Witam.
Dziś podłączyłem vaga do auta i ujrzałem takie o to błędy:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4Z7 907 551 N
Component and/or Version: 2.7L V6/5VT G 0003
Software Coding: 11712
Work Shop Code: WSC 02325
5 Faults Found:
17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal
P1539 - 35-00 - -
16684 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0300 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16685 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0301 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0302 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17965 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1557 - 35-00 - Please Register/Activate
Dodam, że na wolnych obrotach czuć delikatne skoki (szarpnięcia) obrotów ale naprawde nie znacznie. Co może być powodem tego wypadania zapłonu? Świece?
[BES 2.7 250 KM] Wypadania zapłonów co może być powodem?
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Zawsze się zaczyna szukania przyczyny od podstaw. Świece, przewody, cewki,moduły zapłonowe. Potem trzeba szukać przyczyn głębiej. Wiadomo więcej kasy i czasu zajmują dalsze prace. U mnie przyczyną wypadających zapłonów były świece. Dodatkowo miałem lewe powietrze. Nadal jednak mam małe wibracje na postoju ale spróbuję podmienić moduły zapłonowe i sprawdzić czy jest poprawa 

- Krzysiek93ZS
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 109
- Rejestracja: 11 sty 2015, 19:15
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 44
- Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
Podepnę sie pod temat, bo od jakiegoś czasu mam powracający problem z wypadaniem zapłonów, ale tylko na 1 cylindrze. Podmieniłem cewkę i świecę z 3 cylindrem, ale bez zmian tzn VAG w 15 kanale cały czas melduje misfire na 1 cylindrze. 2000km temu mechanik wymienił cewkę i swiecę na 1 cylindrze na nowe. 2000km czas było ok, ale problem powrócił.
Podejrzewam instalację elektryczna idacą do 1 cylindra (ja to sprawdzić?) lub też jakiś poważniejszy problem np. rozjechanie mapy, katalizator, ale tu mam za małą wiedzę.
Pacjent ma juz troche najechane 350kkm, więc wszystko jest mozliwe.
Dla jasności chodzi o silnik 2.7T BES, a nie ten który mam w podpisie.
Będę wdzięczny za konstruktywne sugestie.
Pozdrawiam,
Shandor
Podejrzewam instalację elektryczna idacą do 1 cylindra (ja to sprawdzić?) lub też jakiś poważniejszy problem np. rozjechanie mapy, katalizator, ale tu mam za małą wiedzę.
Pacjent ma juz troche najechane 350kkm, więc wszystko jest mozliwe.
Dla jasności chodzi o silnik 2.7T BES, a nie ten który mam w podpisie.
Będę wdzięczny za konstruktywne sugestie.
Pozdrawiam,
Shandor
Witam. W jakich dokładnie warunkach się to dzieje?? Na wolnych obrotach, czy podczas jazdy??shandor pisze:Podepnę sie pod temat, bo od jakiegoś czasu mam powracający problem z wypadaniem zapłonów, ale tylko na 1 cylindrze. Podmieniłem cewkę i świecę z 3 cylindrem, ale bez zmian tzn VAG w 15 kanale cały czas melduje misfire na 1 cylindrze. 2000km temu mechanik wymienił cewkę i swiecę na 1 cylindrze na nowe. 2000km czas było ok, ale problem powrócił.
Podejrzewam instalację elektryczna idacą do 1 cylindra (ja to sprawdzić?) lub też jakiś poważniejszy problem np. rozjechanie mapy, katalizator, ale tu mam za małą wiedzę.
Pacjent ma juz troche najechane 350kkm, więc wszystko jest mozliwe.
Dla jasności chodzi o silnik 2.7T BES, a nie ten który mam w podpisie.
Będę wdzięczny za konstruktywne sugestie.
Pozdrawiam,
Shandor
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 44
- Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
Zarowno podczas jazdy jak i na wolnych obrotach. Podczas jazdy problem się nasila przy przyspieszaniu.matimon pisze: Witam. W jakich dokładnie warunkach się to dzieje?? Na wolnych obrotach, czy podczas jazdy??
Dzisiaj rozzmawiałem z jednym ze znanych tunerów warszawskich i on podejrzewa pękniecie głowicy pierwszego cylindra.
Dodano 2016.02.03:
Po wielu poszukiwaniach zastała wymieniona swieca na.....4 cylindrze i na razie problem znikł, ale wiem że powróci.
Shandor
[ Dodano: 2016-06-10, 22:23 ]
shandor pisze:.... ale wiem że powróci.
No i powrócił. Znowu misfire na 1 cylindrze. Świeca wymieniona na nową (tylko jedna z 1 cylindra ) i na razie ok. Przebieg 355kkm
Grange pozdro,
Shador