[ALG 2.8 193 KM] Wymiana uszczelniacza wału korbowego z przo
[ALG 2.8 193 KM] Wymiana uszczelniacza wału korbowego z przo
Witam, mam aktualnie moje a6 stoi ze zrzuconym przodem jutro wymiana rozrządu, uszczelnień itp. I tu pojawia się moje pytanie, mam do wymiany uszczelniacz wału korbowego z przodu. Moment dokręcenia śruby centralnej to 200NM+180 Stopni. Jak zablokować wał przy dokręcaniu, mam wkręconą blokadę wału od rozrządu ale czy nie uszkodzę nic wywierając taką siłę ? jak wy to blokujecie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
Blokowałem grubym śrubokrętem na kole zębatym miedzy skrzynią a silnikiem. Są tam otwory przez które można zablokować. Aby nie zniszczyć karteru owinąć śrubokręt szmatką . Koło zębate jest duże i siła względnie mała na takiej średnicy. Ktoś musi ci pomóc zablokować, a ty odkręcasz.
blokadę wału możesz uciąć jak będziesz na niej próbował to odkręcić.
blokadę wału możesz uciąć jak będziesz na niej próbował to odkręcić.