów
Dodam, że nie mam żadnych błędów. Przyśpieszenie mierzone z inną S6 C5 i jest tak samo więc raczej kompletnie padnięta cewka nie może być.

- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
wierz mi że nie falują bo gdy wypada zapłon to w momencie braku zapłonu na jednym cylindrze jest odczuwalne tylko trząśnięcie budą, jak już chcemy się tak kłócić o obroty to obroty nigdy nie są takie same tylko ciągle oscylują w pewnych wartościach, falowanie to jeśli rozbieżność byłaby co najmniej 100 obr/min u mnie jest to na wartościach do 30-40obr./min co jest nie zauważalne bez komputera.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak krótko i na tematlabiss pisze:Jak się z auta robi zapalniczkę to tak już bywa.

Znasz 3xP (pijesz, palisz i pie.....) - więc robisz to ostatnie, jak nie masz nic do powiedzenia, to się nie wypowiadaj, to że Ty chcesz osobiście łatać dziurę budżetową, to Ci się chwali, ale widocznie inni widzą to inaczej

Nie ma to nic wspólnego z zasilaniem silnika, na PB LPG jest tak samo, bieg jałowy mało stabilny, bardzo delikatne pływanie obrotów (niewyczuwalne dupohamownią), wariacje w zakresie kąta zapłonu, i czasem szrpnięcie, jakby wypadł zapłon a wypadania w ECU nie ma

Shark, Sprawdź wartości adaptacji mieszanki grupa 032, i jak już pisałem w grupie 093 pozycję 3 i 4, potem podaj wartości, może być PW, bo tu jakoś specjalnie pomocy nie ma

Kolego sebastian855 robisz się troszkę irytujący, rozrząd był wymieniany 10tyś. km przed moim zakupem auta, jestem mechanikiem i zaglądałem tam wiem, że wszystko jest nowe, a powiedzmy że wierzę w jakość usług w ASO. Szukam wiedzy na forum ponieważ nikt nie jest alfą i omegą by wszystko wiedzieć o każdym silniku, no chyba, że Ty jesteś. sprawdziłem wszystko mechanicznie, a z elektroniki jestem przysłowiowa noga. Jak nie wiesz nie znasz się to się nie wypowiadaj. I czytaj dokładnie co piszę o wariacjach obrotów, bo one zawsze są i to w takim zakresie jak jest u mnie. Jak nie wierzysz to podłącz sobie swoje auto i sprawdź jak oscylują obroty, dopiero wtedy otwórz buzie.
Zagór dzikei, jak tylko sprawdzę to się z Tobą skontaktuje.
Zagór dzikei, jak tylko sprawdzę to się z Tobą skontaktuje.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Shark, Kolego starałem Ci się pomóc to nie słuchasz,
Jak nie masz błędów w kompie to nie masz wypadania zapłonów.
Wystarczy że raz wyleci i juz masz w kompie błąd.
Podobne objawy do wypadania zapłonów daje nieszczelność w dolocie,
np. pęknięty wężyk, na pierwszy rzut oka może być nie widoczny.
Może być również uszkodzona przepływka, lub sonda lambda.
Sprawdź vagiem korekty sond lambda długie i krótkie.
Jak nie masz błędów w kompie to nie masz wypadania zapłonów.
Wystarczy że raz wyleci i juz masz w kompie błąd.
Podobne objawy do wypadania zapłonów daje nieszczelność w dolocie,
np. pęknięty wężyk, na pierwszy rzut oka może być nie widoczny.
Może być również uszkodzona przepływka, lub sonda lambda.
Sprawdź vagiem korekty sond lambda długie i krótkie.
- lady monia
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 116
- Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
- Lokalizacja: Katowice/Sławków
Shark, o kolego dość ze ci ktoś próbuje pomoc a ty się wymądrzasz, ja na miejscusebastian855, poprostu bym ci juz nie pomagała i poprostu opusciła twoj temat, co wiekszasc osob pewnie zrobi po doczytaniu twojego problemu i twoich nie milych odpowiedziach
a naprawde super z ciebie mechanik skoro swojego samoichodu nie umiesz naprawic 
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)

Helmut, zielony bolid :-)Już wzmocniony Helmut 400 koników
a zapowiada się więcej 


- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie przesadzaj, bo poziom wsparcia forum jest IMO zerowylady monia pisze:Shark, o kolego dość ze ci ktoś próbuje pomoc a ty się wymądrzasz, ja na miejscusebastian855, poprostu bym ci juz nie pomagała i poprostu opusciła twoj temat, co wiekszasc osob pewnie zrobi po doczytaniu twojego problemu i twoich nie milych odpowiedziacha naprawde super z ciebie mechanik skoro swojego samoichodu nie umiesz naprawic

Wystarczy zajrzeć do mojego wątku, nie prosiłem o rozbieranie silnika, ale o podanie kilku wartości z VAGowania V8 - ilu tu ma eSki (chyba że ma w profilu a zdjęcia pod Kauflandem albo Tesco porobione


Mam wrażenie że to forum to takie trochę towarzystwo wzajemnej adoracji jeśli chodzi o lampy, lusterka, folię, felgi i inne gówniane gadżety, które IMO psują tylko piękno seryjnego auta w top stanie

Shark, masz motor bliźniak mojego (jedyna róźnica to norma Euro - moj spełnia Euro4), nie twierdzę, że Twój boli to samo co u mój, ale brzmi podobnie, zresztą mam kolegę z AQJ i ma to samo co ja i prawdopodobnie Ty - sprawa jak narazie nierozwiązana

Co do naprawiania auta - wiesz, wychodzę z założenia, że każdy z nas coś robi w życiu dobrze, i tym się zawodowo zajmuje, ale skoro Ty sama naprawiasz: lodówki, odkurzacze, TV LCD, auta, żelazka, pieczesz chleb, uprawiasz pomidory, gotujesz, sprzątasz i robisz jeszcze 1000 innych rzeczy - to zostań moją żoną



Ostatnio zmieniony 12 lip 2011, 10:05 przez Zagór, łącznie zmieniany 2 razy.
właśnie chciałem odpowiedzi w stylu, co sprawdzić na kompie bo mechanika wygląda ok, a Ty mi wyskakujesz z mądrościami mechaniki. Czytaj dokładnie. Sprawdzę pod kompem to co mi proponujecie, ale to co mi mówisz nie bardzo wiem na jakim kanale mam tego szukać rozumiesz w czym potrzebuje pomocy 
koleżanko lady monia nie znasz się zapewne na mechanice i nie bardzo rozumiesz o czym piszemy to po co zabierasz głos, jeśli wiesz o co chodzi to pomóż i powiedz coś mądrego a nie nakręcasz ludzi na obrażanie się, domenę kobiet

koleżanko lady monia nie znasz się zapewne na mechanice i nie bardzo rozumiesz o czym piszemy to po co zabierasz głos, jeśli wiesz o co chodzi to pomóż i powiedz coś mądrego a nie nakręcasz ludzi na obrażanie się, domenę kobiet
- lady monia
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 116
- Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
- Lokalizacja: Katowice/Sławków
Shark, o kolego akurat troszeczke sie znam na mechanice, bo przyucza mnie moj mąż
akurat jak rozkręca auto to zawsze mu towarzysze przy tym, by spędzic z nim troszkę czasu a on mi tłumaczy co i jak:) (pewnie zeby mnie znudzic
i jestem troszeczkę przyuczona
, a temety falownia , wypadania zapłonu, łańcucha rozrządu, zaworów, klockow, przepływomierza, przeładowania , niedoładowania itd są mi znane aż za dobrze, bo zazwyczaj to się kaszani w audicach.
[ Dodano: 2011-07-12, 11:24 ]
Zagór, Jeśli chodzi o pomoc mechaniczną na forum kolego jakby była na poziomie zerowym to by użytkownicy audi by się nie logowali na stronie klubu a6, zazwyczaj jak sie coś kaszani w aucie to tutaj najczęściej znajdzie się post który ci jakoś pomoże, a właściwie jakby była zerowa to mój mąż nie dostawała by wciągu tygodnia około 10 wiadomości z zapytaniem: mam problem z 2.7T? co mam zrobić? co mam wyciąć? co założyć?I zawsze odpisuje na te wiadomości.
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)


![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
[ Dodano: 2011-07-12, 11:24 ]
Zagór, Jeśli chodzi o pomoc mechaniczną na forum kolego jakby była na poziomie zerowym to by użytkownicy audi by się nie logowali na stronie klubu a6, zazwyczaj jak sie coś kaszani w aucie to tutaj najczęściej znajdzie się post który ci jakoś pomoże, a właściwie jakby była zerowa to mój mąż nie dostawała by wciągu tygodnia około 10 wiadomości z zapytaniem: mam problem z 2.7T? co mam zrobić? co mam wyciąć? co założyć?I zawsze odpisuje na te wiadomości.
Helmut, zielony bolid :-)Już wzmocniony Helmut 400 koników
a zapowiada się więcej 

