[ARE 2.7 250 KM] Wymiana uszczelek pod deklami zaworowymi, w
[ARE 2.7 250 KM] Wymiana uszczelek pod deklami zaworowymi, w
Jak w temacie, auto u zaufanego mechanika, który właśnie zdiagnozował źródło uciekającego oleju. Zapewne trzeba się dobrać do uszczelek pokryw zaworowych. Pytanie, jak zdjąć te pokrywy? coś mu tam z tyłu przeszkadza i kombinuje teraz, ja idę na skróty i zadaję pytanie tutaj. Nie maiłem czasu szukać na forum, bo temat zapewne gdzieś tu jest i proszę o zrozumienie, chodzi o czas. Każde info cenne. Pozdrawiam Auto - Allroad 2.7 T 250 HP
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Coś słaby ten mechanik, skoro nie wie jak demontować dekle...
8 nakrętek 6mm, trzeba również odkręcić rury prowadzące powietrze do turbo i to wsio. Tylko ślepy nie dojdzie
Muszę cię pocieszyć: dekle to nie wszystko. V6 VAG pocą się gdzie popadnie. Jak już będzisz uszczelniał górę, dokup uszczelniacze z tyłu głowicy i uszczelki fazatorów.
8 nakrętek 6mm, trzeba również odkręcić rury prowadzące powietrze do turbo i to wsio. Tylko ślepy nie dojdzie

Muszę cię pocieszyć: dekle to nie wszystko. V6 VAG pocą się gdzie popadnie. Jak już będzisz uszczelniał górę, dokup uszczelniacze z tyłu głowicy i uszczelki fazatorów.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
to prawda ale tylko wtedy gdy niesprawny jest układ odpowietrzania skrzyni korbowej tzw odma i ezektormetyoo pisze:Coś słaby ten mechanik, skoro nie wie jak demontować dekle...
8 nakrętek 6mm, trzeba również odkręcić rury prowadzące powietrze do turbo i to wsio. Tylko ślepy nie dojdzie![]()
Muszę cię pocieszyć: dekle to nie wszystko. V6 VAG pocą się gdzie popadnie. Jak już będzisz uszczelniał górę, dokup uszczelniacze z tyłu głowicy i uszczelki fazatorów.